Obserwatorzy

poniedziałek, 1 maja 2017

Majowe wyzwanie karteczkowe u Ani

W tym miesiącu mam ogromny zaszczyt być projektantką u Ani, mam nadzieję, że wytyczne nie sprawią Wam kłopotu i powstanie mnóstwo wspaniałych kartek.

Na początku banerek do majowego kartkowania.


Ania nawet dobrała go kolorystycznie zgodnie z moim zamiłowaniem do niebieskości;) Dziękuję Kochana:)

No to przechodzę do kartek.
Okolicznościowa - nutki. Maj to narodowe święta, a święta to hymn, no to jakoś mi się tak skojarzyło;)
Zrobiłam dwie karteczki, obie na urodziny.

 Są nutki, jest nawet papier z nadrukiem nut. Wykorzystałam tu cudowne kwiatki z foamiranu od Marylki, a w następnych bazie i scrapkową girlandę kwiatową.




I druga, zapowiadana wczoraj, czyli następna na setne urodziny. Zamiast nut, na pięciolini przysiadły jaskółki.



Pokażę jeszcze obie razem, bo taka rocznica urodzin rzadko się zdarza.

Następna karteczka na Boże Narodzenie - bombka
Przy tej i wielkanocnej wykorzystałam tapety od Danusi. Nigdy z nimi nie pracowałam, a powiem Wam że są wspaniałe, jestem nimi zachwycona.

Wielkanoc - baranek

Na I Komunię Świętą - książeczka/modlitewnik



I druga...



Jeszcze tylko kolaż...

Życzę Wam nieustającej weny, wspaniałej zabawy przy tworzeniu kartek, a na dziś słoneczka, by pierwszy majowy dzień sprzyjał aktywnemu wypoczynkowi:)

38 komentarzy:

  1. Anusia, kartki są cudne. Zachwyciły mnie ptaszki na pięciolinii dla Dziadka Stanisława.
    Dziękuje za fajne wytyczne:)
    Buziaczki majowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Małgosiu, że wytyczne Ci się podobają. Nie chciałam wymyślać jakis trudnych rzeczy, to ma być przyjemność.
      Ptaszkowymi nutkami też jestem zachwycona, dlatego zamówiłam kilka takich tekturek.
      Buziaczki:)

      Usuń
  2. Śliczne karteczki zmajstrowałaś, Aniu i w maju możesz odpoczywać ;-)
    Bardzo podobają mi się obie okolicznościowe i rzeczywiście fajnie wygląda tapeta na kartkach.
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko:) Od kartek raczej nie odpocznę, mam już około 70 zamówionych, ale tworzenie bez wytycznych jest łatwiejsze;)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Aniu... dla mnie wszystkie się bardzo podobają...
    pozdrawiam-buźka

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu cudne kartki bez wyjątku, tak setne urodziny to wyjątkowa okazja😊
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu ale karteczki wspaniałe same cudeńka stworzyłaś :)
    100 to cudne latka
    pozdrawiam i miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie karteczki śliczne, a zwłaszcza ta na 100 urodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki! Mnie także szczególnie zachwyciła ta na setne urodziny... <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki:) Fajne tematy zaproponowałaś Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu karteczki po prostu wymiatają. Są prześliczne i takie dopracowane w każdym calu. U Ciebie jednak nie może być inaczej, jesteś perfekcjonistką. Pozdrawiam serdecznie Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki na 100-lecie są cudne, a dożyć takiego wieku to dopiero coś :)
    Bardzo fajne wytyczne Aniu, na pewno karteczki będzie się tworzyło miło. Tym bardziej że dałaś nam przykład swoimi karteczkami jak może być pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu piękne karteczki a te na 100 zachwycają i dają do myslenia, no bo jak tyle dożyć w dzisiejszych czasach??
    buziaki przesyłam i oby do (ciepłej)wiosny

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale dużo, śliczne te twoje karteczki...
    Pozdrawiam Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, gratulacje za Gościnną Projektantkę. Jak najbardziej zasłużone wyróżnienie.
    Karteczki wszystkie piękne i wspaniale dopracowane. Jak zawsze :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, Twoje inspiracyjne karteczki są przecudne! A wytyczne bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle perfekcyjnie wykonane karteczki:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne karteczki poczyniłaś, Aniu; szczególnie zaś dla Stulatka ujęła mnie za serce. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu pięknie Ci dziękuję, że zechciałaś gościć na moim blogu, było mi bardzo miło i oczywiście masz rację że niebieski banerek jest specjalnie dla Ciebie :-).
    Zarówno Twoje tematy jak i inspiracje kartkowe są świetne. Super są te tekturki , prosto szybko i przyjemnie. Twój styl i Twoje kartki zawsze mi się podobały.
    Buziaczki przesyłam .

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie kartki przeurocze!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu prześliczne kartki,jestem pod wrażeniem,pięknie i z gustownie zrobione,podziwiam i się zachwycam :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW!
    ANIU!
    TWOJE KARTECZKI SĄ PRZECUDNE. WIELKANOCNE OBŁĘDNE!
    ZAWSZE CIĘ PODZIWIAM I ZACHWYCAM SIĘ TWOIMI ARTYSTYCZNYMI PRACAMI.
    SERDECZNIE POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne karteczki i bardzo przyjemne tematy, choć nutki w pierwszej chwili mnie odrzuciły... Ale przypomniało mi się, że mam papier w nuty... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prawdziwy wysyp Aniu a co jedna to ładniejsza. Zachwyciła mnie pierwsza i pomysł z jaskółkami na drugiej. Pozostałe też wspaniale się prezentują.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne inspiracyjne kartki :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobają mi się tematy, choć nutki pewnie sprawią trochę kłopotu... :) Super inspiracje przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie wytyczne to połowa pracy za mną, zwłaszcza gdy są tak przejrzyste jak u ciebie.
    Śliczne karteczki zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pieknie wykonane z piekna kompozycja. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. wspaniałe!
    każda inna a jednak widać tę sama rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne wytyczne mam dałaś,Twoje kartki są śliczne,a ta na 100-ne urodziny nie dość,że piękna,to jeszcze z takiej niezwykłej okazji,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu stworzyłaś wspaniałe inspiracje i przepraszam że z tej jednej skorzystać nie mogę (modlitewnik -brak okazji),ale pozostałe wykorzystałam na całego.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu dzięki za ciekawe inspiracje i gimnastykę dla szarych komórek. Tworzysz śliczne karteczki, nie tylko te wyżej robią wrażenie ale i pozostałe, które sobie pooglądałam z przyjemnością. Cudny masz ogród! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne karteczki przygotowałaś:) Podobają mi się Twoje wytyczne, fajnie się karteczki pod nie robiło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)