Obserwatorzy

piątek, 13 grudnia 2013

Aniołek z makaronu - kurs

Śledząc statystykę mojego bloga, zauważyłam wiele zapytań o to - jak zrobić aniołki z makaronu. Prawdę mówiąc, to moja córcia pierwsza robiła aniołki, ale częściowo nie ma czasu na przygotowanie kursu, częściowo jej się nie chce, więc ja postanowiłam Wam to przybliżyć. Do świąt na pewno zdążycie wyprodukować cały anielski chór:)


Przygotowujemy makaron o różnych kształtach - ja akurat miałam takie, ale najważniejsze by była:
- rurka na tułów,
-coś na główkę(np.dwa kolanka, muszelka lub cokolwiek innego przypominającego kształtem głowę),
- kokardka na skrzydełka
- i coś na rączki
Można też  koraliki do ozdoby i nitkę do zawieszenia.
Pistolet do klejenia na gorąco i farbę, najlepiej w sprayu.


Dwa kolanka sklejamy 
mamy główkę
Doklejamy do niej rurkę(tułów)
Do główki można dokleić makaron kółeczka lub gwiazdki - to aureola.
Teraz kolej na rączki... ja wykorzystałam kolanka-falbanki, ale mogą być wszystkie inne kolanka.
Teraz czas na skrzydełka...
...miałam tylko takie kokardki, ale nie zamierzałam w tym roku uruchamiać całej produkcji, więc nie kupowałam lepszych.
Aniołek zrobiony... teraz czas na malowanie - prysnęłam złotą farbą w sprayu.
Wykorzystując kółka aureoli zawiesiłam ozdobną nitkę... mogłoby tak zostać, ale ...
...ozdobiłam jeszcze aureolę koralikami... i aniołek gotowy. Prawda że proste:)
Tu są starsze aniołki mojej córci... jak się przypatrzycie, to zobaczycie że do wykonania główki wykorzystała makaron muszelki i ślimaczki, czyli - wystarczy uruchomić wyobraźnię.
Więcej aniołków i innych ozdób z makaronu w innych moich postach, np.  TU 

Mam nadzieję, że kursik się przyda i na Waszych choinkach zawisną całe chóry aniołów:)

Pozdrawiam cieplutko:)

15 komentarzy:

  1. No nie,jestem zbieraczką od lat aniołów ale takiego jeszcze nie posiadam w kolekcji! Świetny pomysł a i można według własnego upodobania kolorystycznego je przyozdobić!
    Dzięki za kursik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu!!! Dzięki za kursik, w tym roku nie zdążę, ale jak zaopatrzę się w pistolet... do kleju na gorąco, oczywiście:))) to z pewnością będę korzystać z Twojego tutka!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne aniołki:) i rewelacyjny toutorial:) Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak kiedyś trzeba zrobić
    tylko kiedy znaleść przed
    świętami ten czas póki co
    porządki robię potem dopiero
    mam czas na relax ;)))
    pozdrówki serdeczne !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu,
    dziękuję za kurs...
    Aniołki prześliczne. Muszę uzupełnić zapasy makaronów.
    Mam tylko penne, cannelloni, nitki i szerokie tagliatelle.
    Ślę moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Your decorations are very clever.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, makaron ma niezwykłe kształty i cuda z niego można wyczarować:) Super aniołki!Fajny pomysł:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniołki są cudne, a kurs naprawdę przydatny! ;) Sama już zrobiłam zapas przeróżnych makaronów, tylko potrzeba trochę więcej czasu bo święta już tuż, tuż ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie sądziłam, że aniołka można zrobić tak szybko. Koniecznie muszę spróbować(nie robiłam jeszcze ozdób z makaronu) Dziękuję za kursik. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te aniołki Aniu i chyba nie trudne:) Ja już podglądałam u Ciebie wyroby z makaronu i mam chęć spróbować zrobić, ale nie wiem kiedy:))) Super kursik, dzięki:)
    Pozdrawiam, pa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby łatwe do zrobienia ,ale czy mi se uda?Najpierw to muszę sobie pistolet sprawić bo zwlekam z tym już rok,a obiecałam sobie że na te święta już będę miała.
    Pozdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne aniołki - fajnie będą wyglądały na choince :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. to jest boskie tanie pomyslowe i szybkie uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. moje są "kudłate" ale twoja wersja tez ma swój urok :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)