Obserwatorzy

środa, 19 grudnia 2012

Kurs na gwiazdę z papierowej wikliny


Nie wiem, może Ameryki nie odkryję, ale nigdzie nie rzuciło mi się w oczy jak ją zrobić. Wpadłam na taki pomysł....
 Wzięłam kawałek sklejki... na pewno lepsza byłaby deseczka, ale brałam co było pod ręką. Narysowałam kontur gwiazdy, na załamaniach wbiłam gwoździe...
 ... z drugiej strony wystają... i o to mi właśnie chodziło. Są trochę krzywo, ale to już jest po wykonaniu paru gwiazdek.
 W papierową rurkę włożyłam drut u przeplatam...

 Zdejmuję, zawijam końcówki...
 Tym sprytnym urządzonkiem obcinam końcówki i ściskam by nic nie odstawało...
 Biorę drugą rurkę(już bez drutu) i oplatam - początek i koniec przyklejam klejem na gorąco.

 Teraz tylko malowanie i gwiazda gotowa.
 Miłych przygotowań świątecznych Wam życzę.

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna gwiazdka i super kursik! Bardzo dziękuję...będę próbowała:)
    Ja też w tym roku zawaliłam na całej linii...ze wszystkim, ale cóż zrobić...
    Mam takie zaległości u Ciebie, chyba po świętach dopiero nadrobię:)))
    Pozdrawiam i buziaki przesyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. super kursik Aniu... szkoda, że tak późno go wkleiłaś... hihi
    ja może też będę dzisiaj albo jutro mieć choinkę...
    widzę, że Twoja niezłych rozmiarów

    OdpowiedzUsuń
  3. Kursik super więc może i ja spróbuję,ale to już chyba nie teraz.Jeżeli chodzi o zawalenie na całej linii to mogę dołączyć do Ciebie po prostu nie wyrabiam się.U mnie choinka właśnie została ubrana,ale jak na razie jakos mi jeszcze nie świątecznie .Chyba za dużo mam pracy.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli takie cudne kwiatki dostałaś bez okazji to jaki będzie prezent pod choinkę???
    A za kursik dziękuję, kiedyś skorzystam, a teraz to podziwiam jedną z tych gwiazdek w realu :)))
    Ja dziś zakończyłam robótki na zamówienie, jeśli coś powstanie to już dla mnie. Paczuszki też ostatnie dziś wysłałam i mam czasu troszkę na sprzątanie, bo jutro i w niedzielę do pracy. Nie wiem czy ze wszystkim się wyrobię. Dziękuję za cudny i wypasiony prezent wymiankowy :))) Pozdrawiam cieplutko ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Kursik pierwsza lasa tylko czasu brak.Pięknie to zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa ta gwiazdka, takiej jeszcze nie widziałam. Ja swoje gwiazdki z papierowej wikliny przytrzymuję w trakcie wykonania spinaczami do suszenia bielizny :) , ale potrzeba na to wiele cierpliwości, a tu, proszę, owinąć między gwozdkami i gotowe. Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)