Obserwatorzy

poniedziałek, 10 grudnia 2012

Kartki świąteczne

Zrobiłam parę następnych kartek świątecznych... wszystkie trafiły TU





 Dopiero robiąc zdjęcia uświadomiłam sobie, że są tu prawie same niebieskości hihi.

Od wczorajszego wieczora solidnie popadało, oczywiście jak na złość, bo dziś o 6-tej trzeba było odwieźć córcię na PKP... a to ponad 20km, droga okropna, a drogowcy jeszcze nie wstali :(

Na szczęście sikoreczkom zdążyłam zamocować karmnik - muszą  zadowolić się starym, ale lepszy taki niż prowizoryczny podstawek, na którym pokarm byłby przykryty śniegiem. Chyba przylatują do mnie wszystkie sikorki z okolicy, bo ruch jak na Marszałkowskiej hehe. Zauważyłam, że jedna z nich jest ranna, ale nie mogę jej pomóc - biedactwo.
 A tu moja ulubienica - modraszka

Ciepełka Wam życzę:):):)

8 komentarzy:

  1. Przepiękne karteczki - te dzwoneczki są urocze :))) łał ale masz miłych gości :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki urocze do mnie takie ślicznotki też zaczynają przylatywać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki śliczne, fajnych masz gości, u nas też grasują:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki prześliczne!Masz wspaniałych gości!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne Twoje karteczki Anula...a że z niebieskim... dla mnie pasuje jak najbardziej
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki :) Taki karmnik też muszę zrobić. Pozdrawiam cieplutko♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki! Ty chyba nie śpisz po nocach ;o) Pozdrawiam! ;o))

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki są przepiękne! Podziwiam Twoje misterne hafciki:) Taką karteczkę zachowa się na pamiątkę. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)