Obserwatorzy

poniedziałek, 15 grudnia 2014

Świecznik według Danutki

Danusia przygotowała wspaniały kursik na zrobienie stroiko-świecznika z rolek po papierze toaletowym.  Od razu się w nim zakochałam i wiedziałam że na pewno zrobię!!! Dziękuję Danusiu:)
No i taaaaadaaaaammmm...


 Jutro idzie do szkoły, będzie ozdobą na klasowej Wigilii;)

Umocowanie świeczki zrobiłam po swojemu;)

Dziś miałam piękny, słoneczny i ciepły dzionek... szybciutko wyskoczyłam z aparatem do ogrodu;)





Pozdrawiam ciepluteńko:):):)

33 komentarze:

  1. Cudny stroik świąteczny :) później zerknę na kursik. W ogrodzie masz jeszcze jesień :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zerknij Asiu. A w ogrodzie jeszcze faktycznie jesiennie;)

      Usuń
  2. Stroik wygląda bardzo okazale. A te kolory bombek!!!
    Jak bym nie doczytała z czego jest zrobiony to bym nie uwierzyła.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Stroik rewelacyjny!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu tak szybko?
    Zresztą nie ma na co czekać,bo moment i bedzie po świętach.
    Super,że skorzystałaś z mojego kursiku,jakby co polecam się na przyszłość haha:)
    Słoneczko moje całość wyszła śliczna.Niech Wam pięknie świeci podczas klasowej Wigilii.
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sobie kilka zapisałam do późniejszej realizacji;) Są świetne!
      Dziękuje Danuś:)

      Usuń
  5. Śliczny ten stroik, poszło bardzo szybko.
    Jesień piękna w Twoim ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo efektowny stroik, pięknie i bogato ozdobiony. Cudo, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze mam ochotę na srebrny, gdybym gdzieś dokupiła czasu to kto wie;)
      Dziękuje Beatko:)

      Usuń
  7. Aj jaki ładny Ci wyszedł! Kolorki też super dobrałaś. Ja nie muszę robić bo mam od Danutki. Wygrałam w candy w ubiegłym roku:) Co prawda musiałam odnowić bo stał na strychu i myszy wyjadły orzeszki, pozostawiając śliczne dziury w skorupce. Muszę Ci powiedzieć , że z tymi dziurami wyglądał też fantastycznie:) Całuski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dobrały się do niego myszki artystki;)
      Buziaczki Aniu:)

      Usuń
  8. Wow jaki piękny stroik zrobiłaś, ale Ty masz zdolne rączki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty wszystko robisz wspaniale. Więc i stroik jest fantastyczny.
    Piękna jesienna pogoda.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lusiu za wszystkie ciepłe słówka:)
      Ciebie również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Fantastyczny ten stoik!!! Super kolor, pięknie się prezentuje!!! Zajrzałam do Danusi:) przejrzałam kurs, pomysłowość nie ma granic...rolki po pap. w roli głównej, no coś takiego!!! Podziwiam!
    Buziaki przesyłam, pa:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - pomysłowość nie zna granic!
      Dziękuje Ewuś:)

      Usuń
  11. jak ja Ci zazdroszczę pogody, już nie pamiętam kiedy u nas świeciło słońce.
    A kursik u Danusi świetny tylko mi ciągle czasu brak:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dasz radę na Wielkanoc coś z jajeczkami;)
      Pozdrawiam Renatko:)

      Usuń
  12. Piękny stroik i kolory jakie lubię chyba najbardziej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny świecznik. Oglądam te świeczniki i oglądam - jeden kurs, każdy inny :)
    Myślę, że świetnie ozdobi wigilijny stół.
    A u Ciebie ciągle jesień...

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie Ci wyszedł ten świecznik.Również skorzystałam z kursiuku Danusi ,nie długo pochwalę się nim na blogu,ale na razie brak czasu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Stroik wyszedł rewelacyjnie, sama bym taki zrobiła, tylko gdzie ja teraz znajdę 6 rolek po papierze toaletowym :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anuś - rewelacja; co to zdolne rączki potrafią zrobić.
    A z czasem to jest jakoś dziwnie, ja w domu jestem i też go nie mam.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Widze , że Danusi striki robia w tym roku furrorę. Ale tez fakt są świetne, Ja je przerabiałam w zeszłym roku , zrobiłam ich chyba z 10. Twój Aniu bardzo ładnie wyszedł a pomysł z przyblokowaniem świeczki jest super.
    Pozdrawiam serdecznie i lece do pierogów

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna gwiazda - stroik, bardzo oryginalna. Jak zwykle u Ciebie Aniu, perfekcyjne wykonanie. Na pewno spodoba się w szkole. Pozdrawiam i życzę Ci miłej wigilii.

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny stroik i w ogrodzie uroczo ta żurawka taka soczysta :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny świecznik, ten kurs to prawdziwa rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały stroik!!! Piękne kolorki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Stroik naprawdę wspaniały - pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)