Obserwatorzy

środa, 3 maja 2017

Kartki ślubne

Jeszcze w maju i czerwcu zamęczę Was kartkami, ale jest potrzeba, więc prawie wyłącznie je tylko robię.

Dziś karteczki na ślub mojego chrześniaka. Najbardziej z tekturek podoba mi się kareta i mostek, dlatego znów je wykorzystałam, chociaż różnią się papierem i innymi elementami.

Ode mnie...



Od Andżeliki...




Obie umieściłam w kopertach 3D przewiązanych wstążką.


Kończyłam je na godzinę przed wyjazdem na ślub, dlatego zdjęcia robione w pośpiechu;)

Dziś senna pogoda, brak słońca, na szczęście nie pada, przynajmniej teraz.


Moje pierwsze rzodkieweczki







Miłego świętowania:)

30 komentarzy:

  1. Kochana, a u mnie dziś leje:)
    Kartki są prześliczne, radosne i romantyczne - faktyczne tekturki prezentują się wspaniale.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podesłałabym Ci słoneczko, ale nie chce się pokazać:(
      Dziękuję Gosiu:)

      Usuń
  2. ładne karteczki Aniu; mostek rzeczywiście fantastyczny;
    ogród czysty nie to co u mnie; dobrze, że chociaż dzisiaj ( na chwilę obecną ) nie pada
    ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czysty ogród hihi, Asiu, z pełną premedytacją zdjęcia robię z daleka, rośliny ozdobne zlewają się z chwastami;) Powiem Ci po cichutku, że jeszcze w tym sezonie nie pracowałam w nim, nie mam czasu:(
      Buziaczki Asiu:)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia, widać ,że masz artystyczną duszę. :-)
    Karteczki śliczne,
    a rzodkiewki apetyczne, też takie chcę ;-)))
    Pozdrawiam Aniu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Krysiu:) Swoje rzodkieweczki są przepyszne;)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. Śliczne karteczki Aniu :)Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anuś... jak dla mnie to możesz karteczki prezentować zawsze... są cudowne:) Mam nadzieję, że dobrze bawiłaś się na weselu i że zdrówko już wróciło do normy:)
    Pozdrawiam serdecznie. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś za miłe słowa:) Na weselu bawiłam sie wspaniale, chociaż ze zdrowiem w dalszym ciągu kiepsko:( Przed weselem głos mi wrócił, potem uciekł ponownie, teraz skrzecze jak sroka;) Poza tym dusi mnie kaszel, i on chyba najbardziej dobija:(
      Buziaczki:)

      Usuń
  6. Prześliczne i eleganckie kartki na równie pięknych papierach. Zdjęcia ogrodu piękne, jak piękna jest natura ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu zdróweczka życzę przede wszystkim. Czyżbyś za głośno śpiewała na weselisku? Karteczki cudowne jak to u Ciebie, a dla chrześniaka to robi się całym sercem prawda? Wiem coś o tym. Buziaczki kochana i pozdrowionka ślę.

    OdpowiedzUsuń
  8. karteczki piękne jak wiosna;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki, Aniu!
    Ta z karocą zachwyca :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem fanką Twoich kartek, są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczności, szczególnie ta pierwsza od Ciebie, jest przepiękna. Jak ja żałuję że 15 lat temu, kiedy ślubowałam nie było takiej Ani, która by takie cudo dla nas zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne karteczki Aniu :) w ogrodzie już widać wiosnę,a u mnie leje cały czas :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu widzę, że polubiłaś pracę z tekturkami, świetnie wyglądają na Twoich kartkach. Ciągle myślę o tej ilości zamówionych kartek i jestem pełna podziwu dla Ciebie , jak Ty to ogarniasz. W Twoim ogrodzie tez pięknie wiosennie i kolorowo. Życzę Ci dużo zdrówka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczki sliczne a przyroda cudnie rozkwita:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie karteczki wyszły ślicznie, urzekła mnie ta z mostkiem - bardzo romantyczna!
    Ogród wygląda wiosennie i świeżo, zauważyłam nawet słoneczko na zdjęciach. U nas wciąż pada, trudno to wytrzymać.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu,
    oniemiałam na widok Twoich rzodkiewek.
    Karteczki prześliczne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki i cudne zdjęcia z ogrodu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne karteczki i bardzo eleganckie:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartki prześliczne :) Nawet ta drugiej podoba mi się bardziej :) Ale na pewno bardzo oryginalne i będą przecudną pamiątką.
    I tak ładnie u Ciebie kwitnie...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne karteczki i piękna wiosna u Ciebie :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne, zwłaszcza ta z mostkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kartki, bardzo pomysłowe 😁 a w ogrodzie wiosna .... ale kiedy to prawdziwe ciepło przyjdzie? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe slubne klimaty :) Wiosno gdzie jesteś?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)