Obserwatorzy

czwartek, 11 maja 2017

Kartki na Komunię Św.cz.1

Witajcie! Siedzę po uszy w kartkach i muszę zacząć po troszeczku pokazywać, bo pogubię się na amen;)
Dziś dwie z 28 do tej pory zrobionych, te były na 7 maja, pozostałe są na 14, więc nie mogę ich pokazać. Przede mną jeszcze ho ho i więcej;)

Dla Karola...



Dla Mateusza...




Boję się zapeszać, ale po tej zimie być może nareszcie nieśmiało nadchodzi wiosna. Kurcze, jestem chłodnolubna, ale bez przesady:(


Pozdrawiam cieplutko i oby do jutra:)

13 komentarzy:

  1. Śliczne kartleuchny Kochana :* Bardzo estetyczne i eleganckie :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne karteczki, skromne i eleganckie, jak okazja na którą są zrobione:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki, a ja jestem ciepłolubna :-)
    A w tym roku z zimnem to już ogromna przesada,
    a niby globalne ocieplenie, gdzie one jest się pytam ??
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu kartki śliczne , widzę że te tekturki bardzo się sprawdzają na komunijnych kartkach. Podziwiam Cię za ten hurcik , ale nie ma co narzekać jest zapotrzebowanie trzeba robić . Wiesz chyba się zainspiruje tymi Twoimi kartkami bo bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie i ciepłego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, ilości, o których piszesz, są dla mnie nieosiągalne - zdarza mi się cały dzień robić jedną.
    Masz już w tym temacie duże doświadczenie i wspaniale Ci to wychodzi :-)
    Kartki są śliczne, delikatne i eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne, czekamy na kolejne 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się zakarteczkowałaś... ale to dobrze, tym bardziej że sa prześliczne i mamy co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki pierwsza klasa :-) Powiem Ci, że i do mnie wiosna przyszła :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anulka, czy Tobie krasnoludki pomagają tworzyć takie ilości kartek? Te są prześliczne.
    Oby wiosna w końcu się rozgościła na dobre.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, cudne karteczki! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne karteczki.
    Aniu, zaczynam wątpić czy zapanuje wiosna. U mnie nie padało przez trzy dni. Dzisiaj leje od rana. Mam dosyć deszczu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo eleganckie kartki! W końcu trochę słonka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki i śliczne zdjęcia z wiosną w tle:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)