Obserwatorzy

niedziela, 21 maja 2017

Pamiątka Bierzmowania

W mijającym tygodniu nie tylko karteczkami się zajmowałam;)
Koleżanka poprosiła mnie o wyszywany obrazek na Pamiątkę Bierzmowania.
Wzorek prosty i szybki,wygrzebany gdzieś w czeluściach Internetu. Niestety sprawił mi trochę kłopotu. Po pierwsze jakość wydruku była okropna, rozmazana. Po drugie - wyszywanie złotą nitką...wrrrr,;) Trzecia sprawa to kwestia rozrysowania liter, by nie były za duże w stosunku do obrazka, a jednak czytelne.
No cóż,jakoś przebrnęłam...Koleżance się podobał, a co najważniejsze podobał się Jej M.,czyli Chrzestnemu.

I oprawiony...

Wczoraj od rana do wieczora szalałam w ogrodzie;) Pot spływał strumieniami, jestem wykończona, ale szczęśliwa. Oczywiście to niekończąca się praca, ale ona właśnie nadaje życiu sens.
Dziś, co mnie niezmiernie cieszy, jest już o parę stopmi chłodniej, można odetchnąć.
Nie miałam czasu robić zdjęć, ale w ogrodzie tyle się dzieje, że i tak z dnia na dzień stałyby się nieaktualne.
Za to od rana podglądałam zaloty sierpówek;)





Modraszki niestrudzenie karmią pisklęta

Dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie komentarze i życzę miłej niedzieli:)


16 komentarzy:

  1. Pamiątka przepiękna:) A ptaszyny śliczne:)Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiątka trudna do wykonania, ale i tak wyszła piękna...
    Pitaszki, pitaszki, wszędzie teraz pitaszki , czas na młode :-)
    Pozdrawiam chłodniej , ale za to serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafcik jest prześliczny, no i pamiątka wspaniała!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością po podglądałabym z Tobą, i niekoniecznie sierpówki tylko :p ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, niezwykła pamiątka, jestem zachwycona. Ale Ci tych ptaszków zazdroszczę!
    Buziaczki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancka jest ta haftowana pamiątka:)
    A możliwość podglądania ptaszorków jest bezcenna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna pamiątka na bierzmowania. A ładnie to tak Aniu podglądać czyjeś zaloty? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszyłaś pamiątkę bierzmowania. W tej ramce prezentuje się bardzo elegancko.
    Też lubię obserwować ptaki, mogłabym patrzeć na nie godzinami :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna pamiątka! Cudne zdjęcia!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu obrazek piękny , wzorek świetny, ale złotej nitki nie zazdroszczę , potrafi dać w kość.
    Nadal nie mogę wyjść z zachwytu na d zdjęciam ptaszków, jak Ci się to udaje że one się nie płoszą to nie wiem !!
    Spokojnego tygodnia
    Pozdrawiam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu piękna pamiątka!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Pracus z Ciebie. Osobiscie po pracy w ogrodzie nie mam już siły na nic wiecej. Hehehe. Zdjecia ptak9w jak zwykle zachwycające. Musisz miec całkiem dobry sprzet. Obrazek bedzie świetna pamiątką. Jest cudowny. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna pamiątka! a ptaszki - piękne ujęcie:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna pamiątka!!!Ale udało Ci się uchwycić te ptaszki-rewelacja:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię złotej nitki... Pamiątka wyszła przepięknie - ślicznie i elegancko. Adekwatnie do uroczystości.
    A ptaszków zazdroszczę, oj jak zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)