Obserwatorzy

poniedziałek, 14 października 2013

Piękna rocznica

Wiecie co? Nie mam dziś głowy do pisania. Pokażę tylko co stworzyłam...

Jakiś czas temu odpowiedziałam na taką prośbę ... "Witam na II edycji bazarku na rzecz Amiry. Sunia mieszka w ciemnym boksie w Przytulisku Cyganowo w Sejnach. Dochód ze sprzedaży fantów przeznaczymy na zakup kojca dla niej."  https://www.facebook.com/events/1393938767498416/  i przekazałam parę fantów na licytację...

 Wylicytowane zostały tylko mitenki. Dziś właśnie poleciały do zwyciężczyni licytacji.
A to już prezent dla mnie hehe.  Asiulka przysłała mi całe pudło sadzonek truskawek!!! Oj, będzie co robić. Asiu, jeszcze raz - dzięki:)

I jeszcze się pochwalę... dostałam wyróżnienie od Anielki
Czuję się zaszczycona:) Dziękuję:) W następnym poście postaram się spełnić warunki:)

Pozdrawiam cieplutko:)

14 komentarzy:

  1. Podziękowanie bardzo przypadło mi do gustu ! Fajne połączenie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) Muszę się przyznać, że karteczka rodziła się w bólach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, piszesz, że kartka rodziła się w bólach ale efekt jest doskonały...
    Pudło sadzonek to doskonały prezent. Już w przyszłym roku będą pierwsze owoce.
    Twoje fanty na kojec dla suni są bardzo ładne...
    Wiele zwierząt żyje w ciężkich warunkach...
    Codziennie zwykłą kiełbasą dokarmiam dwa psy, które są na łańcuchu.
    Ich właściciele wcale o nie nie dbają...Na szczęście nie zorientowali się o dokarmianiu zwierząt...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna i oryginalna karteczka...
    masz rację Aniu... trzeba pomagać zwierzakom w jakikolwiek sposób !
    a truskawki niech zdrowo rosną... na pewno będą owocować w przyszłym roku
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziękowanie jest przepiękne:) A bransoletki - urocze:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko urocze. ZArówno kartka jak izestawy biżuterii oraz słodkie rękawczki . A truskaweczki na wiosnę będa smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne podziękowanie:) Prezenty na fanty cudne:) a najpiękniejszy dar Twojego serca! Truskawkami będziesz się zajadać latem:)
    Wyróżnienie w pełni zasłużone!
    A rudbekia jeszcze Ci kwitnie?
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki, dzięki, dzięki za wszystkie cieplutkie słowa:):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak Asiu, rudbekia jeszcze... pojedynczymi kwiatkami, ale kwitnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A moja ścięta przed tygodniem, teraz sąsiadki zachwycają się astrami i chryzantemami. Buziaczki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka rocznica - taka kartka, gratuluję wykonania. Na te truskawki chyba się wybiorę w odpowiedniej porze ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne prace:)A Danusia jak pojedzie na truskawki, to może mnie i mamę zabierze hehe
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna rocznica :-)
    Z tych sadzonek to pewnie duzo truskawek urośnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna praca:) bardzo spodobały mi się też sadzonki trskawek:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)