Obserwatorzy

wtorek, 24 lutego 2015

Lawendowe serducho

Lubicie lawendę? Ja uwielbiam! Niestety ta paskuda nie bardzo chce u mnie rosnąć:( ...  no to sobie wyhaftowałam;) Może i jeszcze nie wzięłabym się za ten hafcik, gdyby nie wyzwanie u Danusi;)
Oj, co ja się nagłówkowałam:( Tysiąc pomysłów, wszystkie po kolei odrzucane, w końcu zdecydowałam się co zrobię, no i... jak to kobieta - zrobiłam coś zupełnie innego hehe.


W całości...


Wiem, wiem, szału ni ma, d... nie urywa:(  Nie przypatrujcie się za bardzo na wyplatanie, stanowczo bardziej wolę pleść wianki. Poza tym białą farbę śmignę zaraz do kosza, jest do niczego:(


Nie ma co marudzić, co się zrobiło trzeba pokazać;) 
Warunki spełniłam;)
Praca miała być:
- nowa - jest nawet gorąca, dziś jeszcze wyplatałam warkocz;) 
- tematem miało być przestrzenne serce - tu jest serce w sercu i sercem obramowane hihi
- zrobiona od podstaw - oj tak, od samej gazety;)
- każdy kolor byle nie czerwony - jak najbardziej;)

Jeszcze cudny, aczkolwiek przekorny banerek;)


I mogę się już rzucić Stefanowi na pożarcie;)

W jutrzejszym poście poczęstuję Was schematem, a właściwie schematami. Teraz nie chcę zaśmiecać konkursowego posta;) Stefan by nie przełknął;)

Pozdrawiam ciepluteńko:)

47 komentarzy:

  1. Piękne , bo lawendowe :-)
    Bardzo lubię zapach lawendy, mam miłe wspomnienia z tym związane ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne i Stefan sie ucieszył, taaaka pachaca lawenda:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wygląda, łączenie technik różnych...

    OdpowiedzUsuń
  4. Anuś, świetnie wykombinowałaś to serducho i w dodatku lawendowe; bardzo mi się podoba ... i wiem u kogo mam szukać schematu ... hihi
    A jak zdrówko?
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczorkiem zeskanuję;) w tej gazetce mam nawet trzy lawendowe schematy;)
      Zdrówko bez zmian, w piątek mam wizytę u kardiologa, oczywiście prywatnie:(
      Buziaczki:)

      Usuń
  5. Anusia jak już zeskanujesz to ja tez poprosze o schemacik :-)
    A serducho bardzo mi przypadło do gusty. Tez przeciez miałam haftowane tylko nieco mniejsze :-) Ostatnio strasznie mnie wzieło na hafty więc podoba mi się bardzo.
    Buziaczki i trzymam kciuki za to Twoje prawdziwe serducho, !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jest! Sam haft już jest śliczny a do tego jeszcze ta wyplatana, dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W pełni się zgadzam z Lidzią haft jest prześliczny a serce można spokojnie powiesić na ścianie jako obrazek:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała praca, powodzenia w wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, no to brakuje tylko tego, żebyś gazetę sama drukowała :))))))))))
    I nie pisz bzdetów, że nie ma szału. Dla mnie jest śliczne. Delikatne, w różnych technikach i do tego z promyczkami :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś:) Widzę jednak jak wyplatają mistrzynie, mnie do nich daleko;)

      Usuń
  10. Na żywo za lawendą nie przepadam, jakoś mnie nie kręci ale jako wzór jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudną lawendę wyczarowałaś :) zapach do mnie doleciał :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, jestem zachwycona lawendowym serduszkiem.
    Mam nadzieję, że opublikujesz wzór... Chętnie skopiuję.
    Aniu, życzę Ci dużo zdrówka.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opublikuję w jutrzejszym poście;)
      Dziękuję Lusiu:) Buziaczki

      Usuń
  13. Przepiękne! Ten haft dodaje niesamowitego uroku :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne serduszko,oryginalna praca:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne serduszko w pięknej oprawie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, prawie czuję jak pachnie lawenda :) Uwielbiam papierową wiklinę, kocham haft krzyżykowy, więc razem po prostu cudo - haha :)

    OdpowiedzUsuń
  17. serducho jest super a ja uwielbiam lawendę i wszystko co lawendowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam lawendę,a serducho jest rewelacyjne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne serduszko z haftem i plecionką ... super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. 3D i 3 w jednym! Rewelacyjne serducho! I do tego z moją ukochaną lawendą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu serduszko jest cudowne ,ślicznie wyhaftowane ,do tego moje fioleciki ach,bo się rozmarzę .Fajnie połączyłaś je z wikliną ,a całość wygląda extra.
    Bardzo lubię takie mieszane techniki ,to coś dla mnie .
    Powodzenia życzę w głosowaniu i oczywiście dużo zdrówka :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniale wyhaftowana lawenda, bardzo lubię te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam! Chciałam Cię serdecznie zaprosić na mojego bloga. Dopiero zaczynam swoją przygodę i miło byłoby poznać opinie innych c;

    http://w-wolnej-chwili-tworze-cos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne serduszko,ładnie wyhaftowane i w pomysłowej "ramce".
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam lawendę i to serduszko też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu świetny pomysł na połączenie technik - gratuluję :) Lawendowe serduszko jest śliczne:) Fajnie wygląda w wiklinowej "opraweczce" i spokojnie można zawiesić je jako obrazek na ścianie:) Ten warkocz dookoła serduszka jest świetny i pięknie wszystko połączył w jedną całość:) Podobnie jak Ty wolę pleść wianki lub choinki - tylko to mi jakoś wychodzi ;)
    Życzę Ci dużo zdróweczka:) jak również powodzenia w wyzwaniu :) Pozdrawiam cieplutko :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdrówka, przede wszystkim.
    A lawendowe serduszko świetne - i ten niezwykły pomysł połączenia go z papierową wikliną... Bardzo, bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przecudne!!!! Jesteś niesamowita Aniu. piękny hafcik, delikatny. Uwielbiam lawendę i w ogrodzie mam około 60 krzaków:) Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne serduszko z lawendowym wzorem pozdrowionka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Stefanowi na pożarcie - dobre! I jeszcze od samej gazety zrobione, świetne serce! Szałowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne, piękne, piękne.... Zakochałam się w twojej pracy :)
    Serducho jest naprawdę piękne - wiem, powtarzam się ale jest takie piękne :)
    No i moje ulubione kolorki :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    Nasz skrawek ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale cudo!!!! Serduszko jest obłędne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. łał ale piękne serduszko - cudny hafcik w pięknej otoczce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przecudne lawendowe serducho!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam lawendę i serducha tez ;-) Jest śliczne..dlaczego marudzisz?? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię lawendę, lubię jej kolor, lubię Twoje lawendowe serce.

    OdpowiedzUsuń
  37. mi się bardzo podoba, lubię lawendę i fiolet więc ozdoba jak najbardziej w moich gustach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. lawenda to bardzo wdzięczny temat, świetnie ci wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)