Obserwatorzy

niedziela, 28 maja 2017

Ognisty maj

Danutka wymyśliła, że w maju ma być ogniście
Oczywiście nie miałam zielonego pojęcia co zrobię, zresztą cały czas siedzę w karteczkach komunijnych i ślubnych, a tu raczej ognisty nie pasuje, a na inną nie miałam ani czasu ani ochoty, bo nie lubię robić do szuflady;) Pomyślałam, że w ostateczności zrobię jakąś bransoletkę, tych nigdy dość.

Plany się zmieniły, kiedy to Filip(mój wnusio) poprosił mnie o karteczkę na urodziny koleżanki. Okazało się, że Armina lubi Myszkę Minnie, no i już zaświeciła mi się żaróweczka jak u Pomysłowego Dobromira;) Co prawda w życiu bym nie wykorzystała czarnego koloru na kartce, szczególnie dla dziecka, ale wytyczne zmusiły i powiem Wam że nawet mi się podoba, wyszło takie ogniste flamenco;)
Myszka znaleziona i wydrukowana z Internetu. Tła i sukienka to kolor czerwony, tylko aparat potraktował go jako róż:(
Na dowód, że aparat przekłamał - zdjęcie myszki, którą wydrukowałam. Pewnie styki mu się przegrzały od tego ognia;)





Mam nadzieję że karteczka spełnia kryteria, a dla mnie najważniejsze, że Filip powiedział - "o taką właśnie mi chodziło";)

Co do moich upodobań do tych kolorów to...  w pracach, szczególnie w karteczkach,  wolę delikatniejsze, ale w szafie, mam mnóstwo czarnego, zdarza się też czerwony, nie mam za to ani żółtego ani  pomarańczu. Włosy też mam w różnych odcieniach czerwieni;) Oczywiście nie jest to mój naturalny kolor, kiedys byłam myszowatą szatynką, ale w pewnym wieku trzeba się podkolorować;)
Uwielbiam pieczenie kiełbasek na ognisku. Sezon juz rozpoczęty, w ubiegłą sobotę było pierwsze ognisko, niestety, mimo że robiliśmy na podwyższonej blasze, ślad został, ale trawa odrośnie, a wspomnienia zostaną;)

Jak ogniście to ogniście, mam nadzieję że Danusia nie pogoni mnie jak pokażę ogniste kolorki w ogrodzie;) To tulipanki papuzie, które okazuje się, że są najtrwalsze.


Uff, chyba wyszło wystarczająco ogniście, do tego jeszcze ten upał za oknem... na szczęście w domu mam dwóch strażaków, Danusia też załatwiła Stefanowi pomocników, więc wszystko pod kontrolą;)
Miłej niedzieli Wam życzę:)

20 komentarzy:

  1. Aniu, fajnie Cię Filipek zainspirował - ognista kartka z Minnie jest super. I jakie cudne te ogniste tulipanki!
    Pozdrawiam Cię bardzo ogniście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak fajnie mieć w domu wnuczka który potrafi Babcię zainspirować :) hi hi karteczka wyszła super i ma piękne ogniste kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka przepiękna. Podziwiam talent.
    Tak, czas na grila 3, 2, 1 , 0 START
    I notatka ognista jest na poziomie 10/10
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jest bardzo sympatyczna,a rzeczywiście masz ogniście w ogrodzie:))Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ognisty wpis ci wyszedł :-)))
    A czerwonemu ciężko jest zrobić zdjęcie ;-)
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie okiełznałaś ognisty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To się nazywa szczęśliwy traf! Kapitalnie wyszła ta karteczka, jestem pewna że bardzo się podobała. Twoje papuzie tulipany Aniu też fajnie się wpisują w wyzwanie, są prześliczne.
    Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczynka na pewno bedzie bardzo zadowolona ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna karteczka!
    Nie ma nic lepszego, jak kiełbasa pieczona na ognisku...

    Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka fajna -na pewno spodoba się Arminie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tulipany jak najbardziej ogniste:) Karteczka słodko-ognista, sliczna:) Aniu wywiązałaś się wzorowo z wyzwania. Pozdrawiam serdecznie.
    Sliczny ogródek posiadasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. kartka jest przesłodka i na pewno spodobałaby sie każdej Dziewczynce:)
    Pozdrawiam serdecznie
    ps my już też rozpoczęliśmy sezon kiełbaskowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna,ognista kartka dla księżniczki,dziewczynki lubią takie kolorki🙂
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu piękna ta ognista karteczka a najważniejsze że się wnusiowi spodobała a dzieci to wiadomo są bezkrytyczne , albo coś jest ładne albo nie :-). Solenizantka też pewnie zadowolona w końcu jest ulubiona myszka :-)
    Aniu w Twoim ogrodzie piękne a papuzie tulipanki faktycznie ogniste.
    Życzę Ci udanego tygodnia i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczka przeurocza! Jestem pod wrażeniem również Twojego przepięknego ogrodu :) Jak Ty znajdujesz na to wszystko czas?!

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się imię dziewczynki. Kartka prześliczna - uwielbiam kropeczki na czerwonym tle. Tulipany bardzo ogniste i piękne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu śliczna karteczka a ogród jak zawsze przepiekny

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna karteczka :) Ognistość tylko dodała jej uroku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna karteczka, a mój aparat też mi robi takie psikusy xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna ognista karteczka, pięknie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)