Obserwatorzy

sobota, 20 maja 2017

Kartki na Komunię Św.cz.4

Witajcie! Przybywam znowu z kartkami;) Robię je w ilościach hurtowych, bo takie jest zapotrzebowanie, bałam się że w tym tygodniu polegnę, na szczęście dałam radę;) Powstały kartki na różne okazje, jednak na razie skupiam się na komunijnych, pozostałe zawsze zdążę pokazać. Jak zauważyłyście lubię wykorzystywać tekturki, mimo że wzory się powtarzają, kartki są czasem podobne, ale jednak nie ma identycznych.

Dziś jeszcze zaległe komunijne, które zrobiłam na 14 maja.
Na początek kartki od chrzestnych, czyli trochę większe i w kopertach 3D. Przepraszam za jakość zdjęć,często są robione późno, albo bardzo wcześnie rano,a wtedy oświetlenie jest jakie jest;)

Dla Mikołaja...









Dla Olka...





I trochę mniejsze.
Dla  Mai...


Dla Zuzi...


Dla Mai...


I razem...

Mam nadzieję, że jeszcze Wam się nie znudziły moje tworki, bo czeka następna partia robiona na 21.05;)

Jeszcze parę fotek ogrodowych;)





Pozdrawiam cieplutko:)

15 komentarzy:

  1. Oświetlenie bywa różne ale kartki sa śliczne, mają swój styl...
    To wszystko takie piękne w Twoim ogrodzie ??
    Niesamowite...
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne delikatne karteczki!
    Uroczy ogród!
    Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, piękne kartki poczyniłaś- delikatne a jednocześnie eleganckie. ogród "przepyszny", chciałoby się zatopić w tej świeżej zieleni i kwieciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Cię za wytrwałość, kartki piękne 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki, zauroczyl mnie ten azurek ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu kolejne cudne kartki, może i wg podobnego wzoru, ale każda jest inna. Świetne są też te koperty , może masz gdzieś kursik , czy to może Twój pomysł ?
    W ogrodzie coraz piękniej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anuś,jak robić kartki wykoncypowałam z instrukcji na bigownicy, ale gdzieś widziałam taki kursik na yutube, może uda mi się znaleźć to Ci podeślę.
      Dziękuję i pozdrawiam ciepluteńko:)

      Usuń
  7. Śliczne karteczki:) Bardzo urocze i eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu,u Ciebie rzeczywiście hurtowy wysyp przepięknych kartek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Za Każdym razem jak oglądam Twoje kartki jestem pod wrażeniem i zastanawiam się skąd pomysły na takie śliczne prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne kartki komunijne ! Bardzo mi się podobają ! Buziaki Moja Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, nie dziwię się, że nie masz na nic czasu, te karteczki zajmują dużo czasu. Ale są prześliczne, czekam więc na następne :)
    Ogród tętni życiem i kolorami
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki:) Ogród wygląda cudownie -nabiera kolorków, dzięki kwiatom:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, podziwiam te wszystkie interpretacje jednego tematu. Każda Twoja kartka komunijna jest jedyna w swoim rodzaju.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne karteczki!!! Ogród wspaniały!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)