Obserwatorzy

niedziela, 7 maja 2017

Ślubne dla Magdaleny i Pawła cz.2

Dziś pozostałe karteczki na ślub Magdy i Pawła, pierwsze pokazywałam tutaj.
Tym razem zamawiająca chciała konkretne wzory, z tych co robiłam wcześniej. Trudno jest tak robić, bo okazuje się że brakuje już takiego papieru, wstążki, dodatków itp., starałam się w miarę możliwości jak najbardziej zbliżyć do pierwowzorów, zamawiająca zadowolona, czyli udało się;)



Zawsze wewnątrz robię kieszonkę na pieniądze, to mój autorski projekt (nie chodzi o miejsce na kasę, tylko o takie akurat wykonanie). Wykonuję ją z tych papierów, które są zastosowane na kartce i ozdabiam sentencją.











I wszystkie razem... Dziękuję Wam za tyle ciepłych słów, aż skrzydła rosną i fruwam tworzyć dalej;)

Dziś ponury, deszczowy dzień. Zrobiłam jednak parę fotek...

 Agrest
 Porzeczkoagrest
 Jagoda kamczacka
 Mięta w dali rabarbar, z którego właśnie ugotowałam kompot;)


Wiśniowy śnieg
 I żeby nie było zupełnie ponuro zostawiam Wam słoneczko;)
Smagliczka skalna
Miłej niedzieli:)

21 komentarzy:

  1. Coś dziwnego dzieje się dzisiaj na Bloggerze. Piszę w tej chwili trzeci komentarz.
    Aniu, podziwiam Twoje piękne pocztówki oraz rośliny w ogrodzie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, doszłaś do perfekcji w tworzeniu tych ślubnych karteczek :-)
    I ja już ciacho drożdżowe z rabarbarem upiekłam.
    Miłego popołudnia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu też podziwiam Twoje karteczki :)
    agrest masz większy jak mój; inie wiem czemu ale swego rabarbaru nie widzę po zimie... szkoda
    smagliczka i u mnie kwitnie
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki, ciężko jest tak robić różne karteczki na jeden i ten sam ślub:)
    W ogrodzie jak zwykle interesująco u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysyp pięknych, ślubnych kartek. Każda inna, a do tego jedna piękniejsza od drugiej :)
    Zdjęcia przyrody rewelacyjne. Pogoda mało wiosenna, ale wydaje się, że rośliny nic sobie z tego nie robią. Tylko my tęsknimy za słoneczkiem i ciepłem
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie smagliczka dopiero posiana. Jestem troszkę w szoku, że masz już spore owocki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ponuro i w naszym ogrodzie, ale myślę ,że będzie lepiej, karteczka z błękitem urzekła mnie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach...i znów sie napatrzyłam na te twoje śliczności Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, mimo deszczu serce rośnie na widok budzenia się natury do życia ;) Kompocik kompocikiem, ale drożdżówką mi zapachniało na widok ściętego rabarbaru ;) Serdeczności posyłam i buziaki ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu kolejne piękne kartki , moja faworytka to ta pierwsza , lubię biel na kartkach ślubnych , ale bardzo mi się tez podobają te serduszka . Podziwiam jak Ty umiesz fajnie wykorzystać te koronki . ma ich trochę ale jakoś mi nigdy nie pasują , a może zapominam że je mam :-)
    Kieszonki robię podobnie, to fajne miejsce na kasiorkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycające są te Twoje karteczki :) Dopracowane w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, prześliczne są Twoje kartki ślubne. Lubię Twój sposób podklejania tła pod tekturki.
    Kochana, co do pogody, to zapowiadają śnieg i przymrozki. Wiosna jak z koszmaru sennego.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, piękne, piękne - i kartki i ogród :-)

    Co prawda rzadko robię coś na zamówienie, ale gdy już się zdarzy, to mam podobny problem jak Ty, bo materiały kupuję pod konkretne prace, a nie na zapas i jak na przykład znajoma z pracy poprosiła o kolejnego Pegaza, takiego samego, jak jeden z poprzednich, to okazało się, że karton do niego użyty "wyszedł" - i u mnie i co gorsza - w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu kartki przecudne ale masz świetne na nie pomysły :)
    Oj ta ponura pogoda dobrze że chociaż kwiatki gdzieniegdzie pięknie kwitną :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne karteczki zrobiłaś, są bardzo eleganckie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu,kolejnie perfekcyjnie wykonne karteczki:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co jedna to ładniejsza!! Wszystkie piękne i oryginalne! Młodzi będą mieli śliczne pamiątki!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie trzy są genialne : ) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. ale sie rozkarteczkowałaś! idziesz jak burza!
    rabarbar na kompot! ;DDD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)