Obserwatorzy

poniedziałek, 29 maja 2017

Kartki na Komunię Św. 6

No cóż, zrobiłam to pokazuję;) Jeszcze seria z tych zrobionych na 21 maja.

Z kielichem...




Z hostią...
pierwsza



i druga... podobna ale inna, poza tym zdjęcie robione późno, dlatego takie kiepskie.


Dzięki że wytrzymałyście, ale będą jeszcze następne części, bo Komunie Św. wciąż trwają, a te z 28 czekają na swoje 5 minut, nie mówię już nawet o tym ile czeka tych na inne okazje;)
Miałam jeszcze pokazać co się dzieje w ogrodzie, ale byłoby juz za dużo, zostawię na odrębnego posta.
Dziś tylko następny kolor irysów. Tym kwiatkiem witam moje nowe Obserwatorki:) Dziękuję że zechciałyście u mnie zostać na dłużej:)
 ... i coś do szampana;)
Dziś od północnej strony miałam 29,4... wrrrr, ja jestem chłodnolubna, w takich temperaturach nie funkcjonuję, a muszę:( Bez nadziei na chłodniejsze dni życzę Wam mimo wszystko miłego jutrzejszego dnia:) 

13 komentarzy:

  1. Prześliczne pamiątki komunijne wyczarowałaś...bardzo mi się podobają:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te Twoje pamiątki Aniu. A co do upałów to ja też nie lubię. Dla mnie najbardziej optymalna temperatura to tak od -10 do maksymalnie +20 stopni powyżej to już nie dla mnie, więc aby do jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki jak zwykle :-)
    Ja jestem ciepłolubna, nawet nie zauważyłam że tak ciepło było, może być i więcej :-)))
    Pozdrawiam Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Irysek cudny , karteczki też :-) U Ciebie to już cała fabryka , chyba bym nie nadążała wycinać :-) Podziwiam Cię Aniu. Twoje kartki są świetne.
    Buziaki i przeżyjmy dzisiejszy upał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny hurcik karteczkowy :)Ja się cieszę, że w końcu jest ciepło :) Tylko wolałabym spędzać dnie na łonie przyrody a nie w biurze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja takie temperatury uwielbiam, mimo że po moich przejściach zdrowotnych osłabiają mnie, ale już wolę to niż marznąć. Kartki przepiękne, proszę o jeszcze :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. za powitanie, dziękuję. kwiat śliczny, zresztą który nie jest śliczny.
    a kartki... talent !! talent!!

    OdpowiedzUsuń
  8. a mnie ciepło cieszy... ;-) Choć upały znoszę źle ;-) Jak zwykle piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, karteczki śliczne!
    Niezły hurcik komunijny u Ciebie.
    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, nigdy mi nie dosyć Twoich kartek, są takie piękne!
    A ja właśnie w takiej temperaturze rozkwitam jak nie przymierzając ten irys:)
    Poziomeczki - mniam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Truskaweczki, oczywiście (a mnie się już marzą poziomki:)

      Usuń
  11. Aniu!
    Jestem Twoją fanką. Robisz przepiękne cudeńka.
    Niesamowite!
    Już kwitną irysy? Ten kolor jest zachwycający.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. W końcu bratnia dusza:) Ja tez z chłodnolubnych i napawam się obecnym ochłodzeniem. Za ciepło było. Kartki śliczne, a truskawki tylko pozazdrościć. U mnie jeszcze kwitną
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)