Obserwatorzy

piątek, 4 listopada 2016

Siateczka inaczej

Lubię, zarówno nosić, jak i  tworzyć biżuterię. Wykorzystując trochę inaczej siatkę, zrobiłam dwa kompleciki dla dwóch wyjątkowych osóbek.
Pierwszy, z czarnej siatki i srebrnych pereł.


Drugi, z brązowej siatki i morelowych pereł

Na pewno powstaną następne;)

Przy okazji pokażę wcześniejsze bransoletki zrobione tradycyjną metodą.



Dziś, po mroźnym poranku, nastał piękny, słoneczny dzień. Po pracy wpadłam szybko do biblioteki, zrobiłam mały zapasik...
... a później wszystko na raz: obiad, zaopatrzenie kotłowni w opał, grabienie liści, wycinanie suchych roślin, podwiązywanie leżących chryzantem, a przede wszystkim koszenie trawników. Śniły mi się już po nocach, myślałam że przez ciągłe deszcze nie dam rady skosić ich przed zimą:( Na szczęście udało się, hura!


 Uwielbiam piąteczek, zresztą chyba nie jestem w tym odosobniona;)
Pozdrawiam ciepluteńko:)

16 komentarzy:

  1. Powiem Ci bardzo ciekawe biżutki wyszły, ten pierwszy skradł moje serducho.
    Ja może jutro za trawę się zabiorę :*
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, biżuteria wspaniała, a szare perły po prostu mnie zauroczyły. Ogródek masz piękny ;) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Anus, Twoje biżutki coraz to piękniejsze.
    W ogrodzie masz jeszcze ślicznie. U nas też dzisiaj było słonecznie, ale zimny wiatr dawał znać o sobie. Jutro zamierzam jechać po dalie i zobaczyć co słychać na działce.
    Cieplutko pozdrawiam i buziaczki posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna biżuteria :) A książki także zapowiadają się bardzo ciekawie :) Ogród - przepiękny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak kompleciki są przecudne a na żywo jeszcze ładniejsze.... ja to wiem :-)
    Aniu dziękuję !!!
    Super, że udało Ci się ogarnąć ogród przed zimą. Spokojnego weekendu , odpoczywaj i relaksuj się z książeczką .
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna biżuteria :) mam jeszcze trochę siatki i muszę ją wykończyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna biżuteria:-) Przepiękny ogród:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu świetne kompleciki,takich jeszcze nie było z tymi przekładkami.
    Ta siateczka daje wiele możliwości,muszę chyba też ją wyciągnąć z pudełka i coś porobić .
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Anulka, wszystkie bransoletki są piękne, ale biała i czarna najpiękniejsze - bo moje:)
    Tulę mocno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękne są te bransoletki:) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biżutki cudowne, najbardziej podoba mi się ostatnia czarna bransoletka. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne komplety i zdjęcia świetne

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne kompleciki, a czarny jest wręcz idealny:)
    mnie z prac ogrodowych zostało jeszcze dokończenie grabienia liści, ale poczekam już aż wszystkie spadną :)
    pozdrawiam cieplutko i miłej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy Ty to wszystko robisz tyle stworzonych wspaniałości - ogród przepiękny, gdzie o tej porze sporo w nim jeszcze pracy... Aniu jesteś wielka :))) O i jeszcze stosik książek haha a ja myślałam, że to tylko ja je po nocy czytam ;) Miłej lektury
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak pierwszy raz zobaczyłam te siateczki, zachciało mi się ich spróbować, nawet miałam pewien pomysł, ale że był to słomiany zapał, pozostanę przy podziwianiu Twoich pięknych prac.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)