Obserwatorzy

poniedziałek, 23 marca 2015

Zafilcowałam się na amen

Wciągnęło mnie to i nie mogę przestać. Powstają ciągle nowe jajeczka. Wszystkie mają 10 cm wysokości.
Jak już ruszyłam z produkcja jajcarską, to przystąpiłam do następnego wyzwania, u Lucy.
Zgłaszam jajucho, które zrobiłam razem z Filipem;) Szkoda że nie sfotografowałam go przy dzióbaniu;)



Przy okazji pokażę następne.


Biedronka, a właściwie listek do poprawy:(



W ogrodzie, mimo nocnych przymrozków już piękna wiosna.

Przebiśniegi przekwitają, ale krokusy w dalszym ciągu cieszą się zainteresowaniem owadów.



Pierwiosnki ząbkowane




Cebulice nieśmiało rozchylają swe płatki


Przylaszczka jeszcze malutka, ale mam nadzieję że kwiatków będzie więcej.

Miodunka



Trawa już pięknie się zazieleniła.

Dziś dokupiłam trochę stokrotek i bratków.



Na parapecie...
 Zastanawiałam się czy rzeczywiście sałata będzie taka jak na opakowaniu, czyli różowa z kropkami. Wygląda na to że będzie.
Witam cieplutko w moich progach Barbarę H i Anettę:) Cieszę się że zajrzałyście i pozostałyście na dłużej:)
Pozdrawiam cieplutko wszystkich tu zaglądających:)

27 komentarzy:

  1. W filcowaniu na sucho podoba mi się to, że w zasadzie na każdym etapie pracy można coś zmienić, coś dołożyć, poprawić. Pisanki bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anuś, śliczne te pisanki.
    W ogródku coraz więcej kwiatków, a i parapet masz zielony; u mnie siewki coś bardzo się wyciągają ku górze.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu wcale sie nie dziwię, że Cię wciągnęło, bo cudne jaja robisz
    a filcowanie to na razie dla mnie czarna magia:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne masz kwiatuszki. stokrotki mają piękny kolor. U mnie na parapecie arbuzy powoli się pokazują, posiałam też stewię, ale póki co jej nie widać:( Jajeczko z biedronką podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, filcowanie wciąga? Ślicznie Ci wychodzą jajeczka.
    W ogrodzie masz więcej wiosny niż ja, cóż, poczekam ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu cudne te pisanki,szczególnie ta niebieska ,tak wiem Twój kolorek ,ale też nie mogę oderwać od niej oczu.
    W ogrodzie masz same ślicznotki wiosenne ,słoneczko jakie pojawiło się ostatnio im bardzo służy .
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne pisanki!!! W ogrodzie masz przepięknie!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne jajeczka,zwłaszcza filcowane wpadły mi w oko :) Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne jajeczka :) Marzą mi się krokusy w ogrodzie. Szkoda, że nie jest on z gumy. W moim ogródku jeszcze nic nie kwitnie. Za to wychodzą tulipany i żonkile. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu cos mi sie Twój post pokazała z jednodniowym opóxnieniem :-(. A te filcowane jajeczka są przesliczne , oj widze że Cie wciągneło na amen . Mnie sie najbardziej spodobalo to z białymi pierwiosnkami. A Twoje kwiatuszki i zieleninka są śliczne , rosnie Ci wszystko rewelacyjnie . Widać że to kochasz a roslinkiCi się odwdzięczaja za troskę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne filcowanki! Każda inna i każda urocza. Biedronkowe jajo skradło mi serce, nie ma to jak biedronki:)
    W ogrodzie wszystko ruszyło, pierwiosnki ząbkowane już Ci kwitną? U mnie dopiero wychodzą z ziemi, ale przylaszczki za to kwitną gromadnie:) Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu idziesz jak burza z tymi jajkami,co jedno to piękniejsze :)
    W ogrodzie rzeczywiście masz już pięknie wiosennie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Filip to zdolny chłopak, takie cudne jajo zrobił :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne jajeczka - ach wiosna cudna u Ciebie :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne filcowe jajka i piękne kwiaty w ogrodzie. Pozdrawiam I dziękuję za komentarz. Zapraszam ponownie

    OdpowiedzUsuń
  16. Spojrzałam na Twojej jajeczka i muszę odszukać, gdzie wcisnęłam moje. Pobawiłam się kiedyś w filcowanie styropianowych pisanek - ale takie ładne mi nie wyszły. Ostatnia najpiekniejsza - taka pastelowa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne jajeczka :) Urzekły mnie piękne zdjęcia kwiatów, zwłaszcza stokrotek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne filcaki !!! do pozazdroszczenia;
    widzę, że sezon ogrodowy rozpoczęłaś... ja nadal nie...
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  19. urzekłam mnie ta z biedroneczką :-D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne i kolorowe, moja Ala nie może wzroku oderwać

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne te filcowe jajka :) Śliczne zdjęcia kwiatków :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pisaneczki są śliczne. Twój ogródek zachwyca różnorodnością kwiatów. Będzie pięknie na dobrą, ciepłą wiosnę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękności NAm tu pokazałaś ...Pozdrawiam z Party u Diany :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wielkie brawa, cudne filcowe pisanki :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)