Obserwatorzy

poniedziałek, 30 marca 2015

Karteluchy

Nie miałam nastroju i weny do tworzenia kartek, ale była potrzeba, więc nie było wyjścia,  trzeba było ruszyć cztery litery i zabrać się do pracy. Kartki poleciały dziś w świat, ciekawe gdzie wylądują hehe.


Jedne podobają mi się mniej, drugie więcej, ale zostało jak widać.





Jak już jestem w karteczkowym temacie pokażę jaką zrobiłam wcześniej koleżance na 3 urodzinki Jej wnusia Nathaniela.




Za oknem  deszcz, grad, wiatr i burza:( Zapowiada się okropna Wielkanoc:(




Nie byłabym sobą, gdybym nie poprawila sobie nastroju ogrodowym zakupem;) Miałam kiedyś żółtą i fioletową budleję, pewnej zimy obie zmarzły, a że kocham motyle i chcę je zwabić do ogrodu, nie mogłam się oprzeć tej pięknocie;)

Dziś wychodzi mi tasiemcowy post, ale muszę jeszcze pokazać...
Wczoraj, gdy zaczął zapadać zmrok(dlatego zdjęcia kiepskie) na pole nad stawem wyszlo na żer stado saren...


 Mam nadzieję że częściej będę mogła je obserwować, może w lepszym swietle?

Z kolei na staw przyfruwa para dzikich kaczek. Są bardzo plochliwe, trudno zrobić im zdjecie, ...

... niewielki ruch i już zrywają się do lotu:(

Na dziś dosyć, przestaję ćwierkolić ;) Pozdrawiam ciepluteńko:)


31 komentarzy:

  1. Karteczki są śliczne, bardzo mi się podoba to połączenie falistego papieru z resztą. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie Anuś cudne :) U mnie dziś deszcz, grad i śnieg padał i strasznie wiało, to może i jakąś karteczkę przywieje :) Dziś przyleciał cudny prezencik, zmiana czasu daje mi w kość i dziś już nie mam siły aby się chwalić, jutro to zrobię. Piękne zdjęcia :) Miło popatrzeć na sarenki, ja czasem je widzę jak się pasą przy drodze. Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu śliczne karteczki zrobiłaś :))
    Widoki z okna do pozazdroszczenia,ja mieszkam w mieście i niestety nie mogę cieszyć oczu,ale lubię zaglądać do Ciebie i podziwiać Twoje widoki :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu wszystkie kartki są piękne!!! U mnie najpierw lało i wiało, później świeciło słońce i wiało...i tak właściwie przez cały dzień.
    Zdjęcia fajne, niebo jak z jakiegoś filmu grozy!
    Pozdrawiam, pa:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu wszystkie kartki są piękne!!! U mnie najpierw lało i wiało, później świeciło słońce i wiało...i tak właściwie przez cały dzień.
    Zdjęcia fajne, niebo jak z jakiegoś filmu grozy!
    Pozdrawiam, pa:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu nie wiem czemu Ty narzekasz na te karteczki , one są przepiekne , Te jaj z tekturki falistej genialne. Ja bardzo lubię takie proste karteczki .a zdjęcia natury rewelacyjne , jak to u Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na brak weny to karteczki wyszły fantastycznie! Bardzo mi się podoba ta ostatnia. No i autko jest fantastyczne. Z tą pogodą to rzeczywiście pech, jest beznadziejnie. Może na Święta wydarzy się jednak jakaś niespodzianka? Pozdrawiam Cię Aniu bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo pracy przy niewielkim nakładzie "środków" i karteczki, jak ta lala stworzyłaś. Wiem gdzie będę szukać inspiracji do swoich, gdy się za nie na nowo wezmę. Wszystkie mi się podobają.
    Tych widoków za oknem na sarenki i kaczuszki to Ci zazdroszczę; ja to jedynie dachy bloków i czubki drzew mogę oglądać, a pogodę z grado-śniegiem, też wczoraj mieliśmy po południu. Teraz świeci śliczne słoneczko, oby zostało na dłużej.
    Pozdrawiam Anusiu.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki są przepiękne.

    I u mnie pogoda się zepsuła, a ja na ten tydzień mycie okien zaplanowałam. Trudno, może mnie nie wywieje, jak będę je myła.

    OdpowiedzUsuń
  10. kartki z motywem kropek super fajne....

    OdpowiedzUsuń
  11. te od "ćwierkolenia" to raczej nigdy nie przestają ;-)
    a teraz szczególnie "nadają!

    fajne widoki masz w okolicy,
    białe dupki możesz pooglądać ;-D

    U mnie wczoraj tez padał grad!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, zupełnie nie wiem, czego Ty się czepiasz tych karteczek??? Wszystkie są śliczne, delikatne, kolorowe i trudno byłoby mi wybrać, gdybym musiała podjąć decyzję, którą sobie wziąć :)))))
    Sarenki są bardzo wdzięczne, wiem, bo mam "swoje własne" i choć lubią jeść to czego ja bym nie chciała, żeby jadły, wybaczam im wszystko przez tę ich urodę i wielkie czarne oczyska :)
    W nocy też było u nas niemiło, oj niemiło. Ale pomyślałam, że myśmy się chyba odzwyczaili od takiej pory roku jak przedwiośnie.
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki wszystkie sa ładne ,ale mi sie osobiscie podobają te w kropeczki.I fajne widoczki pomimo kiepskiej pogody:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Anuś piękne kartki wyczarowałaś, czyli wena wróciła.
    Sarenki to będę oglądać na działce, bo pośród bloków niestety ...
    Ostatnio, nawet w lokalnej telewizji, głośno było o dzięciole, który szykuje sobie gniazdko wśród styropianu na szczytowej ścianie bloku, ale od 2 dni go nie słychać, może z racji pogody.
    Cieplutko pozdrawiam, bo dzisiaj u nas za oknem występują wszystkie 4 pory roku naraz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne karteczki, świetnie wykonane.

    Dziękuję za niespodziankę, jajko z filcu jest niesamowite. Co innego oglądać na blogu, a co innego trzymać w ręce. Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe karteczki!!!
    Serdecznie pozdrawiam i życzę zdrowych i wesołych Świąt Wielkanocnych:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne! z pewnością zadowolą adresatów!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczne karteczki zrobiłaś Aniu. Ja jakoś nie jestem kartkowa:)
    Pola z sarnami, och jak ja lubię takie widoki. Kaczki uciekają bo są dzikie, ale jak zaczniesz wysypywać im ziarno, pomału się przyzwyczają do Twego widoku. Tak było z moimi kaczkami. Teraz są tylko te, które są najbardziej oswojone.
    Buziaki Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, jak Ty to nazywasz brakiem weny to ile robisz jak ona jest z Tobą???
    Spora ilość karteczek a do tego jakie ładne i takie inne!
    Kiedyś też miałam budleję białą i fioletową i też pewnej zimy wymarzły:(
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu i cóż mam napisać jak się wzruszyłam bo wczoraj dostałam śliczną przesyłkę .Totalne zaskoczenie ,bardzo dziękuję Ci kochana.
    Wszystkie karteczki zrobiłaś śliczne ,na dowód mam jedną z nich .
    I kiedy ja to odrobię haha:)
    Buziaki za wszystko i te śliczne widoczki również :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne karteczki stworzyłaś :))) Towarzystwo fajne cię odwiedza - budleja musi być piękna :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, wszystkie karteczki wielkanocne są przecudowne.
    A to stado sarenek mnie oczarowało. U mnie dzisiaj pogoda szaleje. Burza śniegowa, grad, śnieg , deszcz i... słońce.

    Aniu,
    Tobie i Twoim Bliskim życzę; zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary, nadziei i miłości:)*

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi się wszystkie Twoje karteczki podobają.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne delikatne karteczki - mam dwie budleje jasną i ciemno fioletowe białej jeszcze nie widziałam ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  25. Super karteczki!! Budleję mam, bo też uwielbiam motylki, ale jeszcze nie kwitła, może w tym roku?:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, Wesołych i pogodnych świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne karteczki :) super pomysł z tymi jajkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)