Obserwatorzy

niedziela, 15 marca 2015

Hafty i... zagadka

Muszę pokazać, że o haftowaniu nie zapominam;) Mam parę w toku, już się nie przejmuję, bo wiem że Wy też tak macie, czyli normalka;)
Zacznę od ukończonego. Wszyscy go znają, ja też wyszywałam parę razy, ale że upłynęło trochę czasu, z chęcią do niego powróciłam.
Matka Boska z Dzieciątkiem

A tu w toku...
Wesoła gąsieniczka na poduszki dla chorych dzieciaczków

Słoneczniki dla Asi utknęły w miejscu, ale to wina Asi(przecież nie powiem że moja hehe)... utwierdza mnie w przekonaniu że może czekać, no to czeka bidulka;)

A oto zagadka, no i oczywiście dla pierwszej osoby(która odgadnie i napisze w komentarzu) będzie mała nagroda;) Chciałabym by zgadywały osoby z Polski lub z polskim adresem do wysyłki:)

Co ja tu wyszywam? Chodzi mi o nazwę;)

Wiem że największe szanse mają wyszywające osóbki, ale kto na bieżąco śledzi moje wpisy nie powinien mieć problemu;)

Edycja: Zdaję sobie sprawę że zagadka trudna. Jeśli nikt teraz nie odgadnie będzie następna odsłona. To dla mnie motywacja do szybkiego wyszywania;)


Muszę Wam powiedzieć, że z tym obrazem mam same problemy:( Najpierw wyszyłam jeden motyw, o jeden rząd za wysoko, a było tego ok. 200 xxx , miałam z bólem serca wziąć się za prucie, ale okazało się że tam gdzie beż wyszyłam innym odcieniem:( O nie, tyle wypruwać nie miałam zamiaru, zaczęłam od nowa i chociaż nigdy nie rysowałam siatki, tym razem byle jak, ale przefastrygowałam, by mieć odnośniki. Może już teraz będzie lepiej;)
Obraz to prawie 23 000 krzyżyków;)
 

Zagadka rozwiązana, odgadła Danusia, chociaż przez pomyłkę napisała pod następnym postem:)
Anusiu, zagadka trudna, ale odpowiem bez podpowiedzi, to Matka Boska Karmiąca, z zestawu GC 33071 Coricamo.
Zabawa w kotka i myszkę z kosem super, a ogród naprawdę pięknie wiosennie już wygląda.
Pozdrawiam.)
Tak, to będzie Matka Boska Karmiąca. Gratuluję Danusiu i proszę o Twój adresik na maila: anian1212@gmail.com

Parę minut później, pod właściwym postem odgadła Ewa, dlatego nagrodzę obie wspaniałe dziewczyny:) Gratuluję:) 
A ja wiem :) Bo akurat posta z nagrodą-wyróżnieniem czytałam. Teraz tylko wróciłam wstecz i ..., tak, to obraz Matki Boskiej. Zakupiony w Coricamo za bon-nagrodę :)
Pozostałe hafciki też zapowiadają się cudownie.
Śliczna wiosna już u Ciebie Aniu :)
Pozdrawiam serdecznie.

Oto dowód, że wyszywam ten obraz


Ostatnie dni były ponure, deszczowe, pogoda nie zachęcała do prac w ogrodzie, jednak co jakiś czas trzeba było przeprowadzić inspekcję hehe. Przy okazji jednej z nich odkryłam jakiś ruch za studnią, ... najpierw pomyślałam - mysz, a może szczur brrr, Wycofałam się na paluszkach i ... okazało się że to pan kos;) Szybciutko pobiegłam po aparat, na szczęście przefrunął tylko na kalinę... Niestety, albo z niego jakiś żartowniś, albo jak ja nie lubi zdjęć hehe, bawił się ze mną w chowanego:( Gdy byłam od strony ogrodu, przefrunął w stronę warzywnika, ... po cichutku przeszłam od strony warzywnika, to on do ogrodu:( Łobuz jeden hihi.


Tak jak wspomniałam, do wczoraj padało...


 ... na szczęście dziś mam słoneczko! Może już tak zostanie:)









Dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze pod jajem, aż się chce robić następne:) Przyznam się , że tworzy się;)

Zapraszam jeszcze na szybką wielkanocną rozdawajkę u mojej córci
Też coś tam dorzucę do nagrody;)

Witam cieplutko hubkę38, moją nową Obserwatorkę:) 

Miłej niedzieli:)

36 komentarzy:

  1. Ja wiem ja wiem... ale nie powiem, bo nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie wiem, ale pewnie coś pięknego będzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu ja nie wiem co to ,ale skojarzeń mam sporo haha:)
    Tylko ,że ie o to pytasz.
    Kochana cudne te hafciki zapowiadają się ,a wiosna na całego jak widać ,
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danuś:) Tobie również miłej niedzieli, a przede wszystkim miłego tygodnia:)

      Usuń
  4. piękne hafciki się zapowiadają :) co do zagadki to nie mam pojęcia co to będzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieje się, cudne hafty....

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny haft :) a moje słoneczniki nabierają barw :) W ogrodzie masz jak w raju, mi trudno uwierzyć, że to fotki z tego roku, bo u mnie ponuro i śnieg jeszcze leży. Dziś już przestało nareszcie padać, słonko na chwilkę wyjrzało :) Trudną zadałaś zagadkę, nikt jeszcze nie zgadł. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę wolno nabierają, ale zawsze do przodu;)
      Asiu, współczuję Ci śniegu, ale u Ciebie wyżej, więc szybko ruszy wegetacja.

      Usuń
  7. Cudne kwiatuszki ach i hafciki super będą jak nic ....skojarzeń brak :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko:) A z hafcikiem może będą następne odsłony;)

      Usuń
  8. Nie mam pojęcia co to będzie:) Ogród przepięknie zakwita!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka dni ciepełka i wystrzelą wszystkie wiosenne kwiaty.
    Już Twój ogród prześlicznie wygląda.
    A co do zagadki, nie mam zielonego pojęcia.
    A co do kosów. Jest już ciemno a one zaczęły swój wieczorny koncert. Uwielbiam gdy śpiewają wcześnie rano i późno wieczorem.
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również śpiewają;) Też uwielbiam ich koncert!
      Pozdrawiam Lusiu:)

      Usuń
  10. Na pewno wyhaftujesz coś pięknego, bo jak byłoby inaczej:) Twoje hafciki zachwycają mnie zawsze, Aneczko.
    Wiosna u Ciebie w pełni, krokusy przecudne, a moje gdzieś zniknęły. W ubiegłym miałam całą kępę, a w tym roku nawet nie ma jednego listka. Czy coś je zjadło?
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu pojęcia nie mam co am haftujesz ale niewątpliwie bedzie to coś pięknego. Twój ogród wygląda pieknie wiosennie. a do córci zajrzałam, bo jak by mogło być inaczej :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja wiem :) Bo akurat posta z nagrodą-wyróżnieniem czytałam. Teraz tylko wróciłam wstecz i ..., tak, to obraz Matki Boskiej. Zakupiony w Coricamo za bon-nagrodę :)
    Pozostałe hafciki też zapowiadają się cudownie.
    Śliczna wiosna już u Ciebie Aniu :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, Danusia odgadła wcześniej, chociaż przez pomyłkę napisała pod następnym postem, ale ponieważ pytanie było trudne nagrodzę Was obie:) Gratuluję:)

      Usuń
  13. O cie Florek , cosik zżarło mi komenta.
    Zagadka nie taka trudna. Odpowiedź brzmi: Matka Boska Karmiąca, z zestawu Coricamo .
    Ogród wiosenny, kos spryciula leciał sobie z Tobą w kulki, widocznie uznał za stosowne zrobić Ci jogging.
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zżarło Skarbie, tylko napisałaś pod filcowanym jajuchem;) Gratuluję:)

      Usuń
    2. Tak mi się coś zdawało, że powinien być. Teraz wiesz skąd znałam odpowiedź- przeszukałam posty, a taki obraz obraz wyszywałam, tylko mniejszych rozmiarów była kanwa.

      Usuń
  14. Obrazeczek mały, prosty i ładny; też już go hafciłam i syn zabrał do Rzeszowa. Pozostałe zapowiadają się śliczne.
    Anus, ogród z dnia na dzień masz bardziej kolorowy.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne hafciki
    i,powiem szczerze ze jak patrzę na Twój ogród to Ci zazdroszczę bo u mnie jeszcze nic się nie dzieje na działce, tylko jakieś pojedyncze tulipanki główki wystawiają :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne są Twoje hafty i nie wiadomo , który piękniejszy :-)
    Przydałoby się wyższe temperatury :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ ambitne plany poczyniłaś!
    tyle prac porozpoczynanych

    ale z tym obrazem pewnie się trochę zejdzie, oj będzie dłubania! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te Twoje hafty Aniu. Ileż to pracy i cierpliwości kosztuje. W ogrodzie też zaczyna się robić wiosennie, mam nadzieję, że słoneczko zostanie z nami na dłużej. Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne hafciki się zapowiadają!!! I w ogrodzie już wiosennie!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczerze podziwiam Twoje prace :) Ogródek cudownie okwiecony :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja także już kilka razy wyszywałam ten jednokolorowy obraz Matki Boskiej i zawsze .... dostawał nóg:) Nawet ostatnio wydrukowałam schemat i mam zamiar wyszyć sobie.
    A w ogrodzie coraz bardziej kolorowo się robi czyli wiosenka :)
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten czarno-biały haft z Matką Boską jest przecudny w swojej prostocie.
    Nie zgadłabym - nawet przy kolejnej odsłonie :) Choć taki obraz zawsze u babci był...
    Pięknie zdjęcia z ogrodu. Dziekuję za pokaznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)