Obserwatorzy

sobota, 28 marca 2015

- Grasz w zielone?

- Gram.
- Masz zielone?
- Mam:)

Gram w zielone u Danusi. Na szczęście na marzec, większością glosów wybrany został ten właśnie kolorek.
Pracę miałam już na początku marca, ale myślałam że zrobię coś innego, zwlekałam, niestety im bliżej Wielkanocy tym mniej czasu, więc znów będzie szydelkowa.
Jeśli zielone, to młode, soczyste listki;)

Zrobiłam na różnych tłach, bo aparat nie chciał oddać ich soczystości;)





 Uwielbiam zieleń w otoczeniu, w ogrodzie, oczywiście młodą, soczystą, wiosenną. W szafie coś tam mam z zieloności, ale nie jest to mój ulubiony kolor.




Mam jeszcze odpowiedzieć na pytanie co pasuje do seledynu... hmmm, ja bym dała kość słoniową;)

Pozdrawiam cieplutko:)

53 komentarze:

  1. zielono mi... tralala hihi
    też lubię zielony ale zależy do czego... wiosennie się zrobiło jednym słowem !
    serdeczności Aniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tęsknię za zielenią, u nas jeszcze szaro-buro, a prognozy i wszelkie ku temu oznaki przepowiadają, że na święta ma być znowu biało:(( Listeczki są prześliczne!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ażurowe podkładki - listeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne jak wiosenna pajęczynka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Listeczki delikatne, takie jak na wiosnę w naturze. Czas nam nie sprzyja, niestety. Ty swoją pracę już masz z głowy, moja jeszcze w fazie wykonawczej, ale może do północy 31 marca zdążę, bo też plany pozmieniałam.
    Pozdrawiam Anusiu.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony kształt szydełkowych podkładek, jak zwykle są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne soczyste listeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności wiosenne....

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy takich listkach, to już prawdziwa wiosna :) tylko za oknem zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ przyjemnie pić herbatkę przy takich zielonych podstawkach. Sliczne listki-serwetki! Prawdziwa wiosna u Ciebie Aniu, na stole i w ogrodzie. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  11. Listeczki pieknie wyszły i herbatka, zwłaszcza zielona na takich podstawkach smakuję na pewno wysmienicie . I wiadomo , że u Ciebie w ogrodzie musi byc zielono . Roślinki Ci pieknie rosną i dziekują tym samamy za troskę którą ich obdarzasz.
    Pozdrawiam serdecznie i cieszę się Aniu że nadal bawisz się z nami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anuś, u Ciebie już "większa" wiosna, śliczne listkowe podkładki.
    Dzisiaj wymarzłam chyba za wszystkie czasy, ale juz jesteśmy w domu.
    Dobrej niedzieli; pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trafiłam w końcu do Ciebie:) a tu taka piękna wiosna...śliczne te podkładki, bardzo mi się podobają...jak misiole "odczepią" się ode mnie to może,oczywiście jak pozwolisz Anu, też takie sobie zrobię:)
    Ogród zaczyna już żyć, piękne zdjęcia!!!
    Buziaki przesyłam i pięknej niedzieli Ci życzę, pa:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu bardzo oryginalny wzór jak na podstawki, bardzo fajnie wyglądają z filiżanką herbatki:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne wiosenne listeczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Takich podkładek to ja jeszcze nie widziałam - świetne są.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne wiosenne listeczki podkładki- fajne pod filiżankę aromatycznej herbaty:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne, świetnie się prezentują... i zapewne będą ciekawą dekoracją na świątecznym stole
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie piękne podkładki! :) zieleń jest śliczna, a pomysł i wykonanie - fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu te listeczki są cudne i zieloniutkie jak młoda trawka na wiosnę ,albo jak listeczki sałaty ,aby już całkiem wiosennie powiedzieć .
    Kochana wielka radość ,że nadal bawisz sie z nami i zabawa w kolorki Ci się to jeszcze nie znudziła.
    Buziaki Anula :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne listeczki :) Bardzo mi się podobają :* Pięknie się prezentują na stole - zwłaszcza ten pod filiżanką :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękny pomysł (i wykonanie oczywiście też ). Zawsze widziałam tylko serwety z tym motywem, a tu proszę, mogą być samodzielne małe serwetki :) Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super podkładeczki w kształcie listka, bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  24. Zielono dzisiaj u Ciebie, ale za to jak pięknie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne, bardzo dekoracyjne listeczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Listki super, będę przypominać o wiośnie każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Sliczne listeczki,super pomysł:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Wybrałaś na listeczki najładniejszy odcień zieleni :) Ja najbardziej lubię ten wiosenny, pierwszych listków, albo ciemnozielony - nasycony.
    Ślicznie te podkładki wyglądają, koronkowa zwiewność idealnie pasuje do tego odcienia.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne listki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. O jakie sliczne, misterne listki! I w ogrodku tez juz tyle zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Takich nie widziała- piękne serweteczki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne podkładeczki, widać , że natura , soczysta zieleń była niesamowitą inspiracją. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne listki w soczystej zieleni,chyba uśmiechnę się o wzorek do Ciebie :)
    W ogrodzie prawdziwa wiosna !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo soczyste te ananaskowe listki jak świeża wiosenna zieleń

    OdpowiedzUsuń
  35. Zachwycające te listki Aniu, pomysł jest rewelacyjny a wykonanie profesjonalne. Pięknie się prezentują na stole.
    Zaskoczyłaś mnie tą kością słoniową! Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zieleń Twoich i ogrodowych listków jest śliczna, soczysta.
    Twoje listki pięknie prezentują się na stole, ławie.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  37. Sprytne podkładki. Super się prezentują w zielonym kolorze!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. jakie cudniste!
    :-DDDDDDDDDDDDDDDDD.......rozpłynęłam się w zachwycie...............

    świetny pomysł...i jak elegancko :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądają faktycznie soczyście. Cudne.

    OdpowiedzUsuń
  40. Rewelacyjne liściaste podkładki, zupełnie inne niż można oglądać na innych blogach..

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne listki . I u mnie na działce powoli robi się zielono :), tylko szkoda,że znowu deszcz pada i czasami śniegiem sypie ( przynajmniej teraz u mnie ).

    OdpowiedzUsuń
  42. Fantastyczne te listeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fantastyczne te listeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakie śliczne wiosenne podkładki! A jakie wysztywnione! :-) Super wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne podkładki i jakie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super listeczkowe podkładki, ja robiłam podobne jajka zawieszki bez ogonka:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne podkładki ,fajnie się prezentują razem z filiżanka :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)