Obserwatorzy

piątek, 27 marca 2015

Z cyklu - chwalę się

Nie wiem jak Wy, ale ja z niczym nie wyrabiam:( Czas przyspieszył, obowiązków przybylo, a pesel ... no cóż, lepiej o nim nie wspominać;)

Dziś chciałam pochwalić się prezentem jaki z córcią dostałyśmy od Danusi

Cudowne, wykonane różnymi technikami pisanki.




Urocza kurka ze słodkościami.


I...  amarylis w paski.


Na koniec karteczka z mistrzowsko wykonanym haftem matematycznym!
Druga u Andżeli
Dziękujemy Danusiu:)

Jeśli już się chwalę to pokażę Wam jeszcze prace moich młodziutkich
Kolorowych Niteczek ... więcej na blogu;)


I jeszcze jedna rzecz jaką chcę się pochwalić;)
Pisalam wcześniej że likwiduję oczko wodne, ... kamienie juz usuniete, folia również, teraz stopniowo zasypuję. Oczywiście miałyśmy z córcia wizję co zamiast, ale kobiety raczej by tego nie wykonały;) Z pomocą przyszedł Damian(ten od Kajtka), i oto... taaaadaaaaam - pergola, która będzie zaczarowanym przejściem do tej części ogrodu. Na niej będzie glicynia(wisteria)


Ubolewam, ale na czytanie mam czas jedynie do podusi, a po meczącym dniu szybko zasypiam, więc nie pochłaniam książek w takim tempie jak dawniej;) Udało mi się przeczytać "Drogę do Różan" i "Wiosnę w Różanach" Bogny Ziembickiej. Pozycje fajne, lekkie, ale bez wiekiego wow! Dla miłośników gotowania, pieczenia itp. ciekawe przepisy;)




I na zakończenie tradycyjnie chwalę się wiosną w ogrodzie;) Zdjęcia wykonane wcześniej, od wczoraj pada i mży, cieszę się, bo słyszę jak z lubością wzdychają wcześniej posiane warzywka hehe.








Miłego weekendu:)

20 komentarzy:

  1. Aniu, prezenty świąteczne śliczne dostałyście :) Ale Danusia umie cuda wyczarować, to nie mogło być inaczej :)
    Pisaneczki Niteczek też śliczne, widać, że dzieciakom się chce.
    A wiosny to u mnie jeszcze takiej nie ma, oj, nie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś:) Masz rację, Danusia to prawdziwa mistrzyni:)

      Usuń
  2. Pięknie Was Danusia obdarowała.

    To prawda, czas przyśpiesza, obowiązków przybywa, tylko pesel wciąż niezmienny. I tak jakoś do głowy mi przyszło, że skoro o peselu wspominasz, to może należałoby Ci sto lat zaśpiewać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko:) Co do urodzin to nie nie, ja jestem listopadowka;), ale dziekuję:)

      Usuń
  3. Śliczne prezenty otrzymałaś, pisanki są przepiękne . Do mojego ogródka również zawitała wiosna. Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prezenciki, bardzo fajna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje wiosenne zdjęcia radują moje oczy :) Gratuluję uroczych prezentów,pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Pergola na pewno będzie wyglądać fantastycznie! W ogrodzie dużo się już dzieje, po deszczu na pewno zrobi się zieleniutko.
    Gratuluję Ci Aniu ślicznego prezentu i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu piękne prezenty dostałaś:)
    a i w moim ogrodzie widać już wiosnę i całą robotę, która przede mną:)
    miłego weekendu, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu prezenty dostałaś śliczne ,to miłę jak ktoś o nas pamięta.
    A w ogrodach, chyba już wszystkich robi się coraz piękniej i widać tą wiosnę .
    Ja codziennie dodatkowo słyszę przelatujące klucze dzikich gęsi,mają blisko mnie swoje miejsce,gdzieś na tzw.bagnach i co roku wracają tam.
    Buziole kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie budzą krzyczące żurawie. Nie wiem jeszcze gdzie gniazdują, ale gdzieś blisko. Na stawie z kolei jest para dzikich kaczek, niestety nigdy nie mogę zdążyc zrobić im zdjęcia.

      Usuń
  9. ładniutki prezencik otrzymałaś; Danusia ma zdolne rączki;
    pergola - świetny pomysł... też muszę coś w tym kierunku pomyśleć chociaż niekoniecznie na Glicynię;
    w ogrodzie nadal nic nie tknęłam - czekam na lepsze czasy zwłaszcza cieplejsze...
    buziaczki Aniu

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu piekne prezenciki od Danusi dostałas. Takie niespodzianki są bardzo sympatyczne i miłe. Wazna że ktos o nas pamieta. Twójogród na dobre budzi sie do życia,.Przepiekne sa te zdjęcia
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosna w Twoim ogrodzie piękna, prezenciki fajne, pisanki i kartki śliczne - krótko mówiąc - same pozytywy:) Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cudeńka dostałaś :) migawki z ogrodu piękne, a będzie jeszcze piękniej z tą glicynią, strasznie mi się to pnącze podoba.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności dostałaś :) Fajna pergola super będzie wyglądać w kwieciu :) Aniu to tak falą idzie że autorki przepisy gratis dają hihi ale okładki urocze ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Miło mi i cieszę się, że mogłam zagościć w Twoim domu.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezenty dostałaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki pasiasty Bzyk wleciał mi do mieszkania...
    ale ja tu ogrodu nie mam a ochoty na zapytanie też nie...;-P pogoniłam Bzyka, niech leci zapytać inne kwiatki ;-DDD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)