Obserwatorzy

wtorek, 29 grudnia 2015

Różany grudzień

Myślałam że w tym miesiącu nie dam rady, ale nie opuściłam żadnego kolorku, więc i tym razem stanęłam na głowie by coś zrobić.

Danusia na grudzień wymyśliła kolor różany bez różu, za to z dodatkiem srebra lub złota.


Jakoś tak się złożyło, że żadna świąteczna praca nie kwalifikowała się do tego wyzwania.
Najpierw zrobiłam na szybciutko kolczyki, ale były za proste, nie chciałam aż tak ulgowo potraktować tematu:(
Dziś pomyślałam, że przecież ani się obejrzymy, a będzie Dzień Babci, dlatego przysiadłam i zrobiłam karteczkę w tej właśnie kolorystyce. No, może nie dokładnie w tej, bo przeważa kolor bordowy, ale jest też czerwień i złoto, mam nadzieję że Stefan przełknie. Poza tym owocki róży też z czasem bordowieją;)




W tym miesiącu mamy odpowiedzieć na pytanie - Jaki jest twój ulubiony owoc i dlaczego?
Chyba tak jak większość z Was nie mam jednego ulubionego.  Z naszych owoców najbardziej lubię czereśnie, truskawki, czarne porzeczki, brzoskwinie, morele, winogron. Z egzotycznych nie lubię tylko grejpfrutów i pomelo. Uwielbiam natomiast liczi, kaki, granat, no i oczywiście tradycyjnie:banany, kiwi, mandarynki... Te ostatnie powinnam znienawidzić do końca życia hehe, a to dlatego że gdy byłam w ciąży z Andżelą mój mąż nasłuchał się bajek, że jak kobieta w ciąży je mandarynki to dziecko będzie miało śniadą karnację, no to kupił mi skrzynkę mandarynek  hihi.  No cóż, córcia nie jest  blada, ale śniada też nie, ale co zjadłam to moje;)

Na koniec pokażę jeszcze pozakonkursowo kolczyki, które miałybyć pierwotnie pracą na wyzwanie;)



Mam jeszcze parę prac do pokazania, więc do Nowego Roku przygotujcie się na codzienne posty hihi.
Pozdrawiam ciepluteńko:)

60 komentarzy:

  1. Karteczka jest świetna, oj będzie Babcia zadowolona jak ją dostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i karteczkowo się zrobiło w różanym kolorku. Karteczka świetna i dobrze, że ją na zabawę wstawiłaś, bo te kolczyki to mi raczej grona porzeczek, nie owoców róży przypominają. Myślę, że Stefan przełknął by wszystko.
    Pozdrawiam Aniu.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, a mogłam je zostawić, może Danusi i porzeczki przyjdą do główki;)

      Usuń
  3. Ależ Ty jesteś zdolniacha:)Bardzo podoba mi się karteczka i kolczyki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu jak się cieszę ,że dodałaś swoją pracę różaną ,bo coś mało tych naszych artystek .Ale wiadowo,święta były ,grudniowy czas nie sprzyja takim zabawom.
    Kochana karteczka jest śliczna i zapewniam ,że Stefan połknął ją w całości ,bez zakrztuszenia się .Powiem więcej nadal jest głodny i czeka na takie pyszne kąski jak Twoje.
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok ,spełnienia marzeń i twórczych zamysłów.
    Buziole kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Danusiu:) Nie przeżyłabym gdyby Stefan chodził głodny, albo dostał czkawki;)
      Miejmy nadzieję że jeszcze wiele artystek kończy swoje prace i dokarmi biedaka;)
      Buziaczki:)

      Usuń
  5. Piękna karteczka, piękne kolczyki...jedno i drugie dzieło idealne dla Stefana. Super, ze zdążyłaś, ale z tego co piszesz to i jeszcze coś więcej masz do pokazania, zatem jutro znów u Ciebie jestem w odwiedzinach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I kolczyki, i karteczka wyglądają pięknie:) Jutro zajrzę, więc na razie nie składam życzeń. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolczyki, ale sposób prezentacji jest wspaniały i bardzo pomysłowy :-)
    Mandarynki bardzo lubię, ale tyle zjeść ?? :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu:) Udało mi sie w grudniu kupić takie dłoniaste drzewko, od razu pomyślałam że jest idealne do eksponowania biżutek;)
      Co do mandarynek to zapomniałam dodać że 23 lata temu skrzynka była skrzynką, a nie takim małym czymś jak teraz;)

      Usuń
    2. Drzewko jest świetne, od razu zwróciło moją uwagę, świetnie się nadaje do prezentacji biżuterii.
      Oszsz to niezła ta skrzynka:-)))
      Tez chce taką :-)

      Usuń
  8. Aniu, karteczka to mistrzostwo świata.
    Kolczyki też.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna karteczka, pięknie skomponowana i kolczyki piękne:) co do owoców to bardzo pyszne są zielone grapefruity ale trzeba je obrać dokładnie i jeść sam miąższ, jest wtedy słodki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może Anitko, może kiedyś się skuszę.
      Dziękuje i pozdrawiam:)

      Usuń
  10. ha... od razu widac, że Ania w domku siedzi... hihi
    śliczna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, i karteczka, i kolczyki śliczne. Stefanek na pewno się ucieszył, bo chudziutko u niego przez te święta :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anus urzekłaś mnie tą kartką; kolczyki też śliczne. Nie znam Stefanka, ale bezapelacyjnie musi przyjąć Twoje prace.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, Danuś Stefanek to żabolek do podlinkowywania prac.
      Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Karteczka dla Babci jest piękna. Ja, jako babcia i nie babcia, bardzo byłabym wzruszona dostawszy takową. Elegancka bardzo.
    Kolczyki też fajne i wyeksponowane ciekawie. Czy to porcelanowe drzewo?
    Pozdrawiam Aniu ciepło, u mnie troszkę mrozu na dworze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:) Drzewko jest porcelanowe, kupiłam je w KiK-u;)

      Usuń
  14. Piękna karteczka :) Kolczyki też się świetnie prezentują :)
    Życzę Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała karteczka! Jak dobrze mieć Babcię.
    Pozdrawiam poświątecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja już dawno nie mam, ale dzieci mają;)
      Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Karteczka przecudna jak zawsze zresztą. A to już wiem dlaczego tak lubię mandarynki szkoda że nie zadziałały :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, może powinnam zjeść nie jedną a kilka skrzynek;)

      Usuń
  17. Kochana jak dla mnie to i trzeba było dać kolczyki bo wyszły CI piękie, mnie się bardzo podobają. Oczywicie karteczka również śliczna, pięknie ją skomponowałaś!Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczna karteczka i kolczyki bardzo mi sie podobaja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczna karteczka i kolczyki bardzo mi sie podobaja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczka jest przepiękna! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartka to istne cudo, każda babcia by się z takiej ucieszyła : )
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu cudna ta karteczka dla Babci , ale i kolczykom niczego nie brakuję. Fajnie wyglądają te różane koraliki. Ciekawi mnie co tam jeszcze zmajstrowałaś w temacie Świąt Więc jak dla mnie możesz pisać nawet dwa posty na dzień :-)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu karteczka jest cudna!!
    choć i kolczyki mi sie podobają i myślę że też przeszły by przez gardziel St:D
    pozdrawiam serdecznie i szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna kartka, kolczyki zresztą też - w prostocie siła.

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu! Przepraszam za długą nieobecność, ale to siła wyższa. Ty jak zawsze pracowita, jak mróweczka. Myślisz przyszłościowo - poczyniłaś śliczne karteczki dla babci, wypracowane, oryginalne. Odnośnie owoców, podobnie jak Ty nie lubię grejpfrutów i pomelo. Życzę Ci szczęścia w Nowym Roku i nowych pomysłów na kolejne robótki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. a sie wysforowała... ;-D

    chociaż fakt...babcine święto szybko przyleci...a ty juz gotowa ;-D

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana Aniu!
    Życzę Ci aby Nowy Rok okazał się dla Ciebie bardzo wyjątkowy, przynosząc Ci każdego dnia mnóstwo zdrowia, szczęścia, miłości, słońca i spokoju.
    Oczywiście mniej trosk i tych papierzysków!!!!!
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Styczeń tuż,tuż, a Ty już przygotowana. Śliczna karteczka. Pozdrawiam serdecznie i DOSIEGO ROKU

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna karteczka!!!
    Serdecznie pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest się czym chwalić bo kartka piękna. Szczęśliwego Nowego Roku .

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna karteczka,babcia będzie się cieszyć.Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczna kartka, a kolczyki też są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna karteczka :)

    Życzę Ci zdrowia, szczęścia, pomyślności, uśmiechu na co dzień, pogody ducha, spełnienia marzeń, aby nadchodzący rok spełnił Twoje oczekiwania. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudna karteczka i śliczne kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Karteczka i kolczyki oryginalne i piękne. Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna karteczka a zapatrzyłam się na kolczyki:))) Spełnienia marzeń i dużo weny twórczej w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  37. Niech się spełnią świąteczne życzenia:
    te łatwe i trudne do spełnienia.
    Niech się spełnią te duże i te małe,
    te mówione głośno lub wcale.
    Niech się spełnią wszystkie one krok po kroku,
    tego życzę Ci w Nowym Roku...

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudna karteczka, jestem pod wrażeniem:) Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna karteczka, a i kolczyki ciekawe- przypominają gałązki czerwonej porzeczki :) Najlepsze życzenia w nowym roku, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z moim tempem powinnam też pomyśleć o Dniu Babci :) Świetna karteczka - pięknie skomponowana, a myślę, że i kolory do gustu przypadną.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)