Obserwatorzy

niedziela, 27 grudnia 2015

Kocia zakładka i cd. podziękowań

Przed świętami, na prośbę mojej długoletniej, nie tylko blogowej koleżanki Asiulki, w iście ekspresowym tempie wyszyłam zakładkę. Tym razem zrobiłam ją z serduszkami i myślę że nawet lepiej się prezentuje;)
Zdjęcia robiłam w klasie, ponieważ kończyłam ją bardzo późno w nocy i nie ryzykowałam fotografowania przy sztucznym świetle, tym bardziej że aparat sfiksował, pewnie już czas na zmianę:(


 Przed  świętami szykowałam też hafciki dla Kolorowych Niteczek... Karolince tylko szukam wzorków, docinam kanwę, zaznaczam, dobieram mulinki, młodszym muszę jeszcze wyszywać konturki... tym razem dostały smile...

 ... i śpiące sóweczki. Wyszyłam jeszcze konturki autek, ale zapomniałam sfotografować.


W Wigilię zawitał do mnie listonosz... podwójna radość, bo po pierwsze facet, czyli cały rok szczęśliwy hehe, po drugie ... zobaczcie co przyniósł;)

Od Danusi przecudną, delikatną karteczkę i... hihi, szkoda że nie widziałyście miny Andżeli;) ... nie, to nie to o czym pomyślała, to nasionka orlików;)
Dziękuję Danusiu:)

Druga karteczka od Ewuni... Niestety, poczta ją trochę zmaltretowała, ale i tak jest piękna.
Dziękuję Ewuś i odezwij się, bo Twój blog zaczyna zarastać pajęczynami;)

 Na koniec zostawiłam prezencior od Asi ;) Po prostu brak mi słów...

Rewelacyjna, oryginalna i mięciuteńka podusia z tulipanami! To spóźniony prezent urodzinowy;)

Cudowna bomba! Tak, bomba, bo ma około 17-18 cm średnicy;)

I inne ozdóbki...
Asiulka, dziękuję:) Jestem zachwycona!!! Mam już wiele prezentów od Ciebie, ale wciąż zaskakujesz mnie czymś nowym;) Buziaczki:)

Pochwalę się jeszcze prezentem od domowego Mikołaja - Andżeli

 Były jeszcze słodkości, niestety nie dotrwały do zdjęć;) Dziękuję córuś:)

Za oknem wiosna...
Miłego poświątecznego odpoczynku:)

22 komentarze:

  1. Uwielbiam koty i ta kocia zakładeczka mi się bardzo podoba.Piękne prezenty:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam koty i ta kocia zakładeczka mi się bardzo podoba.Piękne prezenty:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć Aniu :)
    kocia zakładeczka cudowna... moja siostrzenica zachwycona tak jak i ja ! z serduszkami ładniej się prezentuje !
    dowody sympatii cudowne; prezencior od Joasi... powalający na kolana... zwłaszcza ta podusia z tulipkami
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  4. znowu zaliczyłam weryfikację... zaraz coś mnie trafi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, to musi być coś u Ciebie, mam wyłączoną weryfikację, poza tym wchodziłam na te blogi co Ty i nigdzie nie spotkałam się z nią:(

      Usuń
  5. ale co ? w ustawieniach nie mam przecież wejścia na inne blogi; z kolei na innych rozpoznaje blogger mój profil bo widac podpis...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne hafty i cudne prezenty. Pozdrawiam poświątecznie i wypoczywamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty dostałaś i śliczną zakładkę zrobiłaś - serduszka dodają jej uroku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne hafty i wspaniałe prezenty:) Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne prezenty. A te w Twoim ulubionym, niebieskim kolorze prawdziwe cudowności.
    Pozdrawiam poświątecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, koteczek w serduszkach śliczny, dużo lepiej z serduszkami :)))
    Prezenty wszystkie wspaniałe i kontury hafcików bardzo dzieciom przydatne :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna zakładka. Śliczne prezenty : ) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prezenty Aniu a kocia zakładka jest kapitalna. U nas też wiosna, zimy na razie zupełnie nie widać. Przesyłam poświąteczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ Ci się prezenty sypnęły i to jakie śliczne, ta podusia jest cudowna, aż Ci jej zazdroszczę (oczywiście tak pozytywnie) :)
    A Twoja zakładka z kotkiem jest śliczna i urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojejku jakie piękności same !! Gratuluję prezentów :) Wybacz chyba przegapiłam Twoje urodziny, Wszystkiego Najlepszego Życzę i ślę mnóstwo całusów ! Zakładka z kotkiem jest rewelacyjna !

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te Twoje hafty :-)
    Gratuluję prezentów...
    Pozdrawiam poświątecznie !

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne prezenty dostałaś, zakładeczka mega!!!!
    Wiosna chyba wszędzie, u mnie za oknem dziś cudnie słonko świeci

    OdpowiedzUsuń
  17. Same wspanialości! Twoja zakładka z kotkiem przesłodka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne hafty :) Anuś, mam nadzieję, że jeszcze nie raz zaskoczę Cię czymś nowym hehe
    Cieszę się że się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cuda!!!! Wszystko jest piękne! A ta zakładka z koteczkiem jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  20. kocio za karę poszedł do szkoły...? O_o

    OdpowiedzUsuń
  21. Nazbierało się dobroci, super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)