Obserwatorzy

poniedziałek, 16 maja 2016

Candy na urodziny bloga

W zamęcie komunijnym zapomniałabym o okrągłych urodzinach mojego bloga;) Późno, bo późno, na szczęście przypomniało mi się;)
Dziś mija 5 lat jak odważyłam się zagospodarować kawałek własnego miejsca w blogsferze. Przez 8 miesięcy byłam na bloxie, nie dawał on tyle możliwości co blogger, dlatego przeniosłam się i nie żałuję.

Nie będę robiła żadnych podsumowań, bo ... po pierwsze nie lubię tego, po drugie cierpię na chroniczny brak czasu, po trzecie dziś szaleje mi internet i krew mnie zalewa. Powiem tylko, że cieszę się, że dzięki temu poznałam Was - zdolne, ciepłe i wrażliwe osóbki. Ściskam Was mocno:)

Z okazji tej okrągłej rocznicy chciałam obdarować choć jedną osobę upominkiem, a może więcej... zobaczę;)  Jeszcze nie wiem co to będzie, myślę że razem z wylosowaną osobą wspólnie obgadamy sprawę, by prezent był jak najbardziej trafiony;)  Nie jest to dla mnie łatwy czas, bo koniec roku szkolnego, dlatego uprzedzam od razu że zapisy potrwają do 16 czerwca, wyniki ogłoszę dzień-dwa po, a na wykonanie prezentu daję sobie miesiąc, czyli nagroda powinna dotrzeć do zwycięzcy/zwycięzców do 16 lipca.

Zasady jak zawsze:

1. Pozostawienie komentarza o chęci wzięcia udziału pod tym postem do 16.06.2016r.
2. Wklejenie banerka z aktywnym linkiem do tego posta w pasku bocznym swojego bloga.
3. Zapisywać się mogą tylko osoby prowadzące aktywnie własny blog.
4. Zamieszkanie lub posiadanie adresu w Polsce, na który mogłabym wysłać nagrodę.


Zapraszam serdecznie:)

52 komentarze:

  1. Anuś, gratuluję!
    Życzę Ci kolejnych i kolejnych ... dużo weny twórczej i więcej czasu na realizację swoich pasji.
    Do zabawy zapisuję się jako pierwsza, bo przecież ktoś musi popilnować kolejki ...
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kolejnych twórczych lat :)
    Staję grzecznie w kolejce i zapraszam też do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę wszystkiego dobrego. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Staje w kolejce, zapisuję się.
    Banerek jutro wstawię bo z komórki nie dam rady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście gratuluję i życzę kolejnych cudownych lat twórczych: )

      Usuń
    2. Oczywiście gratuluję i życzę kolejnych cudownych lat twórczych: )

      Usuń
  5. Staje w kolejce, zapisuję się.
    Banerek jutro wstawię bo z komórki nie dam rady.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!!! 5 latek to sporo czasu, u mnie mija dopiero drugi. Mam nadzieję, że pozostaniesz z nami przez kolejne lata i będziemy mogły podziwiać Twoje piękne prace.
    Banerek już jest u mnie :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, i życzę dalszych pięknych lat twórczych.Oczywiście zapisuję się w kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję pięciu lat, to piękny wynik, blogowania. Cieszę się, że Cię poznałam. Życzę jeszcze wielu takich rocznic. Z przyjemnością stanę w kolejce po niespodziankę. Pozdrawiam serdecznie :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego co najlepsze, samych twórczych pomysłów i zdrówka na wykonanie ich:) Gratuluję i pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się na Twoje Candy.Może będę miał szczęście, bo 16 czerwca to dzień urodzin mojej starszej córki. Z okazji piątych urodzin bloga życzę Ci, aby kolejne lata były wspaniałe, pełne doskonałych prac, by wena twórcza nigdy Cię nie opuszczała.

    OdpowiedzUsuń
  11. 5 lat - nieźle. To ja CI życzę jeszcze wielu takich rocznic. I z miła chęcią zapisuję sie na Twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anuś, jeszcze wielu rocznic Ci życzę, abyśmy mogły/li podziwiać Twą kreatywność, pomysłowość i doskonałość wykonania...
    Oczywiście na candy się zapisuję
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje, piękny wiek jak na bloga :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    Zapisuję się na candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu 5 lat ?? to aż niemożliwe , kawał czasu to jest. Gratuluje takiej rocznicy !!
    Oczywiście staje w kolejce po Twoje niespodzianki :-)
    Pozdrawiam pędzę wieszać banerek

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię tę cyfrę. I zawsze kojarzy mi się z czerwonym kolorem :) Wielu piątek jeszcze Aniu Ci życzę. Weny twórczej i radości z wykonywanych prac :)
    Zapisuję się bardzo chętnie do kolejki, banerek wstawiłam na swoim blogu i grzecznie czekam :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu gratuluję 5-cio lecia!! Prowadzisz wspaniały blog!!I ja też staję w kolejce do zabawy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. łał! na cukierki trafiłam! :-D
    ( oby nie czekoladowe, bo my się z czekoladą nie za bardzo lubimy ;-) )

    5 lat to genialne osiągnięcie.
    oby następnych tyle, Aniu
    w zdrowiu i nieustającej chęci robótkowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięć lat jak twórczo zleciało - Aniu kolejnych wspaniałych i pełnych pomysłów lat blogowania :)
    Zapisuję się z miłą chęcią ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję rocznicy, wszystkiego najlepszego, nie tylko w życiu blogowym!
    Zapisuję się w kolejce. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, gratuluję z całego serca. Nie wiem czy taka "smarkata blogowiczka", co to ma bloga dopiero dwa miesiące powinna stawać w szranki... ale chętnie się dołączam do zabawy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu gratuluje piąteczki i życzę kolejnych tak owocnych :)
    Bardzo chętnie stanę w kolejce po cukierasy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna rocznica :-) Taka na piątkę! Z chęcią wezmę udział w zabawie, banerek już u mnie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu ależ ten czas zleciał,piękna rocznica i życzę Ci kolejnych takich wspaniałych lat blogowych .
    Oczywiście zapisuję się do zabawy,nie może być inaczej .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. 5-lecie to już kawał czasu ! O rajciuuuu !!! Wszystkiego najlepszego Kochaniutka :* I życzę kolejnych radosnych lat blogowania :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, to cudowna rocznica i kawał czasu! Gratuluję, kochana . Cieszę się, że Cię poznałam i blogujemy sobie wspólnie:)
    Oczywiscie zapisuję się na Twoją zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję! Pięć lat to naprawdę nie lada osiągnięcie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiście przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolejnych 5 lat i kolejnych dobrego blogowania. nieustannej weny twórczej i dobrych pomysłów, samych przyjaznych ludzi i czasu, czasu i jeszcze raz czasu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. OOOO 5 lat to juz jest co świętować!! Aniu, życzę aby weny i czasu starczyło na kolejne lata!! Z wielką przyjemnością dołączam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie może mnie tu zabraknąć Kochana. Serdeczne gratulacje 5 lat blogowania :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięć lat to piękny blogowy wiek - życzę kolejnych pięciolatek pełnych weny twórczej.

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje z okazji 5 urodzinek bloga:) Życzę Ci jeszcze wielu owocnych lat w blogowym świecie:) Z chęcią przyłączam się do zabawy:) Pozdrawiam http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje z okazji piątej rocznicy.Z miłą chęcią dołączam do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny staż w blogosferze. Gratuluję i z przyjemnością dołączam się do zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. No pięknie, pięknie!!! Pięć lat...Ty się męczysz z nami, a my z Tobą:)))) oczywiście to żart, hi hi hi!!! Gratuluję z całego serca:) cieszę się, że mogłam Cię poznać i nauczyć się wielu rzeczy od Ciebie!!!
    Zapisuję się z wielką przyjemnością:)
    Pozdrawiam i 5 buziaków zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję i trzymam kciuki za dalsze lata
    Staję z przyjemnością do zabawy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję rocznicy! i życzę kolejnych :) Z radością ustawiam się w kolejce chętnych bo uwielbiam niespodzianki. Pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluje "drewnianej" rocznicy! Piękne rzeczy robisz!
    Zapisuję sie w kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się! Gratulacje 5 lat, mi dopiero stuknął rok!
    banerek już wisi
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Staje w kolejce, zapisuję się.Banerek już jest, pozdrawiam
    http://mylovefrancesca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna rocznica Aniu, to i ja chętnie dołączę do zabawy wraz z gratulacjami i życzeniami kolejnych wspaniałych chwil na tworzeniu !!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję i się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  44. No i zdążyłam. Gratuluję rocznicy i bardzo chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję pięknej rocznicy! i też staję grzecznie w kolejce :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. O mały włos i by mi umknęło! Ale zdążyłam i zapisuję się. Gratuluję 5 lat blogowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluje tylu latek blogowania i życzę dalszych sukcesów, zapisuję się do zabawy, banerek u mnie www.blogchmurki.blogspot.com zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Życzę Ci kolejnych 5-10-15 lat blogowania :).

    OdpowiedzUsuń
  49. Wiedziałam, że coś zapomniałam :(
    Na zapisy już za późno, ale z życzeniami chociaż spieszę. Kolejnych lat blogowania i tyle samo radości z tego faktu, jaka niewątpliwie spotkała Cię przez miniony czas. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)