Obserwatorzy

poniedziałek, 2 października 2017

Wianek z hortensji

Zawsze o nim marzyłam, ale hortensje były maleńkie, miały za mało kwiatostanów. Może i na wianek by wystarczyło, ale trochę szkoda było wszystkie ściąć. Tym razem córcia wzięła na bukiet, ja zrobiłam wianek i jeszcze troszkę kwiatostanów zostało. Uwielbiam je zimą, przystrojone w śnieżne czapy;)

Wianek zrobiłam na podkładzie ze słomy. Ma ok. 35cm. średnicy.




Powiem nieskromnie że bardzo mi się podoba i za rok mam nadzieję zrobić kilka;)

Dziś jeszcze miałam słoneczny dzień, ale wieczór zapowiada zmianę pogody. Szkoda, bo chciałam wybrać się po kasztany, żołędzie i inne materiały przyrodnicze. Dziś nie miałam czasu, jutro pewnie będzie padać:(

Dziękuję Wam za cudowne słowa pod ostatnim postem:) Powiem tylko, że kota nie wysłałam na konkurs ponieważ:
1) Nie jest mój, nie mam kotów i gdybym wygrała nagrody to co bym z nimi zrobiła
2) Nie wiem dokładnie, ale chyba nawet było za późno na zgłoszenie.

Pozdrawiam cieplutko:)

62 komentarze:

  1. Cudowny wianek. :)
    ps. skąd masz i jak wstawić tą listę o tym, kto komentuje najwięcej?
    pozdraeiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia skąd i jak:( Zrobiła to dla mnie córka koleżanki, ja tylko wkleiłam w odpowiednie miejsce.
    Dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu,
    wianek prześliczny. Tak jutro ma padać w całej Polsce,ale po deszczach tez zrobię podobny wianek.
    Miłego, słonecznego tygodnia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lusiu:) Zawsze podziwiam Twoje dekoracje, wianek też będzie przecudny. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Piękny jak mój;-) Uwielbiam tą jesienną grę kolorów:-) U mnie już pada:( Pozdrawiam więc deszczowo:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu:)
      Szkoda że pada:( Mogłoby chociaż jeszcze jeden dzień wytrzymać.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Rzeczywiście przepiękny wianek :)
    Będzie śliczna ozdobą drzwi !

    OdpowiedzUsuń
  6. Spełniłaś marzenie, o którym pisałaś u mnie w komentarzu:) Sliczny wianek. Hortensje to cudowne kwiaty i świetnie się zasuszają. U mnie w ogrodzie jest ich spora ilość. Za kilka lat będzie tak i u Ciebie:) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu:) Mam jeszcze inne marzenia zwiazane z Twoimi jesiennymi dekoracjami;)
      Pozdrawiam ciepluteńko:)

      Usuń
  7. Hahaha oddałabyś nagrody kotu sąsiada :P

    A ten wianek to się zasuszy? wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz... hihi, nie pomyślałam;)
      Olu, hortensje zasuszają się nie tracąc koloru, więc wianek długo będzie cieszył oczy. Ola z bloga Papierolki napisała że przetrwał nawet 6 m-cy;)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. A to będziesz mieć długowieczny wianek :) Moja hortensja jeszcze w ogóle nie kwitła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką mam nadzieję;)
      Olu, masz bukietową czy ogrodową?

      Usuń
  9. Śliczny wianek, szkoda ,że idzie deszczowa prawdziwa jesień...
    I po kwiatach będzie.
    Pozdrawiam Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nacieszymy się złotą jesienią:( U mnie juz pada:(
      Pozdrawiam Krysiu:)

      Usuń
  10. Wow!!! Aniu jest piękny :) Moja hortensja na balkonie już dawno kwiaty straciła... jakoś nie mam szczęścia to nich...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko:)
      Kwiaty na balkonie zawsze mają trudniej niż w ogrodzie. Pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Pięknie kolorowa dekoracja - mój wianek nie był taki bajkowy bo tylko jednokolorowy! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu:) Nawet jednokolorowy jest bajkowy. Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Aniu ale piekny ten wianuszek .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu,aż mi szczęka z wrażenie opadła-taki przepiękny!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, przepięknie prezentuje się taki wianek. Ja w ogóle lubię hortensje w każdej odsłonie.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny wianek i żeby chciał pozostać w takich kolorkach do wiosny chyba że... Aniu suszyłaś kwiatki wcześniej ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że taki pozostanie. Nie, nie suszyłam wcześniej, bo byłyby za kruche.
      Dziękuje i pozdrawiam Beatko:)

      Usuń
    2. Mi ściemniały, a chciałam mieć zielonkawe, w zeszłym roku urwałam jasne i pięknie takie pozostały napisz jak się Twój wianuszek będzie sprawował hmmm urwę teraz z ciekawości ;)
      pozdrawiam polecam Kopczewską i Stachule

      Usuń
  16. Aniu śliczny wianek i twoje jesienne dekoracje:)
    W ogródku też pięknie kolorowo jesiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet nie wiedziałam, że z hortensji można takie piękne wianio robić. Super jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Właśnie dla takiego wianka sadziłam hortensje;) Zresztą nie tylko, bo to wspaniałe rośliny na suche bukiety.

      Usuń
  18. piękny wianek! ja niestety nie mam "ręki" do hortensji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja nie mam ręki do wrzosów i roślin domowych;)

      Usuń
  19. Cudny, ja posadziłam w tym roku hortensję, ale ogrodową, zobaczymy czy przetrwa zimę. Jak zrobić taki wianek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę hortensje bukietowe, bo one kwitną na jednorocznych, czyli nic się nie stanie jak przemarzna, bo i tak wiosna trzeba je przyciąć. Ogrodowe natomiast nigdy nie wiem kiedy przycinać:(
      Dario, wianek robiłam na gotowym słomianym podkładzie. Okładałam kolejno kwiatostanami hortensji i oplatałam drutem florystycznym. Szybka praca - fajny efekt;)

      Usuń
  20. Aniu jak to u Ciebie być inaczej nie może. Wianek cudnej urody i masz rację. Hortensjowy jest bajeczny. Pozdrawiam kochana cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz prawo być dumna, bo wianek jest prześliczny i zapewne nawet zasuszony wygląda pięknie i na dodatek przypomina ciepłe dni w długie zimowe wieczory. Może wtedy już inaczej pachnie, jakkolwiek by to nie było, pachnie naturą a nie chemią :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Bożenko, natura zawsze wygrywa.
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  22. Wianek jest przesliczny i mam nadzieję, że długo będzie cieszył Twój wzrok.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale super wianek. Jak dobrze, że te piękne kwiatki będą dalej cieszyły Twoje oczy Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczny! Uwielbiam takie wianki :). Ja hortensje dopiero posadziłam i niestety w tym roku nie miałam jeszcze tyle kwiatów, żeby część poświecić na wianek.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wianek jest prześliczny Kochana! UWielbiam takie naturalne i rustykalne dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna praca :-) Piękna dekoracja na jesień :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. przepieknie to wyglada, ale czy te hortensje wytrzymaja długo swoj urok ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu, wspaniały ten wianek!!! W te ponure dni wspaniały pocieszacz dla spragnionych kolorów i ciepła oczu!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu,wianek jest śliczny.Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu,wianek jest śliczny.Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)