Obserwatorzy

czwartek, 24 lipca 2014

Ślubna karteczka i co słychać u boćka

Zacznę od tego co mnie najbardziej cieszy - u mnie pada!!!!!!!!! Padało całą noc, pada dalej, no i jest chłodno - nareszcie!!!
A teraz karteczka... dziś pierwsza z dwóch. Ta powstała na zamówienie mojego siostrzeńca...





Nie jest idealna, litery są za duże, ale takie tylko mam, a kartka spersonalizowana jest najpiękniejszą pamiątką.

A teraz Kajtek...
Ostatnio był u mnie 1 lipca, wyglądał tak...


Wczoraj, gdy Damian go przywiózł, nie wierzyłam własnym oczom! To już prawie dorosły ptak!!!
Szkoda, że mógł go przywieźć dopiero przed wieczorem, zdjęcia są kiepskiej jakości, ale cieszę się, że w ogóle mam okazję go fotografować. Powiem Wam, że początkowo troszkę się bałam jego potężnego dzioba, ale niepotrzebnie, jeszcze nie wie że to jego największy oręż.







 Za piękne pozowanie dostał rybkę...
 ... trzeba było mu jednak ją rozdrobnić...
 ... i dopiero zjadł ze smakiem.
 Później obowiązkowo toaleta...
... i stwierdził, że czas na drzemkę.


Witam cieplutko moje nowe Obserwatorki: Anię Iwańską, Kasię z Dziupli Artystycznej i ... nie wiem czy dobrze napiszę - Aldię z Arcadia kobiet:) Cieszę się ze do mnie trafiłyście
i pozostałyście:)

Razem z Kajtkiem życzymy wszystkim miłego dnia:)

16 komentarzy:

  1. Karteczka piękna, będzie miłą pamiątką...
    Wyślij do mnie trochę deszczu... u mnie nadal gorączka i nie ma czym oddychać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę dmuchała w Twoją stronę;) Tylko w którą? Chyba na północ, bo tam nie pada;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka, wspaniała pamiątka,masz bardzo zdolne łapki, wyczarowują cudeńka ze zwykłego papieru.
    Bociek prześliczny, nawet mój narzeczony podgląda zdjęcia na blogu, niech się dobrze rozwija :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję:) Pozdrowienia dla Twojego Narzeczonego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka wspaniała i niepowtarzalna- idealna pamiątka dla Państwa Młodych:) A Kajtuś jest śliczny:))) Niesamowite zdjęcia!!! Nie wiem czemu Ty narzekasz?! Historyjka o pobycie Kajtka to wspaniała bajka:)
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu nie wiedziałam,że potrafisz robić takie śliczne karteczki,ale ja u Ciebie jestem od niedawna,mam prawo nie wiedzieć .Resztę prac ponadrabiam i pooglądam w wolnej chwili ,bo już to widzę,że będzie czym nacieszyć oczy.
    A Kajtka to już pamiętam ,masz rację wyróśł z niego niezły przystojniak.Fajnie opowiedziałaś to wszystko ,a ja kocham wszelkie zwierzaki,ptaki i inne dziwaki .
    Całuski Aneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka jest piękna, jako artystka masz prawo wyrażać swoją wenę jak chcesz :-)
    A bociek cudny, ależ on duży :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka piękna - nie czepiaj się niczego - litery są w porządku. Kajtek rośnie jak na drożdżach. Prywatny bociek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna karteczka,a Kajtuś uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana a co zimą z nim zrobicie?, Karteczka ładna , a co najważniejsze super pamiątka dla Młodej Pary pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. kajtek jest uroczy :)
    ja też się cieszę, że pada :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, kartka jest idealna i bardzo, bardzo gustowna. Litery wg mnie wcale nie są za duże.
    Kajtek rośnie jak na drożdżach i widać, że uważa Was za swoje stado :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna karteczka a Bociek... śliczniutki i faktycznie jest już dużą ptaszyną
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, kartka śliczniutka.
    Ale bociuś urósł
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  15. Kawał boćka z tego Kajtka!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)