Obserwatorzy

poniedziałek, 21 lipca 2014

Kolorowe lato

Krysia z Klubu Kota zaproponowała zabawę w KOLOROWE LATO

Pierwszym kolorem jest żółty
Żółty to: słońce, radość, piasek, plaża, łany zboża, kwiaty w ogrodzie, itp., itd....
Wybór był bardzo trudny, ale zdecydowałam się na zdjęcie naszego pupilka Nikusia, który jest czwartym, a może pierwszym hehe, członkiem rodziny.

Letni domek Nikusia

A teraz jeszcze inne zdjęcia poza konkursem





Dziękuję za wszystkie ciepłe komentarze:) Miałam pracowite dni i nie mogłam wszędzie dotrzeć, ale teraz postaram się to nadrobić.
Pozdrawiam słonecznie:)

13 komentarzy:

  1. Masz rację Wiesiu. Nie wiem czy też się bawisz, jeśli nie to jeszcze możesz dołączyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś do jakiejś innej zabawy ;) Bo jak na razie to nie mam zbytnio czasu ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post : ) A psiak słodki ♥

    Obserwuje i Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ta zabawa :) a żółty kolor ma tyle ciekawych odcieni :)

    OdpowiedzUsuń

  5. Ech i nie mogę komentować...

    Dziękuję za umieszczenie informacji o Zabawie :-)
    Blog wpisałam na listę
    a zdjęcie jest zamieszczone tutaj kliknij...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza psia mordka, promieniuje z niej szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też jutro zgłoszę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Im nas więcej tym fajniej:)Będzie co oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne, te Twoje żółte lato! :))
    Pozdrowienia ślę.

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny psiaczek i kwiaty:) malin zazdroszczę, choć sama troszkę zebrałam, ale moje są mniejsze i o wiele mniej ich było:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)