Obserwatorzy

poniedziałek, 28 lipca 2014

Dla Julki

Ostatnio przykleiłam się do szydełka, ale robię tylko małe formy, takie by można dziergać w podróży, w ogrodzie, na tarasie itp.
Dziergam serwetki-podkładki z bawełnianego kordonka. Dziś pokażę z brudnego różu (oczywiście aparat nie chce współpracować z tym kolorem... W komplecie jest 7 serwetek - sześć ok. 15cm i jedna ok. 16cm.



 Myślę, że przy sztucznym świetle kolor jest najbardziej zbliżony do oryginału.

Wcześniej zrobione szale boa






Komplecik serwetek , razem z dwoma szalami boa i książką przekazałam na licytację dla chorej Juleczki.
Jest już licytacja, jeśli ktoś będzie zainteresowany zajrzyjcie  TUTAJ

A teraz troszkę prywaty...
Biorę udział w zabawie  w Klubie Kota Jasna 8  Kolorowe Lato - żółty.
Jeśli macie ochotę zagłosujcie na moje lub inne zdjęcie, wszystkie są piękne, a można głosować na kilka...
moje to nr.18  Letni domek Nikusia. Głosowanie do 31.07. 2014 do godz. 20.00
Dziękujemy:):):)

Witam cieplutko w moich skromnych progach nowe Obserwatorki: Anię121971 i Izę kamę:) Cieszę się, że zajrzałyście i zostałyście:)
Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających :)

16 komentarzy:

  1. Podkładki śliczności....
    I moje ulubione boa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu cudny ten komplecik ,taki delikatny i pięknie się prezentuje.Ja dziś nie wiem jak wytrzymam do wieczora bo upał od rana okropny i jak na złość w moim regionie dziś nawet burz i nadziei na deszcz nie będzie.Idę zerknąć na głosowanko,o cóż tam chodzi .Miłego dnia ,chłodnego przede wszystkim .Trzymaj sie kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pięknie wyszły te serwetki , jak również boa :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw serwetek, a boa jak zwykle cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne podkładki-serwetki!!!
    Boa prześliczne!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny wzór dla tych podkładek, szale przecudne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ania, Ty to jesteś dobra Dusza. Masz w sobie tyle miłości do innych, że kilka osób można by obdzielić.
    Podkładki i szale cudowne ;0
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne podkładki. Fakt że aparaty żle sobie radzą z takimi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wzorek na podkładki, Aniu, wyszperałaś!! Śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne podkładki, cudny kolorek :)Szale niesamowicie eleganckie, śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje wam:)
    Prawdę mówiąc to nawet nie wiem skąd mam ten wzorek... dawno temu zapisałam sobie opis i nie mam pojęcia skąd.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sfotografować fiolety to jakaś masakra.Nie wiem czemu aparat nie lubi tego koloru.
    Śliczne zrobiłaś te podstaweczki,delikatny i ciekawy wzór.
    Najważniejsze jest jednak to,że zrobiłaś to wszystko i oddajesz na tak piękny cel.
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, kobieto o cudownym serduchu, śliczności zrobiłaś.
    Głosowanie odrobione.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Podkładeczki śliczne , i szczytny Cel, Ja jakos po porażce u Michałka który nie doczekała nawet zzakończenia litacji , musże chwilke odpocząc i nabrac dystansu.
    Głosik oddany :-) Namiocik rewelacja zwłaszcza wartownik .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety, czasem i tak bywa. Również w tym roku tak miałam, przekazywałam dla Julki i Filipa i Filip niestety nie doczekał. Nie rozumiem, dlaczego takie małe dzieci musza się męczyć, a później odchodzić...

    OdpowiedzUsuń
  16. serwetki wyglądają cudnie. piękny gest z Twojej strony, to okropne że takie małe dzieciaczki chorują... namiocik wygląda bombowo, powodzenia. pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)