Obserwatorzy

sobota, 26 lipca 2014

Słodki upominek

Dziś pochwalę się piękną słodką karteczką jaką już jakiś czas temu, ale na dzisiejsze święto, dostałam od DANUSI. Zajrzyjcie do niej, bo dla mnie jest Ona mistrzynią haftu matematycznego:)


 Danusi karteczki są nie tylko piękne, ale i słodkie;)
Do kartki była dołączona jeszcze roślinna przesyłka;)
Dziękuję Danusiu:) Sprawiłaś mi wielką radość, a Twoje roślinki będą mi co rok o Tobie przypominały;)
Buziaczki:)  .

Wszystkim Aneczkom i Mireczkom najpiękniejsze róże z mojego ogrodu


Życzę Wam pogody ducha, nieustającej weny twórczej, mnóstwa wolnego czasu, byście mogły swoje pomysły realizować, no i tego co jest niezbędne - zdrówka:):):)


I coś słodkiego...

Buziaczki dla wszystkich tu zaglądających:)

17 komentarzy:

  1. Wszystkiego naj naj naj !
    Zdrowia, szczęścia, pomyślności oraz dużo gości :-)
    Piękna karteczka, słodycze pyszne , szkoda że tak daleko ...
    Pozdrawiam serdeczni :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. spełnienia marzeń, karteczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu życzę Ci duzo zdrówka, dużo pomysłow i duzo czasu na ich realizację. Karteczka Danui sliczna , To złota kobietk podzieliła się ze mna swoimi wzorkami.
    Miłego świetowania Ci życzę ,hehehe ja świętowałam już wczoraj , dzisiaj odpoczywam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu... wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze, spełnienia nawet najskrytszych marzeń i wszelkiej pomyślności.
    Karteczka urocza :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam czy będziesz Aniu dziś pisać posta, dlatego życzenia zostawiłam pod poprzednim :)
    Jeszcze raz więc tutaj wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, zdrowia i mnóstwo pomysłów twórczych.
    Karteczkę juz podziwiałam u Danusi, tylko nie wiedziałam, że jest dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu i ja pędzę złożyć Ci dziś życzenia wszystkiego najlepszego.Kochana ta karteczka jest prześliczna a ciastem z miłą chęcią się poczęstuję wirtualnie,od tego się nie utyje haha:)
    Pozdrawiam ciepluśko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj, naj naj. A róże zapewne z ogrodu i jak zawsze piękne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, jeszcze raz Sto Lat!
    Za ciasteczko dziękuję.
    Buziaki
    Aniu, za pochwały dziękuję i nawet się zaczerwieniłam. Pa

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, wszystkiego najlepszego w dniu imienin! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu...ja jak zwykle zgapiona gapa:) przepraszam...
    wszystkiego co najlepsze na tym świecie własnie Tobie życzę:):):) dobra duszyczko o przeogromnym sercu!!! Moc buziaków przesyłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu... wszystkiego dobrego... !!!!
    a za ciacho się chwycę bo dawno nie jadłam
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam moje kochane:):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały prezent, karteczka niezwykle urocza :) Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego .

    OdpowiedzUsuń
  15. przesyłam spóźnione, ale szczere życzenia :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)