Obserwatorzy

środa, 23 lipca 2014

Różowa sówka

Czy sówka może być różowa?

A czemu nie! Tym bardziej, że została zrobiona specjalnie na zabawę Cykliczne kolorki u Danutki  ...


A jak ją można wykorzystać?
Może ...
... przysiąść w ogrodzie


... zawisnąć na ścianie

... a może (dzięki Czarna Damo za przypomnienie;)) można z nią stworzyć karteczkę?

 ... lub ... po dorobieniu kółeczka może być naszyjnikiem?

 Może, może ... ale po co? Raz kiedyś można zrobić coś bez przeznaczenia;)

Powiem jeszcze, że robiłam ją po raz pierwszy, a by być w zgodzie z własnym sumieniem przyznam się, że inspiracją była sóweczka wykonana przez moją córcię.
Andżela ma swojego bloga, ale zaczyna już zarastać pajęczyną hehe..., no cóż, młodość ma swoje prawa;)


Jeśli chodzi o kolor różowy to w ubiorze nie jest moim ulubionym, ale i też nie mam do niego awersji. Mogę od czasu do czasu założyć coś różowego, w pewnym wieku jest nawet wskazane, by ożywić swą nijakość kolorem. 

A w ogrodzie? W ogrodzie kocham wszystkie kolory... dziś, zgodnie z tematyką oczywiście róż i jego odcienie...


















Pozdrawiam Wszystkich, dziękuję za przemiłe komentarze i życzę Wam miłego dnia:)

52 komentarze:

  1. Oczywiście, że sówka może być różowa :). Kwiaty cudownie kwitną i pachną aż u mnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczna ta sówka <3
    Kwiaty bardzo ładne .

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie różowo dziś u Ciebie :-)
    Sówka extra, nawet przez to że jest różowa to jest ciekawsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna, wesolutka ta Twoja sówka, zawsze jeszcze może przysiąść gdzieś na jakiejś kartce z życzeniami dla kogoś :)Kwiatki w ogródku piękne, najbardziej te na pierwszym zdjęciu, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale numer!!! Masz rację, nawet miałam takie zdjęcie i zapomniałam wstawić;) Zaraz dodam;)
    Dzięki za przypomnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. extra sówka różowiótka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sówka może być różowa,a jeszcze jak jest quillingowa,to już w ogóle cacko;)
    Powodzenia w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście że sówka może być różowa, bo różowy to miły kolor. Wspaniała kolekcja rozowych kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Aniu
    Jak to się stało , że mnie u Ciebie wcześniej nie było nie mam pojęcia. W każdym razie nadrabiam zaległości i zostaje na dłużej . Tak tu u Ciebie kolorowo i różnorodnie , że chce sie oglądac wszystko co tworzysz. Twoje ozdoby z makaronu mnie zaczarowały , przyznaję ze do reszty nie miałam czasu zajrzęć, ale teraz już będę na bieżąco .
    Różowa sówka jest urocza zresztą bardzo lubię wszystkie quillingowe tworki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Aniu, aż zaróżowiłam się od Twoich ciepłych słów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu moja artystko- kolorystko sówka jest śliczna, różowiusia i idealnie pasująca do lipcowego tematu.Też kiedyś zrobiłam sówki quillingowe ,ale w 3d ,aż 3 sztuki haha,to były moje pierwsze prace z quillingu ,potem powstały jakieś jaja tą techniką i stwierdziałam,że powrócę do tego tematu w przyszłości.Zwijnie tych paseczków jakoś mi nie szło za bardzo,a już ich cięcie to dopiero była maskra jak się nie ma sprzętu ani gilotyny.Ale najważniejsze ,że próbowałam i się nie poddawałam .
    A TY kochana pokazuj takich cudeniek wiecej ,z miłą chęcią będę chwalić i oglądać.
    Pozdrówka kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o, to dla mnie coś nowego :) śliczna ta sówka :)
    nie przepadam za różowym jeśli chodzi o ubrania, ale w ogrodzie podobnie jak Ty uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, tak piękne sówki mogą być w każdym kolorze, bo są szczególnie wielofunkcyjnym dekorem, a ogród Twój....zapiera mi dech w piersiach, taki bajeczny i kolorowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sówka, quillingowe prace są takie wdzięczne i delikatne, a róż jeszcze bardziej to podkreśla :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak taka ładna, to moze byc rózowa :)))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna sówka, różowy kolor jej służy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Różowa sówka może nawet przynieść różowe szczęście :)
    Ogród bajeczny, różowości na każdym kroku, uwielbiam... :)
    Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przygodami lecz dotarłam tu do Ciebie :) I już zostaję:))) Twoja różowiutka sówka jest obłędna :)i to jest to co lubię najbardziej - coś innego, nietypowego a ślicznego:))) Chyba masz to samo co ja , czyli a czemu nie!!!
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Sówka bardzo wesoła i ze względu na technikę i na kolor :)
    Zdjęcia kwiatów śliczne, czy to wszystko w twoim ogrodzie?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję, bardzo dziękuję Wam za tyle ciepłych słów:) Sówka znalazła swoją panią, zabrała ją moja przyszła synowa, ona uwielbia róż;)
    Aisho, wszystkie kwiatki są z mojego ogrodu)

    OdpowiedzUsuń
  21. Calkiem fajna sowa :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam. Super sówka:) Taka bardzo różowa :)
    Kwiatuszki są urocze, i jak pięknie kwitną. Chyba pogoda im sprzyja:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ani, a kto powiedział, że sowa ma być szara. Teraz wszystko dozwolone. Właśnie taka kolorowa jest ładna.
    Kwiatki masz tak piękne, że nie wymagają chwalenia. Chwalić należy Ciebie, bo dbasz o nie wkładając nie tylko swoja prace ale i serce.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O i quillingu się doczekałam w zabawie:-) świetna sowa nawet w różu dobrze wygląda:-D

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna różowa sowa, choć mnie się ta w błękicie bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Powiem Ci po cichutku, że mnie też;) Nie będę jednak mówiła głośno, coby córci w główce nie zaszumiało hehe.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale zarąbiste są te sowy! Metoda, którą je tworzyłaś jest mi obca ponieważ nigdy jej nie próbowałam. Ale z czasem może dojrzeję do niej i pierwsze co będę chciała zrobić to właśnie taką sowę! Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  28. sowa piękna ..tym bardziej , że znam tą pracochłonną technikę ....ale najbardziej oczarowały mnie kwiaty ..kocham kwiaty i ogrody ...zostaję i już się mnie nie pozbędziesz nigdy

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna sówka !!!
    i kwiaciorki pięknie kwitną

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna sówka, a ogród jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ u Ciebie pięknie! Sówka przefantastyczna! Quiliing mnie ciekawi, ale na razie tylko obserwuje prace w tej technice...
    A kwiaty boskie!!! Muszę tu częściej zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjne sówki:) Super bardzo mi się podobają:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Myślę, że sówka może być różowa. Twoja jest śliczna. A kwiaty - wprost bajeczne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajna quillingowa sówka. Różowej nie spotkałam ale takie są uroki rękodzieła- można tworzyć jak się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sówka jest niesamowicie piękna :) Podoba mi si i motyw sowy i technika wykonania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. No proszę ile odcieni różowego. To taki radosny kolor. A sówka bardzo Ci się udała - sympatyczna i wesolutka.

    OdpowiedzUsuń
  37. Moim zdaniem sowa pojedyncza lub powielona mogłaby być świetną ozdobą ma choinkę... :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Urocza i można wykorzystać ją na wiele sposobów,jest super :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. quillingowa sówka jest the best :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Sówka jest świetna. Kto powiedział, że nie może być różowa, jeśli może być niebieska? Pozdrawiam
    Ile odcieni różu znalazłaś z ogrodzie???

    OdpowiedzUsuń
  41. przesłodziasne sówki!
    i nie odlecą za daleko :-D

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaka fantastyczna sówka :) W sam raz jako motywator na rozpoczęcie roku szkolnego...Cudna jest!

    OdpowiedzUsuń
  43. no to jestem zaskoczona, fajny pomysł z taka uniwersalna sówką;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Robiłam tę sówkę, robiłam. Rewelacyjna jest Twoja różowa. I na okno ją- niech słońce ją prześwietli !

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna sówka, a kwiaty z Twojego ogrodu, nawet u mnie pachną:-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Sowa w różowym kolorze to strzał w 10, jak dla mnie fantastyczny pomysł i wykonanie ! Popatrzę sobie dłużej co robisz, bo pewnie nie jeden fantastyczny pomysł tu znajdę :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie. Pozdrawiam różowo :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Sowa różowa jest odlotowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczna sówka :)
    Uwielbiam wszystkie sówki,we wszystkich kolorkach i technikach :)
    Zakupiłam igłę do kręcenia ...ale jakoś mi nie idzie ha ha :) Może kiedyś :)
    Pozdrawiam serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)