Obserwatorzy

środa, 11 listopada 2015

Czekoladka

W tym miesiącu u DANUSI króluje czekolada


Lubię od czasu do czasu słodkości, ale nie cierpię gorzkej czekolady. Uwielbiam mleczną, najlepiej z dużymi orzechami, a już tak naj naj najbardziej zajadam się czekoladą zrobioną przez córcię;)

W ubiorze nie lubię brązu, ale w wystroju domu owszem, właściwie to wszystko mam w różnych odcieniach brązu, borda, fioletu.

A teraz do rzeczy...
Jako że nadchodzi zima, kawusia w kubeczku szybciutko się ochładza, zrobiłam ocieplacze, jak to u mnie bywa - od razu hurtem hehe. Większość czeka jeszcze na guziczki i ozdoby, ale dziś i tak mogę pokazać tylko jeden;)
Oto moja czekoladowa propozycja;)


 Ubranko zrobione na drutach, do tego szydełkowy pomarańczowo-brązowy kwiatek.


Pozdrawiam cieplutko:)

54 komentarze:

  1. A ja najbardziej lubię czekoladę nadziewaną:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam czekoladę z orzechami. Ubranko bardzo urocze, kwiatek to wisienka na torcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż chce się wypoć czekoladę z takiej filiżanki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam gorzką, może dlatego że nie przepadam za słodkimi rzeczami. Twój ocieplacz jest świetny i taki ciepluchny....nic tylko oczy napawać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no i kubeczek na pewno nie zmarznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki cieplutki otulacz na kubek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu gorzka czekolada jest super, nic nie ujmuje mlecznej , ale powiedz mi jak pić kawę z ocieplaczem , ja nie umiem , a może coś źle robię ? kubasa ubrałaś super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu, ocieplacz sięga do około 1,5 cm przed krawędzią, więc spokojnie mozna przyłożyć usteczka i pić;)
      Buziaczki:)

      Usuń
    2. no właśnie, sam pomysł jest bardzo sympatyczny
      tylko zawsze mnie intrygowała technika picia z takiego sweterkowca ;-D

      Usuń
  8. Już mi zapachniało kawą,albo jeszcze lepiej gorącą czekoladą ,oczywiście taką prawdziwą i z porcją świeżych pomarańczy .Normalnie ful wypas,gdybym tylko mogła pochłonęłabym jednym łykiem .A z takiego kubeczka w ocieplaczu byłaby jeszcze smaczniejsza.
    Wzorek na drutach bardzo fajny,taki ażurkowy.
    Super Anusia ,że jesteś nadal w zabawie.
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Danusiu:)
    Wzorek to po prostu ryż robiony podwójną nitką:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy ocieplaczek. W takim to kawa lepiej smakuje. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny ocieplaczek. Szkoda, że piję espresso. Filiżanka jest maleńka.
    Nie przepadam za czekoladą. Chyba, że na gorąco. To tak.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  12. No i proszę, rach ciach i czekoladka jest i do tego bardzo przydatna i piękna :)
    Ja tak jak Dusia, z ocieplaczami na kubaskach mi zupelnie nie wychodzi :)))))))
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, fajny ocieplaczyk na kubek. Zbliża się zimowy sezon, nie straszne Ci będzie picie herbatki na świeżym powietrzu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. EXTRA! Śliczne ubranko na kubeczek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię czekoladę, tez najbardziej tą z całymi orzeszkami:) i kawusię tez lubię! W takim ubranku na pewno zbyt szybko nie ostygnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla łasucha czekolady i kawosza ten kubraczek na kubek jest rewelacyjny.
    Anuś buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ubranko superowe, ciekawe czy rzeczywiście kawusia stygnie wolniej :)
    Gorące uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny czekoladowy ocieplacz, od dawna marzy mi się taki :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny ocieplacz :) Wielofunkcyjnie użyteczna rzecz ;) Raz, ze się dłoni wrzątkiem nie poparzy, dwa zbyt szybko zawartość nie wystygnie. Żeby mi się chciało tak jak mi się nie chce, to też bym sobie zrobiła. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu zadanie odrobione, kubeczek ubrany w cudne ubranko, herbatka i kawusie cieplutka więc same pozytywy :-)
    Lubię takie praktyczne prace na dodatek takie ładne i funkcjonalne.
    Buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały ocieplacz na kubek :-) Cudowny czekoladowy kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super!!!!!!!!!!!!! i kolor, i to, że co by w kubku nie było- będzie cieplutkie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne ubranko no i podoba mi się,że jest trochę niżej od brzegu kubka,bo w ten sposób można śmiało z niego pić

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny ocieplacz :) Aż mi się zachciało gorącej czekolady z takiego kubeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudo! Ma przepyszny kolor. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekny kolor - do ciepłej czekolady jak znalazł :) Niech dobrze słuzy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny ocieplacz - bardzo mi się podoba. Kawy nie pijam, ale do gorącej czekolady byłby idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny pomysł, nie dość, że ciekawie wygląda to jeszcze grzeje nam herbatkę, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne ubranko:) W środku gorąca czekolada... do tego kocyk.. i szydełko... i w zasadzie nic więcej mi do szczęścia nie potrzeba. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny ocieplacz, od razu robi się milutko.

    OdpowiedzUsuń
  32. Super! :) Szalenie podobają mi się ocieplacze na kubki! :) Czekoladowy wyszedł naprawdę ślicznie i milusio :) Herbata na pewno smakuje lepiej ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Przyjemnie by sie piło z takiego kuboska , oj bardzo

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny czekoladowy ocieplacz z pięknym kwiatuszkiem:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ocieplacz super ... powinnam i ja taki zrobić bo kawka w kubku szybko stygnie ... przydałby się . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Urocze ubranko na kubeczek, teraz kawusią można się delektować nieco dłużej. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ubranko idealne dla kubka z gorącą czekoladą . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne ubranko:) Już kawusia nie zmarznie a i teraz bez czekoladki do kawusi się nie obejdzie;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak, tak ciepłe ubranko dla kubeczka też się należy. Super

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny ocieplacz!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczny ocieplaczyk na kubek, a kwiatek dodaje mu jeszcze większego uroku:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kwiatuszek na ocieplaczu dodaje mu niesamowitego uroku :) każdy napój lepiej smakuje z takiego kubeczka!

    OdpowiedzUsuń
  43. Od samego patrzenia na zdjęcie ciepło się robi, czyli ocieplacz działa jak należy.

    OdpowiedzUsuń
  44. W takim ubranku kubeczek gorącej czekolady nie wystygnie za szybko:))

    OdpowiedzUsuń
  45. Super mięciutki, milutki i cieplutki kubeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  46. mi również bardzo się podoba czekoladowy otulacz

    OdpowiedzUsuń
  47. Widzę, że tak lubisz mleczną czekoladę, że nawet kolor taki wybrałaś:)) Solidaryzuję się z Tobą w pełni! Świetny ocieplacz:) Nic, tylko gorącej czekolady się napić...:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)