Obserwatorzy

piątek, 25 lipca 2014

Następna ślubna i... oczywiście moja druga/pierwsza miłość - ogród

Dziś chwalę się drugą z robionych na jutro karteczek... obie kartki wykonałam dla dwóch różnych osób, na dwa różne śluby, a Panna Młoda jakby jedna hehe, ... oczywiście żartuję, ale traf chciał, że ślubują akurat dwie Pauliny.




Przy okazji muszę podzielić się z Wami moją rozterką... nie, na temat karteczki i literek nie będę już marudziła, bo postawiłyście mnie w poprzednim poście do pionu hehe, chodzi mi zupełnie o coś innego...

Przeglądając Wasze blogi trafiłam na Polskie Handmade, czyli spis blogów. No cóż, dobrze by było dołączyć, tym bardziej że bloguję już od maja 2011 roku, prowadzę swój blog i blog moich uczennic -  Kolorowych Niteczek (przy okazji zajrzyjcie jakie mam zdolniachy), no i tu mój problem - jak mam się zaklasyfikować, kiedy ja jestem ... no może wszechstronna to za duże słowo, ale zawsze myślałam że haft krzyżykowy to moja miłość, patrząc jednak na moje etykiety to kocham się w różnych technikach. Nie wiem co mam zrobić? A Wy jak postrzegacie moją "twórczość"? Do jakiej szufladki byście mnie wrzuciły?
Z góry dziękuję za wszystkie sugestie:)

A teraz znów ogrodowo, ... mam nadzieję że nie macie go jeszcze dość;)
Zacznę od warzywnika, bo w nim teraz najczęściej przebywam, zbierając i przetwarzając to co dojrzało...




















Też macie takie wrażenie że on robi hihihi ;)
U mnie nadal przyjemny chłodek i deszczyk.

Witam moje nowe Obserwatorki - Agatę i Lucynę:) Nawet nie macie pojęcia jak się cieszę że do mnie zajrzałyście i zostałyście! Lucynko, nawet nie myśl że chciałabym się Ciebie pozbyć, wprost przeciwnie, najchętniej posadzę Cię na mojej ogrodowej huśtawce i mogę nawet wachlować w czasie upałów;)

Pozdrawiam cieplutko wszystkich i uciekam do obowiązków. Mam troszkę pracy na jutro, zresztą jak wszystkie Anie;)

10 komentarzy:

  1. Karteczki prześliczne, młode pary na pewno będą zadowolone :) Zdjęcia świetne, widać, że czeka Cię dużo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja siadam na huśtawce obok Lucy, bo zacisze z huśtawką powaliło mnie na kolana :)
    Aniu, trudny wybór z zakwalifikowaniem na handmadowym blogu. Ja tam jestem w dwóch kategoriach. Najpierw się zgłosiłam do drutów, a potem do szydełka i zostałam przyjęta :) Wiele blogów jest różnotematyczna, chyba trzeba się na coś zdecydować.
    Kartka śliczna, też bardzo elegancka i delikatna jak poprzednia :)
    Pozdrawiam gorąco, bo dziś świeciło słoneczko cały dzionek u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siadaj Ewuś, pogoda jest taka w sam raz, wiec nawet wachlować nie muszę;) Ale byśmy się nagadały!!! No i najważniejsze - wiśnióweczka zrobiona i trzeba by ja przetestować;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jak zawsze dopracowana :)
    W ogrodzie rośnie i kwitnie pięknie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie upał niemożebny i deszczu nie ma :-(
    Nie wiem jak Ciebie zkasyfikować, bo się kompletnie nie znam na handemade...
    Ja tylko podziwiam dzieła Twoich rąk :-)
    Piękny ogrod, tyle kwiatów...

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka piękna , delikatna, bardzo ładnie skomponowałaś poszczególne elementy - dopracowana pod każdym względem:) Obie karteczki będą wspaniałą pamiątką dla Państwa Młodych!!!
    W ogródku pięknie:)
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna śliczna karteczka, a te elementy są gotowe w sprzedaży.
    Aniu czy ja też mogę na ławeczkę?, wiśnióweczki tez chętnie spróbuję.
    Co do kategorii bloga, to ja bym zgłosiłam najpierw ta kategorie w której jesteś najwięcej.
    Ogródek jak bajka.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście Danuś, wskakuj do środeczka;) Ale damy czadu hihi.

    Tak, elementy kupuję,najczęściej w http://www.craftymoly.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki śliczne, pięknie zaprojektowane i wykonane. Ogród cudowny, a wiem ile to wymaga pracy, ale gdy są takie efekty to warto. Co do zaklasyfikowania, to możesz podać haft bo tego jest chyba najwięcej i jak sama piszesz to największa Twoja miłość, a zaglądający się po prostu miło zdziwią. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, mnóstwa cudownych dni, spokojnych nocy i spełnienia marzeń :)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)