Obserwatorzy

wtorek, 4 sierpnia 2020

Dla fanki Elsy

Witajcie!
Staram się rozładowywać moje zapasy robionych, a jeszcze nie pokazanych kartek;)

Dziś cztery karteczki dla sześcioletniej fanki Elsy. Nawet nie muszę Wam wspominać jak ciężko się robi więcej niż jedną na tę samą uroczystość, dlatego nie jestem z nich dumna, ale co zrobiłam to pokazuję;)

Wszystkie są wielości 13,5 x 13,5, czyli w zwykłych kopertach, ale pierwsza - od dziadków, jest w formie sztalugowej. Nie wiem czy to jest widoczne, ale wydrukowałam dwa razy obrazek i część elementów jest podniesiona, tym samym uzyskałam efekt 3D.








Pozostałe kartki to już proste formy.







Ostatnia kartka leci na Wyzwanie w Kreatywnej Jacewiczówce - Kości zostały rzucone


Tym razem wyrzuciłam 2 i 5, czyli gwiazdka. 

Na kartce są trzy gwiazdki, a do tego brokatowy, gwiezdny pył;)







Jeszcze tradycyjnie kolaż wszystkich czterech.

Mam nadzieję, że młodziutka Jubilatka była zadowolona. 



Dziękuję Wam za wszystkie komentarze i pozdrawiam cieplutko:)

10 komentarzy:

  1. Aniu wiesz to chyba jednak nie dal mnie taki hurt kartek. Ja muszę ciągle robić coś w innej technice. No może jak bym z tego chleb miała to bym inaczej mówiła. Twoje kartki są rewelacyjne więc nie dziwota że mają takie wzięcie. Ale podziwiam Ci bardzo, za ich ilość.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia i twórczych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  2. frozen, tak uwielbiana bajka przez dzieci, super bajkowe karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane kartki i każda inna. Na pewno bardzo się podobały fance Elsy.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu jestem pewna, że kartki skradły serce :)). Oglądałam tylko pierwszą część Krainy Lodu, na drugą nie poszliśmy do kina, bo jak stwierdził młodszy „najlepszy był tylko Olaf, a reszta to dziewczyńskie nudy” :)). Karteczki śliczne!!! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, ja zawsze podziwiam jak Ty potrafisz na jedną uroczystość zrobić tak różne kartki i wszystkie są świetne.
    Jaki fajny żuczek:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe karteczki Aniu, jesteś mistrzynią w radzeniu sobie z takimi wyzwaniami. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są Aniu, dla małej fanki Elsy idealne:)
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedna uroczystość, a tak różne kartki! Wszystkie rewelacyjne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki są prześliczne i jestem pewna, że Kornelka była nimi zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)