Obserwatorzy

środa, 5 sierpnia 2020

Abecadło z igły spadło

Witajcie!
Bardzo rzadko udaje mi się zawalić, ale tym razem poległam :(
Na szczęście doczytałam, że jeszcze mogę dokończyć haft, chociaż już dawno po terminie. Zabrałam się ostro do pracy, no i ufff... wyszyłam.
Ramka oczywiście wygenerowana komputerowo.

Aniu, Olu, przepraszam za takie opóźnienie, ale jak już wcześniej narzekałam, od czerwca mam ciężki czas;)

Jeszcze banerek do zabawy u Ani i Oli


Teraz mogę z czystym sumieniem zapisać się na następny wzorek;)

Zapraszam jeszcze do mojego ogrodu:)



Liliowce 











Róże zasługują na odrębny post;)

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze i pozdrawiam cieplutko:)

16 komentarzy:

  1. Hafcik wyszedł genialnie, a ogród... no bajka, niech to słoneczko jak najdłużej świeci :) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze można nadrobić w takich zabawach :) piekny hafcik, a jaki cudny ogród, wyjątkowe miejsce do wyciszenia i spokoju

    OdpowiedzUsuń
  3. To teraz i Ty Aniu masz swój uśmiech. A wo ogródku masz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sentencja z haftu zaskakuje i daje do myślenia :)
    Ogród wspaniały, jest co podziwiać! Ja swój niestety ograniczam do minimum, latka lecą i zdrówko już nie te co dawniej... dobrze, że będę mogła pooglądać u Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten haft wygląda u każdego inaczej, bardzo ładny i ciekawy.

    A ogród bajka. Zielono, gęsto, kolorowo, ale też przytulnie. Dobrze móc u innych pooglądać to czego samemu się nie ma :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny ten Twój ogród Aniu- u mnie tylko ten ciemny liliowiec zakwitł, reszta strajkuje, nie wiem, może po przesadzeniu? mam taka nadzieję, bo bardzo je lubię:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu najważniejsze, że udało się skończyć :). A ogród masz piękny!!! Miłego dnia kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu tak jak pisałam nic się nie stało, nie Ty jedna nie zdążyłaś na czas, ważne że haft skończony. Wyszło pięknie ta czerń z czerwonym wyglądają rewelacyjnie !!A w Twoim ogrodzie cudnie , na tej ławeczce w cieniu kwitów z radością bym spoczęła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja się pytam dlaczego moje agapanty nie kwitną?twoje są rewelacyjne,nie wspomną też o innych kwiatach i obrazku

    OdpowiedzUsuń
  10. Haft śliczny, oprawisz sobie spokojnie i będzie cieszył oczy.
    A w ogrodzie piękne, kolorowe lato. Masz fantastyczne liliowce. Czekam na post różany:)
    Uściski Anusiu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, wiesz, że Twój ogród mnie kusi i zachwyca.
    Haft pięknie się prezentuje.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu przeuroczo masz w ogrodzie piękne kwitnące :) Hafcik super - myśl przewodnia ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna myśl! Masz przepiękny ogród, idealne miejsce na odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. suer że udało CI się dokończy ten aft, kwiaty są cudowne :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak to mówią - lepiej późno niż wcale. W ogrodzie piękna pełnia lata :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)