Obserwatorzy

poniedziałek, 11 maja 2020

Wianki

Witajcie!

Dziś chciałam Wam pokazać moje ostatnie prace. Są to dwa wianki, ale zdjęciami Was zarzucę, bo żadne nie chce oddać rzeczywistego uroku, mimo że próbowałam przy różnym oświetleniu i na różnych tłach, a powiem nieskromnie, że jestem z nich bardzo zadowolona;)

Pierwszy z ptaszkiem, kolorystyka w odcieniach różu i fioletu, średnica wianka bez ozdób (bazy) 35 cm.








Drugi z motylkiem, w bielach i niebieskościach, średnica wianka bez ozdób (bazy) 30 cm.







Myślę, że wianeczki wpisują się w w majową zabawę u Reni, w której w tym miesiącu stawiamy na kolor. Myślę, że wiosenne kolory są, poza tym motylek, ptaszek (może to słowik), więc mam nadzieję Reniu że przyjmiesz?

Są dwa wianki, więc zrobiłam kolaż...

i banerek do zabawy u Reni


Dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie komentarze:) Pozdrawiam cieplutko:)

29 komentarzy:

  1. Brawo Aniu oba piękne kolorowe, ale mnie zdecydowanie ten biało niebieski się bardziej podoba. Fajnie że zabawa u Reni zaliczona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu przepiękna wianki i bardzo sie cieszę, że będą w mojej zabawie.:)Piękna kompozycja i kolorystyka, choć z racji umiłowania niebieskiego ten drugi mnie zachwycił:) buziaki przesyłam i dziękuje za wspólną zabawę

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba wianki bardzo mi się podobają., Leciutkie, zwiewne, delikatne kolorystycznie. Ptaszek dodaje uroku pierwszemu wiankowi.Podobnie jak poprzedniczki wybrałabym niebieski. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniutkie wianuszki, takie wiosenne
    pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj coś wiem na ten temat, że zdjęcia nijak nie oddaję kolorów ani uroku naszych prac. Ale mimo to Aniu widać, że przepiękne są te Twoje stroiki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wianki! Chciałabym się nauczyć je robić, ale to chyba nie jest moja mocna strona...

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękne wianuszki. Oba śliczne, ale ten fioletowy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, wianeczki są po prostu prześliczne!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo, bardzo ładne wianeczki. Kolorystycznie pierwszy przypadł mi do gustu, ale w drugim jest motylek... :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu! Stroki cudne! Każdy jedyny i wyjątkowy! Mnie serducho mocniej pika ku różowo-fioletowemu :-)
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne wianki, zwłaszcza ten z ptaszkiem.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu śliczne są Twoje wianki i na każdym tle prezentują się wspaniale :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne wianki, ale ze zdjęciami też mam problem, ile się namęczę,żeby uzyskać kolory i tak i tak nie wychodzą ech :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. podobaja mi się wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziś mi zdecydowanie bliżej do tego pierwszego wianuszka, potrzebuje ciepłych optymistycznych kolorów, ale oba wianki są piękne i bardzo wiosenne. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne wianki w wiosennej kolorystyce, bardzo mi się podobają :)
    Miłego dnia Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cuuudowne :)) Pierwszy bardzo mi sie podoba ,chyba przez kolorki :)) Pozdrawiam Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne wianuszki w pięknej kolorystyce oj ciężko by wybrać ....ale niebieski kolor bardziej lubię ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudne wianuszki Aniu, nie umiałabym wybrać jednego najpiękniejszego, bo oba na medal. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne wianuszki zrobiłaś. Prawdziwie wiosenne! Kolory również wiosenne i zachwycają mnie, a ptaszki urzekają... Są piękne.
    Pozdrawiam cieplutko Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oba piękne, ale ten w fioletach i różu podoba mi się bardziej - jest bardziej wyrazisty, a biało-niebieski zachwyca delikatnością :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki uroczy drobiazg, a jak cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu!
    Wianki są prześliczne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obydwa wianki świetnie się prezentują, jednakże ten pierwszy spodobał mi się najbardziej :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne wiosenne wianki. Aniu niebieski to jedynie słuszny kolor, dlatego ten własnie wianek skradł moje serducho. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne wianki zrobiłaś. Lubię właśnie takie w jednej gamie kolorystycznej. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne takie kolorowe:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bialo niebieski jest rewelacyjny, mimo, że ma takie zimne, lodowe kolory!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)