Obserwatorzy

środa, 6 maja 2020

Kości zostały rzucone

... czyli zabawa u Ani z Kreatywnej Jacewiczówki

Powiem Wam, że każde rzucanie kostką wywołuje u mnie ciekawość i stres, zresztą chyba jak wszystkich z Was, jedne elementy bardziej mi pasują, inne mniej.Tym razem los nade mną czuwał;)

Wypadło 1 i 6, czyli według tabeli motyw dziecięcy
Super! Robię dużo dla dzieci, więc nie było problemu, chociaż świetnie pasowałby haftowany aniołeczek, ale jego już pokazałam;)

Zrobiłam kartkę na roczek Hani...



Na dziś tyle.
Dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie komentarze:) Pozdrawiam cieplutko:)

19 komentarzy:

  1. Śliczna, słodziutka i wzruszająca kartka dla maluszka.
    Serdeczności Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A to Ci się Aniu udało :) Piękna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka Aniu! Prace dziecięce są zawsze urocze :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta praca. Dziecięce karteczki są takie słodkie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie słodkie karteczki. Przepiękna karteczka.
    Serdecznie pozdrawiam, Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna karteczka Aniu.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna jest. Podoba mi się to Twoje rozwiązanie z tym ozdobnym wykrojnikiem po skosie. Daje to fajny efekt, koniecznie muszę i ja spróbować. Brawo Ty , jeżeli chodzi o kartki to zrobisz bez problemu na każdą okazję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka jest wyjątkowa:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczka z fajnymi elementami :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna pamiatka dla Hani

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna, słodka karteczka, Aniu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia z ptaszkami, nie ma to jak przyroda...
    A karteczki cudne jak zwykle :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna odpowiedz na wyzwanie rzucone przez kości!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)