Obserwatorzy

piątek, 8 maja 2020

Zielone kartki z konwaliami i motylami

... czyli kartkowanie u Ani

W tym miesiącu u Ani obowiązuje : konwalia, zielony i motyl.

Tak się złożyło, że co miesiąc robię dwie kartki, z których przynajmniej jedna jest z haftem. W kwietniu poległam z haftowaną kartką, ale w maju wróciłam do tego elementu.
Od razu zaznaczę, że w obu kartkach są wszystkie wytyczne.


Ta karteczka nie do końca mi się podoba. Po pierwsze, by konwalie były bardziej widoczne mogłam je wyhaftować na innym kolorze kanwy, po drugie - jeśli już wyszyłam na białej, mogłam podkleić białą bazę, bo zielona niestety przebija i hafcik, mimo że wyprasowany, wygląda jakoś nieestetycznie:(
Jednak już nie zmienię, co jest to pokazuję.



Z drugiej kartki już bardziej jestem zadowolona.






Jeszcze tylko banerek i druga zabawa odhaczona;)


Dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie komentarze:) Teraz biegnę do wnuków, ale odezwę się wieczorem. Pozdrawiam cieplutko:)

18 komentarzy:

  1. Obie są prześliczne! Bardzo mi się podobają bazowe papiery i motyle. Coś pięknego!:)Ale obie są super kompozycyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczne, cudowne kartki, piękne tła ta śliczna zieleń. Brawo !

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, obie kartki są prześliczne, niemal czuję zapach konwalii i świeżej zieleni. I te cudne motylki (to chyba Lemocraft).
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne kartki Aniu, cudnie wyglądają w tej zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie bardzo ładne, jednak mi haftowana skradła serce.

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie rewelacja, zwłaszcza ta haftowana.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki Aniu,uwielbiam kartki z takimi małymi hafcikami :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie są śliczne i bardzo wiosenne ale przyznam, że mnie się ta pierwsza bardziej podoba, ta trochę "niegrzeczna" kanwa dodaje klimatu rustykalnego.Pozdrawiam Aniu😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu wspaniałe są i zgadzam się z Olą odnośnie pierwszej karteczki. Świetny efekt wyszedł :)). Buziaki kochana i miłego weekendu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu obie kartki są cudne . Ten hafcik z pierwszej tez wyszyłam i wyszywałam na kanwie rustykalnej. Niestety konwalie też były niewidoczne musiałam im dodać kontury. Wszystkie moje hafty do kartek podklejam flizeliną z klejem . Nie przeszkadza im wtedy kolorowa baz i może ja traktować wykrojnikiem przez flizelinę nie strzępią się. Ciesze się że Twoje kartki są mocno zielone i mogę z czystym sumieniem zaliczyć je do tych z trzema wytycznymi.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie piekne, zielone, optymistyczne, wiosenne karteczki :) pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie kartki są śliczne. Dużo zieleni jak w maju.
    Też podklejam hafty flizeliną:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu nie narzekaj bo obydwie kartki są śliczne:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie się ten hafcik podoba, jest bardzo delikatny. Obie karteczki są śliczne, wiosenne i urzekające. Uściski Anusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zieleń kartki z konwaliami aż tchnie świeżością, obie są śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam bym się nie czepiała, obie są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne karteczki, a hafcik konwaliowy cudowny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)