Obserwatorzy

niedziela, 12 stycznia 2014

Gram z WOŚP

... zresztą jak co roku, od wielu już lat.
Gram oczywiście tak jak potrafię, czyli przeznaczając swoje prace na licytację .
 Spieszyłam się i nie zrobiłam zdjęć gotowych serc... to tylko półprodukt...
... musicie mi uwierzyć, wszystkie były udekorowane,...
 ...podpisane i  pięknie opakowane...
 Na licytację przeznaczyłam również bransoletki shamballe ...
 ... i szal boa.

Mam nadzieję, że wszystko osiągnie jak najwyższą cenę:) 


Ostatnio bardzo rzadko do Was zaglądam, ale nastrój mam do niczego i nie chcę Was nim zarażać. Może, gdyby przyszła w końcu prawdziwa zima, to i na duszy byłoby lepiej... Niestety - za oknem listopadowa pogoda - szalejący wiatr, deszcz, brak słoneczka:(
Poza tym zbliża się  koniec półrocza, a to oznacza, że nosa znad papierzysk nie wychylam:(
Buziaczki dla Was:)
Pozdrawiam cieplutko moich nowych Obserwatorów:) Cieszę się, że do mnie trafiliście i zostaliście na dłużej:)

8 komentarzy:

  1. Na pewno pójdą za grubą kasę ;o) Powodzenia! I dużo dobrego humoru ;o))

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno będą wysoko licytowane! A szal boa dostanie zawrotną cenę:)
    Pozdrawiam Cię Aniu i głowa do góry! Niedługo wiosna!!! Pa

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, jesteś wielka o sercu jak galaktyka!!!! Podziwiam i życzę by Twoje prace osiągnęły jak największy sukces!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anuś, masz wielkie pełne dobroci serduszko:) Dobro, które dajesz kiedyś do Ciebie wróci:) Śliczności podarowałaś:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś Wielka Aniu, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim życzę Ci Aniu poprawy nastroju, i żeby na duszy było Ci lepiej i lżej!!!!!!!! To są najważniejsze sprawy!!! Fajne rzeczy zrobiłaś, śliczne serducha!
    Pozdrawiam cieplutko i uśmiechu życzę:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. no w końcu się pokazałaś...
    na pewno wszystko zeszło jak świeże bułeczki
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)