Obserwatorzy

niedziela, 19 stycznia 2014

Następny poduszkowy i boa

Za oknem resztki śniegu... żałuję, bo w zamian pada lodowaty deszcz, wieje okropnisty wiatr i mimo że jest -6 do -7 odczuwalna pewnie -15. Na dodatek od wielu już dni brak słoneczka... ech, nic tylko siedzieć w domu i robótkować, ale cóż, nie ma tak dobrze -  jutro znów do pracy:(
Mam mnóstwo prac zaczętych, ale już teraz nie przejmuję się, bo wiem że Wy też tak macie;) Czekam za feriami, może chociaż część uda mi się dokończyć.
A tymczasem pokażę następny hafcik jaki powstał dla Celinki, czyli na podusie dla chorych dzieciaczków...
Teraz może trzeba pomyśleć nad czymś z serduchem - może być dla mamy, ale równie dobrze na Walentynki ...


 I cały czas dziergam boa... jeśli macie ochotę te są do przygarnięcia;)

Odcienie fioletu i bordo ze srebrną nitką... nitka nie gryzie, całe szaliczki są mięciusieńkie.
 W ciepłych odcieniach - jakby pomarańcz, rudy i delikatny fiolecik ze srebrną nitką...
 I taki - na zdjęciu tego nie widać, ale to odcienie złota.


 Odcienie beżu ze srebrną nitką.

 I taki melanż jak widać na zdjęciu.


Na koniec pokażę Wam moje ciemierniki - jeszcze malutkie, ale jakie odważne:)

Pozdrawiam cieplutko:)

16 komentarzy:

  1. Cudny haft:) A boa potwierdzam, że mięciutkie, milusie i przyciągające wzrok innych:) Kwiatki w ogrodzie się pogubiły czy zawsze zakwitają w zimową porę? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciemiernik to zadziwiająca roślina, faktycznie bardzo odważna i bojowa, żadna pogoda jej nie przeszkadza. A Twoje boa są wspaniałe. Najbardziej mi się podoba ten złoty.
    Piszesz że szukają domu, zatem proszę o info na temat ceny to pogadam z małżonkiem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, ciemierniki w zależności od odmiany kwitną najczęściej późną jesienią lub koniec stycznia - luty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam Luna:) 25zł + 5 przesyłka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten hafcik!!! Podusia będzie piękna! Kolorowo i wiosennie u Ciebie Aniu:) a to za sprawą tych pięknych szalików boa...no i ta roślinka, ciemiernik przywołuję wiosnę:) Pozdrowienia przesyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te Twoje boa , piękne, bardzo mi się podobają...
    Zima i kwiaty :-)
    Niesamowite...

    OdpowiedzUsuń

  7. Podusia będzie urocza;)Hafcik z różą śliczny,mnie coś na róże wzięło ostatnio.
    Ja nie wiem co się dzieje,u nas krzaki mają nowe liście,niedawno zrzuciły ,a juz pojawiły się nowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hafciki jak zwykle łapią mnie za serce z dwóch powodów, pierwszy bo na szczytny cel, a drugie bo ja nie umiem jak wiesz, a szaliki są rewelacyjne i mam nadzieję, że wkrótce zgłoszą się do Ciebie po nie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne hafciki! Boa przecudne i w ładnych kolorkach!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko jak zwykle śliczne.U mnie ciemierniki już przekwitły a pogoda taka sama jak u Ciebie.Ciepełka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu - hafcik śliczny.Boa - "miodzio"
    Moje ciemierniki maja pączki i strasznie sucho, ale dzisiaj coś tam pada, to się napiją.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. ja śniegu w tą zimę jeszcze chyba nie widziałam.. Sam deszcz.. A kociak wyszedł superowo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, prześliczne hafciki.
    Boa jest w bardzo ładnych kolorach.
    Moje ciemierniki już przekwitły. Swoje kwitnienie zaczęły na początku listopada. Zrywałam je do świątecznych dekoracji.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę Aniu, że systematycznie wspierasz Celinkę ślicznymi kwadracikami... to dobrze
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. masz power w rękach, tyle na dziergałaś sama? A kwiatki rzeczywiście dzielne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam. Pani Aniu dziękuję za kurs xxx.Ja troszkę wyszywam, ale Pani rady są bardzo cenne, Czekam na IV część.Interesuje mnie czy haftuje Pani jednym kolorem do końca wzoru, czy też poszczególne fragmenty 10x10.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)