Obserwatorzy

niedziela, 26 stycznia 2014

Byście o mnie nie zapomnieli...

... coś szybciutko pokażę. Niestety, nie mam czasu na odwiedziny u Was, ostatni tydzień przed feriami, więc siedzę zakopana w papierzyskach!!! Pocieszam się, że jeszcze  tydzień i troszkę odpoczynku ( na pewno zbyt szybko zleci), wówczas wszystko nadrobię:)
W piątek koleżanka poprosiła mnie o pięć karteczek imieninowych... oj, minę miałam nietęgą, ale widząc jej błagalny wzrok, nie mogłam odmówić...






Ta mi się nie podoba, albo zrobię inną, albo ją zmienię!

Ta z kolei wydaje mi się najładniejsza, niestety - zabrakło już dziennego oświetlenia i nie widać jej pełnego uroku.

U mnie mroziło jak na Podlasiu, a przecież mieszkam w centrum ... wczoraj miałam nawet -21... dziś już temperatura  zaczyna wzrastać, było -15 i padał śnieg.


W karmniku i jego okolicy ciągły ruch. Oprócz wróbli i sikorek przylatują dzwońce ... straszne z nich rozrabiaki!










Pozdrawiam cieplutko:)

12 komentarzy:

  1. Aniu, wszystkie karteczki zachwycają swym urokiem:) a gości masz slodkich:) u nas teraz jest -12 przesyłam gorące uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć Anula...
    faktycznie mrozi u Ciebie jak i u mnie...
    karteczki ładniutkie i... oby szybciej ferie nastały
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu karteczki śliczne,a dzięki Tobie wiem co to za ptaszory buszowały u mnie na jodle i wyjadały nasiona z szyszek.Trzymaj sie dzielnie i oby do ferii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, mnie się podobają wszystkie karteczki. Są piękne. W całej Polsce zima i tęgi mróz. Mam tej zimy powyżej uszu...
    A co do dzwońców to nie tylko rozrabiaki ale bardzo śmiecą w karmiku.
    Świetnie je "ustrzeliłaś"
    Pozdrawiam Cię bardzo cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie martw się nie zapomnimy ;o) Piękne karteczki! Niezła masz stołówkę ;o) Pozdrawiam ciepło z zimnego Podlasia ;o)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, karteczki śliczne i nie rozumiem dlaczego się ich czepiasz.
    Stołóweczka "ful wypas",ptasiorki piękne i zadowolone.
    Do nas też zawitała zima, ale nie ma takiego mrozu, od -12 do -8.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się karteczki, są oryginalne i gustowne. Fajnie że dokarmiasz ptaki, one też potrzebują naszego wsparcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie piękne ale moją faworytką jest ta pierwsza ;)
    Ja bardzo lubię zimę...ale tylko na zdjęciach :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne karteczki. Pierwsza skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne karteczki!!! Wspaniale wykonane!!! Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki:) A ptaszki słodko wyglądają, też bym chciała mieć takich gości. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne kartki zrobiłaś, najbardziej podoba mi się pierwsza i druga...i wszystkie mi się podobają:)
    Ptasiorki fantastycznie uchwyciłaś na zdjęcia!!!
    Pozdrowienia ślę i miłej niedzieli życzę Ci Aniu:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)