Obserwatorzy

niedziela, 22 stycznia 2012

Moje pierwsze Candy

Do tej pory nie zapisywałam się na żadne Candy - uważałam, że...  by brać, trzeba też coś dać od siebie. Dziś skusiłam się na dwa losowanka u Asi i Joanny, ale  też szykowałam  dla Was niespodziankę, więc czułam się rozgrzeszona.
Moje Candy to jak widać ... broszka, drewniane korale, kolczyki i gazetka (mam podwójne numery...hehe), dołożę jeszcze niespodziankę, a może niespodzianki :)
Zasady:
1) Wstawienie u siebie w pasku bocznym banerka z linkiem.
2) Komentarz pod tym postem
3) Zabawa wyłącznie dla obserwatorów (mam ich mało, więc chcę docenić te osoby)
4) Zapisy do 13.02.2012r, losowanie w Walentynki - 14.02.2012r

                      Serdecznie zapraszam:)

30 komentarzy:

  1. Miło mi, że się zapisałaś na moje candy.
    Z wielką ochotą zapisuję się na Twoje cukierasy.
    Już Cię obserwuję i zostanę na zawsze.
    Z niecierpliwością czekam na wyniki:_)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się Joasiu i baaardzo mi miło:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zapisuje sie na te słodkości :) A najbardziej skusiły mnie te zielone korale sa cudne :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się Kasiu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za zaproszenie:) Oczywiście, że się zapisuję i staję w kolejce z wielką przyjemnością!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się przyłączam do zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Aniu ja nie mam bloga ,ale jako stały bywalec wpadłam popodziwiać Twoje słodkości.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spełniłam już wszystkie warunki zabawy i czekam na wyniki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, jak się cieszę, że będę miaLa spośród kogo losować:)
    Brydziu, następnym razem będzie dla ... może tych co komentują? A może dla wszystkich? Załapiesz się:)
    Ja dopiero wróciłam z pracy...miałam okropnisty dzień, a tu jeszcze nie koniec, za godzinkę mam zebranie...wrrr.
    Miłego popołudnia Wam życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bez zaproszenia ale też się przyłączam! Już lecę wkleić banerek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziś trafiłam na Twojego bloga i bardzo się z tego cieszę.Bardzo pomysłowe i ciekawe prace, więc będę zaglądać tu częściej. Już zapisałam się do obserwatorów i zamieszczam banerek u siebie. Super candy, szczególnie zależy mi na koralach i gazetce, bo mam już jeden numer. Wkrótce zorganizuję candy u mnie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie tu u Ciebie i przyjemnie, chętnie zajrzę częściej:) A cukierasy super rozdajesz także skorzystam z okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne prezenty przygotowałaś:)
    mam wielką ochote na tę gazetkę:)
    zgłaszam się
    pozdrawiam
    http://brakpomyslunanazwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne candy :) Grzecznie ustawiam się w kolejce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję się na cukierki i zostaje już tu z tobą :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Ps. Zapraszam do mnie na rozdawajkę

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ekstra nagrody:)
    zgłaszam się:)
    pozdrawiam,
    http://doriteczowyporanek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu. Zapraszam na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miło mi Cie poznać , z przyjemnością dołączę do Twoich obserwatorów i wezmę udział w zabawie.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie tu u Ciebie. Tworzysz piękne rzeczy.
    Miło mi dołączyć do Twoich obserwatorów.
    A teraz ustawiam się szybciutko do kolejki, bo wspaniałe cukiereczki rozdajesz.Mam wielką ochotę na gazetkę:)))
    Pozdrawiam.

    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. a czy jeśli dopiero tu trafiłam, ale mi się podoba i chcę obserwować to mogę wziąć udział w zabawie...?
    hmmm nawet jeśli nie to dodam info na swoim blogu :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. super candy :> z przyjemnością się dopisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dziękuję za zainteresowanie moimi cukierasami.
    Obserwatorem można stać się w każdej chwili, ważne by zmieścić się w terminie do 13.02.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. dołączam do obserwatorów, myślę, że będę częstym gościem i zapraszam na mój blog, oczywiście co do candy też staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Ustawiam się w kolejce do losowania, zapraszam do udziału w mojej zabawie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hello!
    Congrats!
    I woud like to play with you! Please enter my name….
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę, że mam gości z zagranicy, ale okey - nie zastrzegłam, więc gdyby los tak zdarzył - wyślę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdążyłam jeszcze!
    Zapisuję się z przyjemnością. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. W ostatniej chwili zdążyłam.Serdecznie pozdrawiam mari-sweetcarrot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)