Obserwatorzy

wtorek, 13 lutego 2018

Kartki przez cały rok - luty

Weźcie sobie kawę czy herbatę, rozsiądźcie się wygodnie, bo tym razem będzie dużo zdjęć;)

Dziś, jak w tytule, kartki na zabawę u Ani. W tej edycji można zrobić jedną karteczkę, ale widzę że dziewczyny szaleją, trochę się zawstydziłam, dlatego w lutym będzie ich więcej;)
W tym miesiącu również BINGO



Zacznę od zająca na łące;)
zając - listki - kokarda
Pamiętacie? Obiecałam pobawić się mediami, no i są tego skutki;) Przygotowałam kartkę w formie taga, przykleiłam fragmenty papierowych serwetek, gesso, pasta strukturalna przez maskę plastry miodu, trochę mgiełką, trochę farbą, mikrokulki i wyszło co wyszło;) Jeszcze nie zapałałam miłością do mediowania, ale na pewno nie jest to ostatnie moje z nimi spotkanie.




Druga wielkanocna
królik - listki - kokarda


Następna bardzo skromna...
królik - ażur - różowy
 Znalazłam kilka króliczków wydzierganych w ubiegłym roku i jeden musiał znaleźć się na kartce;)


I ostatnia wielkanocna. Ta podoba mi się najbardziej;)
królik - listki - kokarda lub królik - ażur - różowy





I jeszcze dwie na inną okoliczność.
Pierwsza na roczek Amelki.
kokarda - serce - perełki


I ślubna. Również według linii kokarda - serce - perełki



I kolaż...
Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe komentarze i odwiedziny:) Jutro znów się pojawię z kartką na zabawę u Ulki;)
Pozdrawiam cieplutko:)

20 komentarzy:

  1. Ale piekne karteczki, ale pierwsza naj... Nie rezygnuj z mediowania, bo dobrze Ci to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i gustowne.Jak bym miała wybrać najładniejszą to bym nie potrafiła dobrze,że nie muszą mogę podziwiać wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe karteczki poczyniłaś, Aniu!
    Podziwiam ten zmediowany, wielkanocny tag - świetnie Ci wyszedł, więc koniecznie działaj dalej...

    OdpowiedzUsuń
  4. No i poszalałaś:) Zawyżyłaś koleżankom poziom:) Odpoczywaj Kochana..,
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany Aniu ile pieknych karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaszalałaś z ilością. Piękne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu ale szaleństwo.. od razu widać , że masz ferie :-)
    Nie wiem na czym oko zawiesić bo wszystkie mi się niezmiernie podobają. Muszę się chyba przekonać do tych tekturkowych ozdób bo wyglądają rewelacyjnie na kartkach. Poza tym ostatnio spodobały mi się szydełkowe drobiazgi na kartkach , ten zajączek jest uroczy.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie .

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu szalejesz,szalejesz,a to szaleństwo jest piękne 🙂
    Wszystkie kartki bardzo mi się podobają,bardzo oryginalny tag :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci ,że żółte mi się najbardziej podobają, bo kojarzą z Wielkanocą, różowe ładne ale te z kolei nie kojarzą.Ale gusty są różne...
    Pozdrawiam serdecznie Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ohoho jaki wysyp przecudnych karteczek. Poszalałaś sobie Anulko. Karteczki rewelacyjne. Nie poitrafię wybrac najpiękniejszej. Widać miałaś wenę. Ślicznie dobrałaś kwiaty do bazy, tekturki idealne, a mediowanie wyszło Ci wspaniale. Jesteś niesamowicie zdolną osóbką. Buziaczki Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, cudny wysyp karteczek. Mediowanie udało Ci się na medal, ale najbardziej chwycił mnie za serce ten szydełkowy zajączek.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu,nie mam pojęcia o robieniu kartek,nie rozumiem tych Waszych oznaczę,ale kartki mi się podobają:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same cudeńka przygotowałaś:) napatrzeć się nie mogłam;) SUPER!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile karteczek?! Śliczne i różnorodne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu! Karteczki cudne! I taka ilość! Bardzo mi się podobają te wielkanocne!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak wiosennie na Twoich kartach. Ślicznie je skomponowałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Mediowanie wyszło Ci świetnie, pozostałe kartki jak zwykle zachwycające :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudne karteczki. Oczywiście moim faworytem jest kartka z szydełkowym króliczkiem. Druga to, ta z ażurowym serduszkiem :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)