Obserwatorzy

piątek, 9 lutego 2018

Pierwszy raz x 5

Witajcie!
Dziś karteczka, w której (jak w tytule) zastosowałam aż pięć razy różne rzeczy po raz pierwszy, i tak:
1) forma sztalugowa
2) nit
3) shaker box
4) cekiny
5) pieczątka

Miałam do zrobienia karteczkę na szóste urodziny wnuczka koleżanki, a że robię jej już od kilku lat to i wymyślić coś nowego było trudno, dlatego postanowiłam zrobić inną formę, formę sztalugową.



Zakupiłam sobie zaciskacz do nitów, dlatego mogłam już go użyć na tagu.
Z tym zakupem miałam małą przygodę;) Moim dzieciom suszyłam głowę, że jak będą w większych marketach mają mi kupić taki sprzęt. Andżela z Damianem spotkali i kupili, a syn z synową nie wiedząc o tym kupili drugi, nawet cały zestaw: urządzenie do robienia dziurek, zaciskacz do nitów i zaciskacz do zatrzasków;) No cóż, było tanie, więc zostawiłam wszystko.
Początkowo nie miałam ostatecznej wizji kartki, zresztą najczęściej tak mam, dlatego zrobiłam bazę, przygotowałam tag i myślałam co dalej. Przy okazji zakupów w sklepie internetowym wpadł mi w oko shaker box w kształcie serca i już wiedziałam co zrobię. Nie jest to zupełnie to co miało być, ale to mój pierwszy raz;)
Do środka wrzuciłam parę cekinów. Mogłoby być więcej, ale nie lubię ich używać, dlatego nie miałam w tym kolorze, inne jakoś mi nie pasowały, których zresztą też mam niewiele, więc jest jak jest;)
Ostatnim pierwszym razem jest zastosowanie pieczątki "Dla Ciebie". Mam dużo pieczątek, bo przy okazji innych zakupów od czasu do czasu zakupiłam jakąś, a nie wiem dlaczego nigdy jeszcze z nich nie korzystałam.

 Kartka będzie wysłana do Anglii i mam nadzieję że spodoba się małemu jubilatowi.

Zastosowałam cekiny, dlatego zgłaszam ją na wyzwanie w Kartkowym ABC

W końcu i ja doczekałam się - zaczynam ferie!!! Uff, już myślałam że nie dam rady, ale jakoś dożyłam;) Nareszcie będę mogła nadrobić zaległości u Was.
Pozdrawiam ciepluteńko, mimo że od kilku dni mrozi konkretnie:)

22 komentarze:

  1. Śliczna karteczka Ci wyszła , będzie się podobała na pewno, bo oni tam takich nie mają :-)
    Co za nazwy tutaj padają ciekawe , jak czary mary u dobrej wróżki :-)
    Komletnie się nie znam na robieniu karteczek , ale podziwiać mogę :-)
    Pozdrawiam serdecznie Aniu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu:)
      Nazwy dopiero stopniowo sobie przyswajam;) Wiadomo, że jak nas coś interesuje to zgłębiamy temat. Pozdrawiam Krysiu:)

      Usuń
  2. Ja to bym na jednej kartce w życiu tyle nie zmieściła, a Tobie się udaje i jeszcze bardzo fajnie to się komponuje, ale dla wnuczka to wiadomo, niczego nie można żałować:-) Pozdrawiam prawie-feryjnie, bo jutro jeszcze obowiązki studniówkowe mnie czekają:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłej zabawy Olu, chociaż wiem że to bardziej obowiązek niż zabawa:)

      Usuń
  3. Aniu, wspaniały pięciokrotny debiut. Kartka jest prześliczna.
    Udanych ferii i dobrego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu:) Takie słowa od kartkowej Mistrzyni to dla mnie wielki komplement.

      Usuń
  4. Cokolwiek byś pisała o "pierwszy raz x 5" to kartka mi się bardzo podoba:)Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu cudny ten debiut x 5. Wszystko udało Ci się wyśmienicie. Świetna ta kartka wyszła. I te kolory są rewelacyjne.
    Odpoczywaj przez ferie, choc jak Cię znam pewnie pochłoniesz kilkanaście książek i zrobisz całe mnóstwo kartek .
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:) Dla mnie odpoczynek to właśnie pochłanianie książek i rękodzieło i ciesze sie że nareszcie mam na to czas. Pozdrawiam Skarbie:)

      Usuń
  6. Aniu , próbowałam napisać komentarz z komórki. Dobrze, ze nie udało mi się bo jednak na większym ekranie dopiero widać cały urok Twojej pracy. Dla sześciolatka i na szóstkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No i wyszło Ci pierwszorzędne pierwszorazowe cudeńko :-) U nas mróz powoli odpuszcza. Chyba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna karteczka wyszła!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu jaki piękny popiątny debiut, śliczna karteczka oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna jest ta kartka. Niesamowicie przyciąga mój wzrok,jest ciekawa i wyważona, wszystkie elementy współgrają ze sobą jak składniki świetnego dania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu,
    ta kartka urodzinowa to małe arcydzieło. Jestem nią zachwycona.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka Aniu. Masz wspaniałe dzieciaczki. No i udanego "leniuchowania" ci życzę 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna karteczka :) Wspaniale wykorzystałaś te 5 nowości:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)