Obserwatorzy

niedziela, 18 lutego 2018

Karteczka z ćwiekiem

Dziś przychodzę do Was z karteczką, która powstała z tęsknoty za wiosną.

Przy okazji zaliczam następne wyzwanie w Kartkowym ABC.
Tym razem literka Ć jak ćwiek.
Gdy to zobaczyłam pomyślałam - tym razem polegnę:( Z ćwieków nigdy nie korzystałam, więc nie miałam potrzeby ich zakupu. Zaczęłam przeszukiwać moje przydasie, a jest tego że ho, ho, albo więcej i ... eureka! Znalazłam! Nawet cztery, ale tylko ten jeden pasował mi kolorystycznie;) Dobrze być jednak chomikiem;)

Z karteczki jestem zadowolona, chociaż rodziłam ją długo i w bólach, ale ostateczny efekt mnie zadowala.

Jest taka "na bogato";)
Papier z kolekcji Laserowe Love - Lawender Date 05. Poznęcałam się trochę nad nim, przetarłam, rozdarłam, podtuszowałam. Tag wycięty z kolekcji French Journey Cards 2 (ScrapBerry's) za pomocą mojego nowo zakupionego wykrojnika, motyle z Lemon Craft Vintage Time 016, kwiatki robione i zakupione, pręciki, listki z mojego ulubionego wykrojnika, siateczka to resztki moskitiery i wisienka na torcie , czyli wymagany ćwiek. Całość spryskałam perłową mgiełką.

To tyle danych technicznych, których najczęściej nie podaję, bo odszukanie nazw papierów z których korzystam często zajmuje trochę czasu, tym razem mam go więcej, więc się postarałam;)
A teraz zasypię Was zdjęciami;)







Mam nadzieję że spodobała Wam się moja praca, a przede wszystkim że spodoba się przyszłej właścicielce;)
Pozdrawiam i życzę Wam miłej niedzieli:)

27 komentarzy:

  1. Kartka bogata ale również urocza. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się na kartkach nie znam, ale fajnie że są te wyzwania, które mobilizują do kreatywności i poszukiwania nowych dróg.
    Też jestem chomikiem i czasem jak zrobię porządek to po kilku miesiącach żałuję, że coś oddałam albo nawet wywaliłam.
    Bardzo fajna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, wyzwania wyzwalają kreatywność. Jeśli chodzi o porządek to bardziej odnajduję się w bałaganie;) Po każdych porządkach nie wiem wg jakiego schematu układałam;)
      Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Praca bardzo mi się podoba, przypomina ,że wiosna tuż tuż...:-)
    A co to jest ćwiek ??
    Pozdrawiam Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu:)
      Ćwiek to taki niby gwóźdź z rozdwojonymi nóżkami i ozdobną główką. Ćwiekami często ozdabiane są np. kurtki, torebki, paski itp. Tu ćwiek jest bardziej ozdobny, to ten różowy niby koralik przy napisie "Dla Ciebie".

      Usuń
  4. Piękna kartka i bardzo wiosenna:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, ta kartka na pewno zachwyci przyszłą właścicielkę, bo jest przecudna. Zawiera w sobie ducha wiosny i aż się weselej robi na sercu na jej widok. Cudna jest po prostu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piszesz, że "rodziłaś" ją długo ale wyszło małe arcydzieło.
    Serdeczne pozdrowienia, Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu piękna wiosenna kartka:)
    podziwiam i też z utęsknieniem czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na bogato i baaaaardzo pięknie! U Ciebie już zapachniało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu,ja nie mam zielonego pojęcia o tworzeniu kartek,ale cały czas podziwiam,bo Twoje są piękne:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo wiosenna praca, śliczne kolorki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu pięknie jest tak bardzo wiosennie i bardzo na bogato. Moja niecierpliwa natura chyba nigdy nie pozwoli mi zrobić takiej kartki . Jak projektowanie i układanie zajmuje mi więcej jak godzinę rzucam wszystko w kąt. Zresztą nie potrafię robić takich przestrzennych kartek. Więc chyba pozostanę przy moim płaskim hafcie krzyżykowym :-).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny, wiosenny klimat, Aniu!
    Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. No pięknie Anusiu - jestem zachwycona tą kompozycją! Wiosenna, kolorowa i bardzo radosna. Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak najbardziej urodziwą karteczkę poczyniłaś !
    buźka Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna i wiosenna karteczka:) Tag z ptaszyną urzekający. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała i taka wiosenna :) Och jak ja już za nią tęsknię :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna wiosenna kartka :) Ja także czekam na piękną zieloną wiosnę, póki co trzeba cieszyć się wiosną w rękodziele :) Dziękuję za wzięcie udziału na blogu Kartkowe ABC, Ć jak ćwiek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekna wiosenna karteczka i najwazniejsze ze wlascicielka zachwycona, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna, energetyczna, wiosenna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)