Obserwatorzy

wtorek, 27 lutego 2018

Romantyczna karteczka ...

... z drucianą ozdobą.

W tym roku biorę udział w wyzwaniach Kartkowego ABC i wiedząc, że po powrocie do pracy będę miała dużo mniej czasu na kartki, jeszcze w czasie ferii zrobiłam karteczkę z myślą o tym wyzwaniu. Pomyślałam że będzie litera D, .... no i co tu projektantki mogą wymyślić: drzewo, drabinę, domek, drut ? 
Postawiłam na drut i zrobiłam karteczkę z drucianym drzewkiem, a raczej gałązką z listkami. Takie drzewko widziałam kiedyś na youtube u Magic Place. Swoją drogą uwielbiam kobitkę, jest taka życiowa;)
Oczywiście moje drzewko/gałązka nawet nie umywa się do Jej pracy, ale nie jest źle, poza tym  zawsze to coś innego. 
Zadowolona z siebie czekałam na podanie tematu wyzwania, a tu zonk, projektantkom D skojarzyło się z dratwą!
Przeraziłam się, niby coś tam gdzieś o dratwie słyszałam, ale nie umiałam dokładnie określić co to takiego, kojarzyła mi się jedynie z szewcem. Szybko zapukałam do wujka google i... hura! Dratwa to po prostu sznurek lniany! Hihi, sznureczki lniane wykorzystuję prawie w każdej pracy, w tej też, więc mimo że nie drucik, ale jednak pasuje;) Wykorzystałam też jeden z wcześniej robionych kwiatków z organzy (pokazywałam tutaj ). Jak pamiętacie robiłam kilka różnych,  jednak w tym kolorze najbardziej mi się podobają.
No to zapraszam do oglądania:)





Jestem z niej zadowolona i mam nadzieję że Wam również się podoba;)
Trzymajcie się cieplutko:)

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładna karteczka ze sznureczkiem:) Powodzenia w wyzwaniu Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu karteczka super, ale co ja się najpierw tego drucika naszukała.... a dopiero potem zobaczyłam że to taka ładna ozdoba z tego drucika powstała, ślicznie wkomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu świetne ta kartka. Drzewko druciane wyszło świetnie a dratwa to faktycznie często u Ciebie bywa. masz juz swój niepowtarzalny styl , poznam twoje kartki wszędzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka, szkiełka na druciku dodaja uroku, jak również wszystkie kwiatki 💋💋💋pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest dratwa, jest drucik i jest ładnie :-)
    Pozdrawiam Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka, Aniu!
    Widzę, że ferie pozwoliły Ci poszaleć w temacie rękodzieła :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka jest niesamowita. Gratuluję pasji i talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Aniu wybrnęłaś z sytuacji :) Karteczka jest prześliczna, gałązka to świetny pomysł no i te Twoje kwiaty - pasują idealnie. No cudeńko!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu karteczka jest prześliczna, romantyczna, bajkowa. Gałązka z drucikiem fajnie się wkomponowała. Masz świetne pomysły. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, świetna kartka, fajnie udało się z tą dratwą. Mnie się ona zawsze kojarzy z Szewczykiem Dratewką:)
    Tezż lubię Magic Place.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu super karteczka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu-karteczka"Dla Ciebie" tzn dla mnie???Super:)))Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna. świetnie skomponowana. Kwiaty urocze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kartka :) potwierdzam słowa Ani że masz swój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale Ci się udało wpasować w wytyczne, kartka piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę powodzenia w wyzwaniu Kartkowe ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartka jest fantastyczna :) Zakochałam się w tej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna, i na pewno pracochłonna kartka. Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu na blogu Kartkowe ABC :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)