Obserwatorzy

poniedziałek, 20 stycznia 2020

Wielkanocnie i wiosennie

Styczeń, a ja tu takie banialuki wypisuję;) Jednak większość z Was na pewno domyśla się, że chodzi o zabawę u Ani.

W tym roku mamy już V edycję, w której tematem przewodnim są kwiaty.
Myślałam że nie będzie problemu, ale jakże się myliłam, przynajmniej jeśli chodzi o styczeń;) Gdy przysiadłam do tworzenia kartek okazało się, że mam już problem z przebiśniegami. Nie mogłam znaleźć ani papieru scrapowego z tymi kwiatami, ani tekturki, ani nawet jakiś elementów do wycięcia. Z barankiem mam ten problem, że nie chcę robić zbyt dużo kartek wielkanocnych, a do innych mi nie pasuje. Biel niby często wykorzystuję, ale nie jest to jakiś przeważający kolor, zawsze występuje jako dodatek, więc przepraszam Aniu, ale tym razem tylko jedna karteczka, za to z wszystkimi elementami, czyli: przebiśniegi, baranek i biel.
 Przebiśniegi nawet mnie rozśmieszają, w założeniu miały być quillingowe, ale nie chciało mi się sięgać po zestaw do tej techniki, zwijałam po prostu na ołówku, więc są jakie są;)
Mam nadzieję Aniu,  że mimo wszystko przyjmiesz;)

Jeszcze banerek do zabawy u Ani.

A za oknem tytułowa wiosna...



Goździki kwitną całą niby-zimę;)


Jedynie ciemiernik kwitnie zgodnie z kalendarzem
Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe komentarze i pozdrawiam cieplutko:)

20 komentarzy:

  1. Aniu pewnie że przyje kartkę z wielka radością, tym bardziej , że są na niej wszystkie trzy wytyczne. Nie każdemu muszą one pasować więc ty bardziej doceniam tą jedna kartkę. Poza tym quillingowe przebiśiegi są cudne.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, piękna kartka! Te przebiśniegi mnie bardzo zachwyciły!! Pięknie to wymyśliłaś :)). W niedzielę byliśmy na spacerze w lesie i niektóre drzewa już pąki wypuściły. Kurka za szybko :(. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka wiosna u CIebie! Nie tylklo na kartce :) super karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wiosna u Ciebie Aniu w ogrodzie i na karteczce! Czekam na wiosnę, ale mogłaby jeszcze kilka tygodni poczekać. Dziwnie się dzieje w naszej przyrodzie.
    Pozdrowienia zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka rewelacyjna. Deskowane tło wciąż mnie zachwyca, a quillingowy przybiśnieg jest genialny. To nic że na ołówku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna kartka i chyba bardzo adekwatna do tego co mamy za oknem;)

    OdpowiedzUsuń
  7. My też mamy piękną wiosnę tej zimy :) Aniu super karteczka, a te przebiśniego mi sie bardzo podobaja, gdybym ja je próbowała skręcic to wtedy można by się było z nich pośmiać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne karteczka z przebiśniegiem :) u mnie daleko do wiosny, przymrozek, szron, zimno, brrr

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna karteczka, a jakie piękne kwiaty na zdjęciach. Tutaj zimno, smutno, mróz

    OdpowiedzUsuń
  10. W Twoim ogrodzie prawdziwa wiosna, u mnie stoi bukiet, narwanych nad Bugiem bazi :D
    Karteczka śliczna;
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oryginalna karteczka:)Aż przyjemnie popatrzeć na tę wiosenkę:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie pisz, nie chciało mi się. To duża umiejętność zrobić tak ładne kwiatki korzystając z specjalnych przyrządów.
    Śliczną kartkę zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wychodzi na to, że i bez specjalistycznego sprzętu można stworzyć coś pięknego :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki Aniu, a brak zimy niepokojący... Pozdrawiam ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, piękna wiosna w ogrodzie i na kartce. Świetnie sobie poradziłaś z przebiśniegami.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba ta kartka z przebiśniegiem.
    Trochę żal mi tych kwiatów w ogrodzie. Przyjdzie przymrozek i...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowite. Już pierwsza kartka wielkanocna, i z pierwszym wiosennym kwiatem, przebiśniegiem.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna kartka ze wszystkimi wytycznymi. :)
    U Ciebie sporo wiosennych akcentów. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna karteczka :) U mnie za oknem na zmianę wiosna i paskudna jesień, a zimy brak

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)