Obserwatorzy

niedziela, 12 stycznia 2020

Na WOŚP i dla Starszaczki z Niegowa

Witajcie!
Jak co roku, w tym również, przekazałyśmy z Andżelą parę gadżetów na WOŚP.
Andżelika zrobiła piękne bukieciki i kwitnące drzewko...




Ode mnie prezent zbiorczy, czyli moja chusta i zakładka, od siostry kurki i zajączek, i od Was to co zostało z kiermaszu dla Basi.
Mam nadzieję, że wszystko znajdzie nabywców, a WOŚP znów pobije swój rekord.

grudniowym poście wspominałam o akcji karteczka dla Starszaków z Niegowa
Każdy mógł wybrać sobie osobę lub osoby i wysłać karteczkę. Ja wybrałam Irenkę, przeczytałam że lubi wszystko co ciepłe i kolorowe, więc z karteczką wysłałam mały prezencik.
Miałam jeszcze włóczkę, więc zrobiłam szaliczek boa...

... dołożyłam tęczowe mitenki i korale, filcowaną bombeczkę, herbatę malinową i słodkości.




Mam nadzieję, że Irenka była zadowolona z takiego Mikołaja;)

Na zakończenie kwitnący parapet;)
Wszystkie moje grudniki już przekwitły, dopiero teraz zdecydował się najstarszy.
 Zakwitło też kalanchoe


Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe komentarze i pozdrawiam cieplutko:)

23 komentarze:

  1. Aniu masz wielkie serce, prześliczne te prezenty przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna paczucha i dary przekazane na wośp równiez. Wielkie serce i cudowny czyn. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDNE prezenty przygotowałaś!! Masz wielkie serducho!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymamy kciuki, aby licytacje osiągnęły jak najwyższą cenę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe upominki.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dary na WOŚP a prezenty też wspaniałe.
    Aniu, jesteś wspaniałym człowiekiem o wielkim sercu!
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomaganie jest fajne, Twoje upominki też, no i miło że to zwyczaj rodzinny. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu piękne gest , na pewno a WOŚP wszystko pójdzie na pniu, czego życzę z całego serca. A prezencik dla Irenki przygotowałaś cudny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu wspaniałości przygotowałaś, kwiatki Andżeli cudne ( z czego one są ) I w domu cudnie zakwitły kwiatki :)
    Aniu już wiem masz nową wersję beta tam nie wiem co i jak, ale możesz na chwile przejść do starej ...czyli najedz na swoją nazwę przydomek który stworzyłaś (pomarańczowy pasek ) i wyjdź z bety i wtedy na czarnym pasku biblioteczka i wklejki na bloga mam nadzieje, że już dojdziesz co tam dalej ....trzeba wypełnić i pobrać kod (zawsze możesz powrócić potem do nowej wersji klikając w beta)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko, za chwilę spróbuję:) A kwiaty są z pianki. Dziękuję w imieniu córci:)

      Usuń
  10. Aniu, masz wielkie serce i same cudności przygotowałaś. Bardzo podobają mi się bukieciki Andżeliki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe rzeczy przygotowałaś zarówno na licytację, jak i dla Irenki. Mam nadzieję, że licytacja pięknie zasili konto WOŚP, zaś Irenka miała uśmiech na twarzy otwierając tak wspaniałą paczkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, ile serca widać w tych pracach. Pięknie!!! Wspaniale z Waszej strony! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu piękne rzeczy poleciały na licytację,te bukiety Andżeli są śliczne :)
    Macie wielkie serduszka ❤️
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, masz wielkie serce <3 Przepiękne prezenty przygotowałaś. Jestem pewna, że znalazły nabywców, a Irenka była szczęśliwa :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne prace i prezent:) pozdrawiam Aniu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. I na WOŚP i dla Irenki - wszystkie prezenty piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe prezenty Aniu, masz wielkie i bardzo piękne serce.
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super prezenty, brawo Ty! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu piękne prezenty i WIELKIE SERCE!!!!Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne fanty i prezenty dla Irenki przygotowałaś z córką Aniu:) A kwitnące roślinki wyglądają prześlicznie...Aż się chce wiosny, patrząc na kwiatki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe niespodzianki obie przygotowałyście!!!
    Jak pięknie, że tyle dobrych Ludzi wokół:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)