Obserwatorzy

sobota, 19 września 2020

Rudo, pomarańczowo i papierowo

 Witajcie!

Do tej pory mogłam jeszcze zmieniać na starą wersję bloggera, od wczoraj lub przedwczoraj nie ma takiej możliwości i ... wszystkiego mi się odechciało:(  

Nie wiem po co chcą nas na siłę uszczęśliwiać!!! Nudzi im się czy co???

Za rok powinnam obchodzić dziesiątą rocznicę blogowania, ale nie wiem czy w ogóle mam ochotę się tu męczyć. Prowadzenie bloga powinno być przyjemnością, a nie stresem, stresu jest dosyć w życiu codziennym:( Obecnie do pisania postów zmuszają mnie jedynie zabawy, do których się zapisałam, ale postanowiłam, że będę je łączyła, dlatego pewnie w miesiącu pomęczę się z dwoma postami - jeden na zabawy rękodzielnicze, drugi czytelniczy. Oczywiście robię wiele kartek i innych robótek, ale niestety nie będę mogła się nimi pochwalić, nie chcę spędzać pół dnia na pisaniu posta:( 

Dziś właśnie post łączący zabawy rękodzielnicze.

Jesień za progiem, dlatego znowu złapałam za szydełko i zrobiłam parę dyń oraz grzybków, na pewno powstanie więcej. Grzybki robiłam po raz pierwszy, muchomor powstał według tego filmiku, a pozostałe robiłam już swoim sposobem.


Specjalnie ćwiczyłam grzyby, bo u Reni ...



... spodobało mi się przysłowie  - Wrzesień chodzi po rosie, zbiera grzyby we wrzosie.


Na brzozowym plastrze przykleiłam mech, wrzos, szyszki, żołędzie i szydełkowe grzybki. Myślę, że rudości wystarczy? W ogóle to mam problem z tymi wrześniowymi zabawami, bo u Reni rudy, u Ani pomarańczowy, czyli kolory których nie cierpię i chyba nigdy ich nie używam, a tym razem musiałam;)

Spodobał mi się ten jesienny stroik, dlatego jeszcze parę zdjęć,... niestety nie umiem wybierać rozmiaru:(




Następna praca jest na zabawę u Ani, gdzie we wrześniu obowiązuje: róża, pomarańczowy, sznurek.


Nie będę marudziła, bo Ania sama posypała sobie głowę popiołem hehe, zagryzłam zęby i cos tam zrobiłam;) Są wszystkie trzy wytyczne, więc szefowa musi być zadowolona;)



I ostatnia zabawa, to zabawa Kości zostały rzucone


Tym razem wypadło 1 i 4, czyli papier


Papier, dla osoby najczęściej tworzącej kartki, to wymarzone hasło. Mam dużo kartek, których jeszcze nie pokazywałam, które swoją drogą pasowałyby do wielu haseł, tym razem  kartka na Komunię Świętą Hani.



Na zakończenie chciałam pochwalić się  prezentem od Basi, która ogłosiła rozdawajkę na swój następny tomik poezji. Chętnie się zapisałam, chociaż ze swoim szczęściem nie liczyłam na wylosowanie, a tu któregoś dnia przesyłka, a w środku...


... dwa tomiki wierszy i przepiękna kartka! Basiu, jeszcze raz dziękuję:) Jestem szczęśliwa, bo mam już 3 Twoje tomiki :)

Uff, jakoś dobrnęłam do końca;) Mam nadzieję, że post się opublikuje i jako tako będzie wyglądał. 


Dziękuję Wam za wszystkie komentarze i życzę miłej niedzieli:)

33 komentarze:

  1. Zacznę od tego że nie rozumiem Twojego utyskiwania na nowego Blogera. Post wyszedł super. Generalnie nikt nie lubi zmian ale nie taki diabeł straszny. Ja też nie jestem nim zachwycona ale w miarę szybko opanowałam. Jeżeli chodzi o zmianę wielkości zdjęcia , ta jak go zaznaczysz wyświetli się taki prostokącik. Po prawej na końcu masz takie koło zębate jak w niego klikniesz masz opcje wielkości zdjęcia takie same jak były w starym blogerze, Wybierz jakie ma być zdjęcie i zatwierdź zmiany. Wszystko, zdjęcie wyświetli się takie jak chcesz. Jak czegoś nie wiesz zawsze możesz do mnie zadzwonić pomogę. Gwarantuję że po miesiącu będziesz śmigać aż miło !!
    Co do prac, wszystkie są świetne. Zachwyciły mnie szydełkowe grzybki i stroik jaki z nimi zrobiłaś. Co do kartki jest rewelacyjna. Bija z niej pomarańczem na odległość. Aniu jest naprawdę cudnie. Kartka jak to u Ciebie piękna i elegancka , a poezji Basi gratuluje i trochę zazdraszczam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz Aniu w nowej wersji coś lepszego? Ja nie widzę. Szlag mnie trafia że wszystko jest ukryte i by wybrać to co chcę zrobić muszę wchodzić głębiej. Człowiek się zawsze przystosuje, ale po co? Powinno się ułatwiać, nie utrudniać.

      Usuń
  2. Prześliczne prace, szczególnie mnie zachwyciły szydełkowe "dary lasu" :). Gratuluję wygranej u Basi, jej poezje na pewno sprawią Ci wiele radości!
    Nowy blogger mnie się też nie podoba. Owszem, wszystkiego można się nauczyć, nie taki diabeł straszny, tylko się pytam po co te nowinki, wodotryski i inne cuda-wianki, skoro dla większości użytkowników są nieprzydatne, a to co chce się mieć pod ręką to zostało gdzieś poukrywane, trzeba się za każdym razem naklikać... Jakiś programista chyba chciał się popisać jaki to jest kreatywny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie takie same odczucia. Dziękuję Małgosiu:)

      Usuń
  3. Piękne prace. Dynie wyszły Ci jak żywe :) Kartki piękne i do pozazdroszczenia.

    Buziaki, Aniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się podpisuje pod tym co napisałaś o blogerze! Nie mam wpływu na to co robię z postem bo bloger i tak sam decyduje. Wkurzasz mnie to i tak jak Ty tracę ochotę na blogowanie...Ja rozumiem zmiany...Ale te są dla mnie mało czytelne...za to Twoje prace jak najbardziej! Szczególnie grzybki! Sa rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, ani się waż!! dasz radę, tylko teraz pewnie kumulacja problemów była. co nie? Za rudym osobiście też nie przepadam, ale moje Córy go lubią a jedna nawet się pofarbowała i jak tu Jej nie lubić? Stroik wyszedł Ci genialnie- podziwiam szczerze za ilość i wykonanie. Tak samo kartki, nawet jak coś nie pasuje to profesjonalistka taka jak Ty zawsze da radę:) dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do bloggera Aniu to mam tak samo. Daję sobie z nim rade, bo głupia nie jestem (może głupia, ale nie aż tak), ale wszystko trwa 2 razy dłużej i jest dwa razy więcej klikania. I te odstępy, które robi jak on chce, a nie jak ja. Jednym słowem - da się go okiełznać, ale jest o wiele gorszą wersją od poprzedniego.
    A co do Twoich dzisiejszych prac, to ja Aniu jestem nimi oczarowana. Karteczka w pomarańczowym kolorze jest bossska :) Jesienne dary wspaniałe, a stroik z grzybkami... CUDO! Zakochałam się w nim i zazdraszczam :) Oczywiście tylko tak pozytywnie. Miłej niedzieli Ci Aniu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie najbardziej denerwuje w obecnym bloggerze wstawianie zdjęć... Wcześniej wgrywałam kilka jednocześnie i udawało mi się zawsze wstawiać od razu w odpowiedniej kolejności. Teraz muszę wgrywać pojedynczo zdjęcia, aby była zachowana odpowiednia kolejność...

    Szydełkowe grzybki są rewelacyjny.
    Kartka z różami i kolorem pomarańczowym jest oryginalna, niepowtarzalna i urocza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu nadal wgrywasz więcej zdjęć, odklikujesz ramki i ponownie klikasz w zdjęcia w takiej kolejności jak chcesz żeby się wstawiły.

      Usuń
  8. Aniu!
    Post i Twoje prace są fantastyczne. Pamiętasz jak byłam załamana nowa formą Blogera? byłam niemal pewna, że na pierwszym nowym poście (jeżeli udami się go opublikować) zakończy się moje blogowanie? Aniu, jestem na 100% pewna, że następnym razem będziesz się śmiała z tych problemów.
    Powiem Ci szczerze, że nie taki straszny diabeł jak go malują. Owszem, teraz nie mogę wklejać kilku zdjęć jednocześnie, ale wpadłam w rutynę. Wklejam 6 zdjęć, później jest przerwa, kolejne 6 zdjęć, przerwa i tak dalej. Następnie cytat i w kolejnych pustych miejscach tekst.

    Całuję i życzę cudownej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ANIU!
    GRZYBKI PRZEŚLICZNE I TEN MALEŃKI STROIK TO ISTNE CUDO!!!!
    POZDRAWIAM SERDECZNIE:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko piękne, ale te grzybki mega rzucają się w oczy! są piękne :) az czuć nadchodzącą jesien

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć po ogromnie długiej przerwie. Twoje grzybki są prześliczne, normalnie bajeczne. Ja też zauważyłam, że przez te miesiące blogger się zmienił ale zmienia się i Facebook i Youtube to już mnie nic nie zdziwi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu! Ja Cię bardzo proszę nie poddawaj się! Bardzo lubię Twoje wpisy i zdjęcia! Nie pozbawiaj mnie tej przyjemności podziwiania rekodzieła i Twojego ogrodu!
    Jesienne szydełkowe skarby natury zrobiłaś obłędne!!! Kartki super a ta na wyzwanie u Ani rewelacyjna!
    Uściski Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje jesienne dary są przecudne, karteczki równie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe prace!!! Szydełkowe dary są super!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu kochana nie denerwuj się, to tylko blogger. Jestem pewna, że dasz radę i będziesz z nami jeszcze baaardzo długo :). Mnie osobiście on nie przeszkadza, nawet ma kilka fajnych funkcji. Śliczne są Twoje jesienne szydełkowe dary! A kartka na zabawę u Ani to cudo!!! Pięknie wyglądają te róże w koszu. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, grzybki są super. Podziwiam też kartki, rewelacyjnie poradziłaś sobie z tym nieszczęsnym pomarańczowym.
    Kochana, myślę, że wkrótce przyzwyczaisz się do nowego bloggera, a za jakiś czas nawet nie będziesz się zastanawiać, że była jakaś stara wersja.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne karteczki, i te grzybki śliczne...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tez nie lubię zawsze tych zmian... na szczęście z czasem się zapomina. Dasz radę! A grzybki urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne prace :))) Nie zniechecaj sie do bloggera , mam nadzieje ze szybko wszystko ogarniesz. Ja rowniez zmian nie lubie ,ale i nie chce bloga przez to stracic :)) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja miałam problem (zdjęcia przenosiłam, nie chciały się wczytać ) a teraz działa klikam obraz i mi pobiera ...mam nadzieje że i u Ciebie będzie dobrze :) Aniu wspaniałości stworzyłaś grzybki cudo i dynie super a karteczka odlotowa :)
    pozdrawiam mam nadzieje że to unormują

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu mam nadzieję, że uda Ci się pokonać trudności i będziesz nadal publikować posty. Piękne prace, mnie najbardziej urzekły róże w koszyczku (wspaniała kompozycja) i stroik z darami jesieni. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. No bez przesady, nie taki nowy bloger straszny, jak się na początku wydaje. Przyznaję, miałam moment słabości i chciałam wrócić do starej wersji, ale przecież program nie będzie mną rządził, tylko ja nim. Widzę, że nie ja jedna miałam problem z wstawianiem zdjęć i dopasowywaniem ich rozmiaru, nie wiedziałam też, gdzie kliknąć, żeby wstawić podpis do zdjęcia, ale wszystko to, czego najczęściej używam, mam już opanowane. Dasz radę i Ty, powodzenia :-)

    Prace przepiękne - osobiście uwielbiam pomarańcze i rudości, więc napatrzeć się nie mogę - i na grzybki i na różaną kartkę. Gratuluję wygranej w rozdawajce :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. "Zakochałam się" w tych grzybkach od pierwszego wejrzenia. Są cudowne. Zresztą dynie też. I na pewno się nie popsują. Karteczki jak zwykle pierwsza klasa.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczniutkie są te grzybki Aniu, stroik wygląda wspaniale. Zachwyciły mnie też pomarańczowe róże, no cudne! Od dawna poruszam się w nowym blogerze i na prawdę nie ma większych różnic. Czasami jeszcze coś zmieniają więc nie wszystko działa jak należy. Przyzwyczaisz się Aniu, to tylko kwestia czasu. Buźka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zachwycona jestem stroikiem z grzybkami. W naturalnym środowisku wyglądają jak prawdziwe:)
    Kosz z pomarańczowymi różami jest przepiękny. Kartka komunijna jest niezwykle klimatyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny leśny klimat wprowadziłaś na kawałku brzozowego drewienka! Grzybki pierwsza klasa!!! Karteczki jak zwykle urodziwe, tylko patrzeć i się inspirować!
    Przesyłam moc uścisków:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Dynie i grzyby - obłędne , wspaniała robota Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne prace. Świetnie tworzą jesienny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super prace :) na piękną jesień.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)