Obserwatorzy

sobota, 5 września 2020

Karteczki na Komunię Świętą

Witajcie!
Komunie wciąż trwają i wygląda na to, że jeszcze jakiś czas trwać będą.

Dziś dwie karteczki na Komunię Św. Olafa.
Pierwsza w niebieskościach...






Druga w miętowej kolorystyce...








Nareszcie dla mnie idealna pogoda, co prawda przez cały tydzień padało, ale deszcz potrzebny. Dziś ok. 20 stopni i słoneczko, nareszcie mogę popracować na warzywniku;)
Nie wiem jak to się stało, ale w tym roku miałam tylko 3 krzaczki normalnych pomidorów, a wszystkie pozostałe (w tunelu i w donicach na tarasie) okazały się koktajlowe;) Przynajmniej taka korzyść, że Alanek bardzo je lubi;)


Dziękuję Wam za wszystkie komentarze i życzę miłego weekendu:)

16 komentarzy:

  1. Śliczne pamiątki Aniu.:) Ja też, tak jak Alanek, uwielbiam pomidorki koktajlowe, ale w tym roku nam się nie udały. Pozdrawiam Aneczko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kartki. Ech, w tym roku sezon komunijny przeniósł się z maja na jesień. U nas w parafii I Komunia ma być w ostatnią niedzielę września.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki perfekcyjnie wykonane!
    Ja też wolę taką pogodę :)
    Pozdrawiam serdecznie 🙋 🌹

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne karteczki. Pomidorki koktajlowe są przepyszne ale większe okazy są bardzo potrzebne. Na wiosnę kupiłam 3 torebki astrów gdy je wysiałam okazało się, że w torebkach była sałata. Na szczęscie był początek marca, kupiłam nowe nasiona i zdążyły uróść gdy pikowałam do gruntu.
    Ja kocham ciepło dzisiaj dopiero mamy cudowną pogodę.
    Aniu, życzę Ci dużo zdrowia i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki bardzo ładne. A pomidorków własnych zazdroszczę, u nas w tym roku ani jednego nie było :(
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne piękne, komunijne kartki. Bardzo podoba mi się ta z miętowymi akcentami :). Śliczna! Takie własne pomidorki są najsmaczniejsze :)). Buziaki Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje kartki zawsze mnie zachwycają, Aniu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki Aniu, ta miętowa jest ekstra. Ładnie Ci obrodziły pomidorki, ja też zawsze mam mnóstwo koktajlówek, bardzo je lubimy. U nas było dziś 30 stopni ale teraz już pada i od jutra ma być chłodniej.
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. obie piękne, a jakie cudowne pomidorki, uwielbiam sałateczki i kanapeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu cudne pamiątki! Szczególnie zachwyciła mnie ta miętowa! Jest inna :-)
    Pomidorki koktailowe też lubię :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. samkowite te pomidorki i karteczki również

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu cudne kartki. Zachwyciłam się tą miętową. Taki nieoczywisty kolor a wygląda obłędnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki śliczne, a pomidory apetyczne - uwielbiam je i jem codziennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie moja Kochana ! Buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)