Obserwatorzy

czwartek, 21 marca 2019

Wiosna, ach to ty!

W końcu nadeszła ta chyba najbardziej wyczekiwana pora roku. Ptaki cudownie śpiewają, słoneczko świeci, temperatury ... dla mnie w sam raz, w ogrodach pierwsze wiosenne kwiatki...ech, chce się żyć!

Wzięłam się znów za filcowanie. Będą mniejsze i większe jajeczka, stojące i wiszące, gładkie i ozdobione..., dziś pierwsze z nich.





Jajko filcowane na sucho zieloną czesanką( mój mini kurs), ozdobione piórkami i żółtymi kwiatkami, myślę że doskonale pasuje na wiosenne wyzwanie WIOSNA, ACH TO TY
Pozdrawiam wiosennie:)

19 komentarzy:

  1. Kocham filcowane rzeczy, chociaż zupełnie nie mam ku nich zdolności. Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pisankowa ozdoba:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam filc, bardzo ładna wiosenna dekoracja :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie - Inka z DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham wiosnę i co roku czekam na nią z utęsknieniem. Nas niestety dziś ten dzień nie rozpieszczał, rano jeszcze było znośnie, ale potem wiatry i deszcze, ale jakoś mi to nie przeszkadza.
    Aniu Twoje jajeczko pięknie sie prezentuje, kolorki typowo wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne jajka wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna pisanka Aniu. Ciekawa technika. Jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu zgadzam się, aż żyć się znów chce :))). Najlepiej słychać ptasi śpiew rano - uwielbiam taką drogę do pracy!!! Jajko śliczne!! Podziwiam umiejętność filcowania bo mi daleko to tego. A jeszcze taki piękny kształt Aniu uzyskałaś!!! Super!!! Powodzenia w wyzwaniu i czekam na kolejne :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szasun za filcowanie , dla mnie czarna magia , więc tym bardziej podziwiam . Jajeczko jest piękne m kolorowe i radosne, jak wiosna. Piękną będzie wielkanocną ozdobą. Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY i życzę powodzenia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, filcowana pisanka jest prześliczna.
    Doskonale dobrany kolor do tej pory roku.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, wiosenne jajo!
    Pozdrawiam serdecznie, Aniu i życzę miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się, że Wiosna już jest i bardzo mi się to podoba :-) Pisanka urocza i z przyjemnością oglądam ją i pooglądam następne :-) Pozdrawiam serdecznie z równie wiosennego Mazowsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam Twoje filcowanie na sucho! Jajo na sucho, to dla mnie zbyt duża forma. Ja mogę tylko coś malutkiego, bo w innym wypadku palce mam zdziuchane na maksa.
    Pozdrawiam Aneczko:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne jest to jajo Aniu, niezwykle efektowne!
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne i bardzo wiosenne - powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe wiosenne jajo, Aniu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kolorystyczne jajeczka. Pastele ciągle w modzie, i zawsze tyle w nich uroku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem nim zachwycona. Ma piękne kolorki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne jest to Twoje filcowane, wiosenne jajo! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)