Obserwatorzy

sobota, 9 marca 2019

Na 50-te urodziny i... efekt ogrodowej rewolucji

Witajcie!
Dziś chciałam pokazać Wam karteczkę zrobioną na początku lutego.
Czas na robótki gwałtownie się skurczył, niby robię kilka rzeczy, ale wolno mi to idzie, żadnej jeszcze nie skończyłam. Na szczęście mam trochę zapasów;)




Ogrodzenie już mam, właściwie został nam jeszcze tył (od strony warzywnika), ale tam będzie inne, które Damian zrobi sam. Pewnie dziwicie się że się zabetonowałam, niestety taka była potrzeba. Zagospodaruję roślinami i beton nie będzie raził.


Piątkowe niebo zapowiadało niespokojną pogodę...
... i taka dziś była:( Strasznie wiało, padał ulewny deszcz, grad, zdarzyła się nawet pierwsza wiosenna burza.


Pozdrawiam cieplutko:)

20 komentarzy:

  1. Jaka cudna kartka urodzinowa. Krokusiki prześliczne, oby przygoniły szybko wiosnę i ładną pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka Aniu i piękne kwiatuszki (na karteczce i w ogrodzie).:) Prace posuwają się do przodu, czasem dobrze jest odgrodzić się całkowicie. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, prześliczna kartka, ale Ty wiesz, że zawsze podziwiam Twoje karteczki.
    Ja też już słyszałam pierwszy wiosenny grzmot, a teraz właśnie leje.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka piękna, a co do pogody... kto by kiedyś pomyślał, że na początku marca mogą być burze?!?! Takie to teraz anomalie się robią... Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu kartka jest cudowna!!! Śliczna kolorystyka i ten motylek malutki!!! :)) Niesamowite zdjęcie nieba!!! U nas też podobna jest pogoda. Moc uścisków kochana!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, ta karteczka jest cudowna, wprost brak mim słów, aby wyrazić swój zachwyt. Marzenka będzie miała wspaniałą pamiątkę tej pięknej rocznicy urodzin. To samo tyczy się zdjęcia nieba. Ono naprawdę nie jest po korekcie w fotoshopie? Bo jest obłędne, oryginalne, fantastyczne. Podziwiam Cię, że udało Ci się uchwycić coś tak wspaniałego.
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko:) Co do nieba to w rzeczywistości kolory były jeszcze intensywniejsze i wyrazistsze, aparat nie dał rady w pełni oddać piękna, a i tak zdjęcie jest niesamowite.

      Usuń
  7. Całkiem fajnie wygląda to ogrodzenie Aniu, jak obsadzisz roślinami to będzie super. U nas w nocy też szalała wichura, uszkodziło nam szklarnię i przewróciło część ogrodzenia więc może pójdę w Twoje ślady :)
    Karteczka wyszła ślicznie! Mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka piękna!!! U mnie w nocy wietrzysko chciało przewrócić bloki-wieżowce. Burza z piorunami zaskoczyła mnie i nie pozwoliła spać przez kilka godzin. Przyroda bywa zaskakująca. Serdeczności przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebo niesamowite! Kartka wspaniała, krokusy cudne, a ogrodzenie -czasami i takie jest potrzebne...Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka Anulko jest niepowtarzalna i cudnie skomponowana. Tylko Ty tak potrafisz. Zdjęcie nieba rewelacyjne. Gratuluje ujęcia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna karteczka!!
    Ogrodzenie mimo, że betonowe - ładne jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka elegancka, a to niebo przepiękne :-) Ładny beton nie jest zły. I chroni przed wścibskimi sąsiadami i kocimi podkopami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu jak była taka potrzeb to beton jak najbardziej a jak Cię znam to już niedługo będą się po nim pięły piękne roślinki i nie będzie go widać. Krokusiki cudowne.
    Kartka taka Twoja , świetna jak zawsze
    Pozdrawiam i dobrego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna karteczka Aniu. Rewolucje ogrodowe również u mnie. Wreszcie będę miała wodę na działce. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczka cudo, ogrodzenie znając Ciebie zniknie w gąszczu pięknych roślin i nie będzie tak raziło, no z wyjątkiem sąsiada po drugiej stronie ;). U mnie pogoda to szaleństwo, wieje na maksa, bo to góry, w nocy była burza i nie było prądu do rana, rano sypało, że światu nie było widać, potem do popołudnia, tj. do 17 było nawet znośnie, bo poświeciło słonko, a teraz już mam dwa centymetry śniegu i zapowiada się dalsze sypanie:(((Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  16. no i masz pole do popisu,będzie jak mniemam pięknie

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna karteczka Aniu! A przedwiośnie w tym roku burzliwe.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartka rewelacyjna,na pewno sprawi dużo radości:)Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. A betonuj, betonuj, czasami tak trzeba ;-)
    Karteczka śliczna , podoba mi się ten Twój nowy styl od jakiegoś czasu...
    Wiosna idzie, ale za wolno jak dla mnie.
    Pozdrawiam Aniu serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)